وقتی پیک موتوری به دستگیری سارق کمک میکند!

در اتفاقی جالب در امریکا پیک پیتزا که برای تحویل پیتزا درب خانه مشتری رسیده بود متوجه تعقیب و گریز سارق و پلیس می شود. در لحظه ای که مظنون از خودرو خود خارج شده و پیاده با به فرار میگذارد، این پیک موتوری خود را نزدیک محل فرار سارق کرده و پایش را جلوی او قرار میدهد. همین حرکت هوشمندانه باعث می شود که سارق سرنگون شود و ماموران پلیس به راحتی آن فرد را دستگیر کنند.

این ویدئو توسط چه وسیله ای ضبط شده است؟

تقریبا در تمامی خبرگزاری های ایرانی گفته شده که این دوربین توسط دوربین مدار بسته ذخیره شده است. اما واقعیت این نیست. بسیاری از منازل در امریکا از آیفون تصویری بیسیم استفاده میکنند که قابلیت ذخیره تصویر با حرکت نیز دارد. این وسیله قادر است گه گداری کار دوربین مدار بسته را نیز انجام دهد، چرا که با قابلیت انتقال تصویری که روی موبایل صاحب خانه دارد این امکان را می دهد که بتوان از هر مکانی تصاویر دم درب را داشت.

تصویری از آیفون تصویری با قابلیت انتقال تصویر

آیا در ایران این قطعه وجود دارد؟

این نوع آیفون تصویری که به انگلیسی Video Door Bell نامیده می شود در کشور ما به علت قیمت بالا و اختلال در انتقال تصویر به سختی یافت میشود. اما میتوان انتظار کارکرد مشابه ای را از آیفون های تصویری وای فای ایرانی، چشمی دیجیتال وای فای و حتی دوربین های بی سیم داشت که جایگزین این وسیله میشوند.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx