مزایای دزدگیر سیم کارتی

با افزایش آپارتمان نشینی و کم شدن حد فاصل زندگی ساکنین، نیاز به شرایطی امن برای سبک زندگی آرام تر و ایمن تر است که با نصب سیستم های امنیتی و نظارتی امکان پذیر است. یکی از این سیستم های امنیتی پانل های دزدگیر هستند که از نوع سیم کارتی را مورد بررسی قرار داده ایم. دزدگیر ها با توجه به نوع مکان و میزان امنیت در انواع مختلفی طراحی و تولید شده اند. پانل دزدگیر سیم کارتی با کاربرد بالا بدون محدودیت، با اتصال به سیم کارت تعریف شده تلفن همراه، امکان ارسال پیامک در مواقع خطر را داشته و با مجهزبودن به باطری شارژی، مداوم به عملکرد ادامه داده و سارقان نمی توانند با قطع تلفن و برق منزل، دزدگیر را از کار بیندازند.

دزدگیر اماکن

در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های پانل دزدگیر سیم کارتی منزل، مزایا و معایب آن بپردازیم. با ما همراه باشید:

مزایای سیستم های دزدگیر خانگی

امروزه یکی از ایمن ترین سیستم های امنیتی دزدگیر خانگی GSM سیم کارتی است و با اتصال به تلفن همراه شما هشدار امنیتی ارسال می کند. پانل کنترل هشدار امنیتی قابلیت نصب در هر نقطه از ساختمان را داشته و با سنسور های حساس حرکتی در صورت دریافت خطر آژِیر امنیتی را بصدا درآورده و از طریق پیامک به کاربر هشدار می دهد. ازینرو بهترین سیستم امنیتی جهت حفظ ایمنی خانه شماست. به طور کلی مزایای دزدگیر سیم کارتی را بررسی کردیم:

  • سرعت و عملکرد بالای دزدگیر سیم کارتی
  • قابل نصب در همه نقاط ساختمان بدون محدودیت
  • عملکرد با باتری قابل شارژ و قدرتمند که در طولانی مدت موجب روشن ماندن سیستم در همه ساعات شبانه روز می شود.
  • امکان اتصال دزدگیر به سیستم هوشمندسازی ساختمان ( ارتباط میان دوربین های مداربسته، سنسورهای حرارتی و امکان نصب اعلام حریق)
  • تنوع بالا و قیمت متناسب
مزایا و معایب دزدگیر سیم کارتی

معایب سیستم های دزدگیر خانگی GSM

  • جهت اتصال سیستم امنیتی به شبکه تلفن باید هزینه های اشتراک را پرداخت کنید.
  • کلیه بخش های عملکردی این پنل قابل کنترل و مدیریت است و باید تنظیمات امنیتی پانل کنترل هشدار، سنسورهای تشخیص حرکت، دوربین های امنیتی، درب، سنسورهای باز شدن پنجره و غیره را بصورت مجزا بررسی کرد.
  • با ارسال پارازیت از سمت سارقین و مزاحمان بر روی شبکه تلفن همراه، عملکرد سیستم امنیتی سیم کارتی نیز مختل می شود.
  • دزدگیر های وابسته به خط ثابت با قطع تلفن توسط سارقان از کار افتاده و مختل می شود.

نتیجه گیری

دزدگیر سیم کارتی ساخته شده با تکنولوژی روز دنیا یکی از به روزترین سیستم های ضد سرقت معرفی شده که با اعلام خطر از طریق سیمکارت تلفن همراه عملکرد دارد. دزدگیر سیمکارتی از طریق اتصال به سیم کارت اطلاعات را به گوشی کاربر در هر مکان و زمان منتقل می کند. ازینرو حتی زمانیکه دور هستید حفاظت و ایمنی در ساختمان شما برقرار است و می‌توانید از آنچه در امنیت خانه‌تان می‌گذرد با خبر باشید. درست مانند سایر سیستم‌های امنیتی خانه بی‌سیم، می‌توانید زنگ امنیتی خانه خود را از راه دور فعال یا غیرفعال کنید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx