ایمن سازی محصولات فروشگاهی

امروزه فروشگاه ها اهمیت نمایش کالاهای خود را درک می کنند تا مشتریان بتوانند محصول را ببینند، احساس کنند و با آن تعامل داشته باشند. این امر به ویژه در مورد محصولی که از نظر بصری جذاب است، جزئیات دقیق تری دارد و امری مهم در فروش است. به همین دلیل، بحث در مورد ایمن کردن محصولات برای جلوگیری از سرقت و همچنین آسوده نمایش گذاشتن کالاها از اهمیت بالایی برخوردار است.

راه های گسترش امنیت فروشگاه ها

  • سرمایه گذاری روی یک سیستم امنیتی از دوربین گرفته تا آلارم، باید تجهیزات نظارتی فناوری در سراسر ملک شما وجود داشته باشد. یک سیستم امنیتی قوی در دید آشکار یک عامل بازدارنده اثبات شده برای جرم است و با ارائه دیدی بی‌طرفانه در صورت وقوع جرم سودمند واقع می شوند. با چنین خدماتی، می‌توانید در تمام طول سال به صورت 24 ساعته، مراقب کسب ‌وکارتان باشید.
  • گام مهم دیگر جهت بالا بردن ایمنی در محل فروش، اطمینان حاصل کردن از ورود افراد تایید شده است که با روش های مناسب شناسایی و ورود مانند پین ها، کارت، تشخیص چهره و … حاصل می شود.
  • حفاظت از درب های بیرونی و بررسی مکانیزم دسترسی ورودی از اقدامات مهم دیگر است. داشتن درهای مستحکم و ایمن، شیشه های ضد گلوله به ‌ویژه در شب که خطر فعالیت مجرمانه در بالاترین حد است بسیار مهم و قابل توجه است.
  • چیدمان فروشگاه را افزایش دهید مناطقی را برنامه ریزی و ترتیب دهید تا همیشه یک خط دید واضح در اطراف فروشگاه شما وجود داشته باشد.
ایمن سازی محصولات فزوشگاهی

بدلیل تنوع بالای محصولات فروشگاهی، جنسیت و ابعاد متفاوت نیاز به ابزار های امنیتی متناسب با نوع کالاست. به عنوان مثال فروشگاه‌های لوازم آرایشی معمولاً اجناسی با ابعاد کوچک و کم وزن دارند که بایستی به دنبال ابزار ایمن سازی مخصوص جلوگیری از سرقت لوازم آرایشی باشند. متأسفانه، چنین فروشگاه هایی اغلب هدف سارقین هستند و ردیابی این محصولات پس از دزدیده شدن دشوار است. خوشبختانه، گام‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای جلوگیری از چنین سوءاستفاده ‌هایی انجام دهید وامنیت فروشگاه را افزایش دهید. در متن زیر به بررسی مهم ترین تجهیزات ایمن سازی محصولات فروشگاهی پرداخته ایم.

دزدگیر فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی با تشخیص فرکانس Frequency با تکنولوژی تگ و لیبل (TAGS & Labels) عملکرد دارد. تگ سخت (Hard Tag) که بر روی محصولات قرار می گیرند و پس از فروخته شدن جنس به وسیله جداساز مغناطیسی یا جداساز مکانیکی جدا می شود . لیبل های امنیتی ضد سرقت مانند لیل AM یا لیبل Rf نیز توسط دستگاه خنثی کننده، غیر فعال می شود.

گیت فروشگاهی

دزدگیر های فروشگاهی با عملکرد یکسان دارای حساسیت، دقت و سرعت متفاوتی هستند. گیت های امنیتی AM از پرکاربرد ترین های دزدگیر فروشگاهی است که با فرکانس کاری AM 58KHZ همراه است. سیستم دزدگیر فروشگاهی متناسب با شرایط فروشگاه و میزان حساسیت برای انواع لباس، لوازم آرایشی و دارو و … قابل استفاده می باشد که در انواع و قیمت های متفاوتی در بازار موجودند.

گیت فروشگاهی

لیبل امنیتی

در کنار سیستم های امنیتی نظیر دزدگیر و دوربین مداربسته، استفاده از لیبل AM برای محصولات آرایشی و بهداشتی در فروشگاه روشی الزامی است. لیبل AM پرکاربرد ترین لیبل با فرکانس 58 کیلوهرتز است که قابلیت چسبندگی بالایی دارد. بسیاری فروشگاه‌ها مانند داروخانه‌ها، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشندگان عینک و … جهت ایمنی بالای محصولات از لیبل AM استفاده می کنند.

لیبل am

مزیت استفاده از لیبل am

دزدگیر am که در ایمن سازی لوازم آرایشی کاربرد بالایی دارد بدون آسیب به نمای اصلی محصولات با ارسال سیگنال های دیجیتال آلارم می دهد و امنیت را بالا می برد. تکنولوژی بکار رفته درلیبل AM مشکل تداخل امواج رادیویی یا اخطار اشتباه دزدگیر را ندارد.

مزیت استفاده از لیبل RF

لیبل‌های RF برای ایمن سازی محصولات مایع یا فلزی مناسب نیستند و به خوبی آلارم خطر ارسال نمی کنند. ازینرو بسیاری از فروشگاه‌ها مانند داروخانه‌ها، فروشگاه‌های لوازم آرایشی، فروشگاه عینک، فروشگاه‌های عرضه‌ی رایانه‌ی و موبایل و … با استفاده از لیبل RF با دردسر مواجه می شوند که استفاده از لیبل AM جایگزین مناسبتری است.

لیبل rf

ویترین نمایشگر

هنگام بحث در مورد ویترین، بسیاری از مردم اغلب به ساختارهای کابینت ثابت با جلو شیشه ای فکر می کنند. چیزی که باید در مورد ویترین در نظر گرفت این است که در حالی که آنها امنیت بیشتری را ارائه می دهند، تعامل مشتری با محصولات را نیز محدود می کنند.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx