کرکره برقی رول گیتر: محل مناسب نصب، کاربردها، مزایا و معایب

کرکره برقی رول گیتر یکی از انواع کرکره‌های امنیتی است که می تواند در جهت افزایش امنیت و کاهش نفوذ غیر مجاز، یک انتخاب عالی برای ایمن کردن ساختمان های امنیتی و تجاری باشد. این کرکره ها مقاومت بالایی دارند و ساختمان آنها به گونه ای است که داخل لوله های استیل کرکره از میلگردهای توپر استفاده شده است که مقاومت و حفاظت بالایی را ایجاد می کند. رول گیتر با مجموعه ای از مزایای قابل قبول، یکی از انتخاب های محبوب در بین صاحبان ملک است. در این مقاله، ما به بررسی کاربردهای گوناگون کرکره برقی رول گیتر، مزایا و معایب آنها، و مکان های مناسب برای نصب آنها می پردازیم.

مکان‌ های مناسب نصب کرکره برقی رول گیتر

کرکره برقی رول گیتر می‌تواند در مکان‌های مختلفی نصب شود، بسته به نیاز کارفرما. برخی از مکان‌های مناسب برای نصب کرکره برقی رول گیتر عبارتند از:

  • بانک ها و موسسات مالی : کرکره های رول گیتر ضد سرقت هستند و برای محافظت از مکان های امنیتی انتخابی عالی می باشند.
  • ویترین فروشگاه‌ها : کرکره برقی رول گیتر گزینه‌ ی بسیار مناسبی برای ایمن کردن فروشگاه‌هایی با کالاهای ارزشمند همانند طلافروشی ها، صرافی و غیره می باشد.
  • پنجره‌ها و درب‌ها : رول گیتر می‌تواند برای ایمن کردن پنجره‌ها و درب‌ها مثلا درب ورودی مترو نیز استفاده شود.
  • گاراژها و انبارها: رول گیتر با ایجاد امنیت بالا، انتخاب محبوبی برای گاراژها و انبارها و حفاظت از خودروها و دارایی‌های ارزشمند دیگر است.

مکان های نصب رول گیتر

کاربرد های کرکره برقی رول گیتر

1. افزایش امنیت اماکن تجاری، اداری و مکان های امنیتی مثل بانک ها و موسسات مالی

2. حفاظت از ویترین‌های فروشگاه‌ها و مغازه‌ها

3. ایجاد دید از بیرون حتی در صورت بسته بودن فروشگاه ها

کرکره رول گیتر هم می تواند در محیط های تجاری و اداری به کار رود و از آنجایی که مقاومت بالایی داشته و ضد سرقت است از طرف بانک ها و موسسات مالی نیز مورد تایید است. البته می توانید این محصول را در محیط های مسکونی نیز استفاده کنید که این کمتر رایج است. به طور مثال برای ایمن کردن پنجره ها و درها استفاده می شوند. همچنین برای ایجاد امنیت در محیط های بیرونی مثل بالکن و تراس ها، اگر هزینه نصب آن برای شما منطقی باشد می تواند به کار رود. به علاوه، کرکره برقی رول گیتر یک انتخاب محبوب برای ایمن کردن گاراژ ها و انبارها است.

کاربردهای کرکره رول گیتر

مزایای کرکره برقی رول گیتر

برخی از مزایای کلیدی کرکره برقی رول گیتر عبارتند از:

1. ایمنی بالا : کرکره برقی رول گیتر یک راه عالی برای ایمن کردن ورودی اماکن مورد نظر شماست. این کرکره ها از استیل مقاوم ساخته شده اند که نفوذ کردن یا بریدن آن بسیار دشوار و تقریبا غیر ممکن است، و این عامل بازدارنده ای در برابری از دزدی، سرقت و خرابی است.

2. مقاومت در برابر عوامل آب و هوایی : کرکره برقی رول گیتر از مواد مقاومی مانند استیل ضد زنگ ساخته شده اند و می توانند در برابر عوامل آب و هوایی مانند بارش برف، باد و باران مقاومت نشان دهند. همچنین قابلیت تحمل دمای منفی 30 درجه تا مثبت 70 درجه سانتیگراد را دارد.

3. ایجاد دید بصری : کرکره برقی رول گیتر می تواند در عین حال که به طور کامل بسته شده است به دلیل ساختاری که دارد امکان دیده شدن ویترین مغازه ها یا فروشگاه ها را در 24 ساعت شبانه روز حتی زمانی که فروشگاه ها تعطیل هستند فراهم آورد.

مزیت های نصب رول گیتر

معایب کرکره برقی رول گیتر

علاوه بر مزایا، کرکره برقی رول گیتر نیز چندین معایب دارند. برخی از معایب کلیدی کرکره برقی رول گیتر عبارتند از:

  • هزینه : تهیه کرکره برقی رول گیتر معمولا هزینه بالایی دارد، نصب آن نیز ممکن است به دلیل سنگین بودن کرکره نسبت به مدل های قدیمی، اختصاصی تر بوده و هزینه بالاتری را به شما متحمل کند.
  • وزن بالا : سنگینی و وزن بالای کرکره رول گیتر سبب می شود که استفاده از این کرکره تنها برای فضاهای امنیتی توصیه شود. از طرفی صدای تولید شده از این کرکره به نسبت این که قطعات آهنی و فولادی روی هم جمع می شوند کم است ولی باز هم برای مثلا درب پارکینگ ساختمان مسکونی گزینه مناسبی نیست.
  • زمان جمع شدن و باز شدن : برای جمع شدن و باز شدن کرکره برقی رول گیتر معمولا زمان زیادتری نسبت به کرکره های برقی ساده صرف می شود.

نتیجه گیری

کرکره رول گیتر به صورت سفارشی در ابعاد مختلف قابل تولید است و بسته به تولید کننده، می تواند سفارشی شود و در یکی از مدل های ستونی یا آجری ساخته شود. به صورت کلی کرکره برقی رول گیتر یک راهکار امنیتی موثر برای محافظت از فضاهای مختلف است. این نوع کرکره در مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، ساختمان‌های مسکونی و اداری، پارکینگ‌ها و گاراژ‌ها قابل نصب است و از موتور های ساید معمولا برای نصب کرکره برقی رول گیتر استفاده می شود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx