معرفی راهبندهای هوشمند

راهبند هوشمند با حسگر های قوی و سنسورهای مافوق صوتی همراه است و عملکرد راهبند اهرمی از طریق این سنسورها صورت می گیرد. راه بند های مافوق صوتی امروزه در بسیاری از ورودی و خروجی پارکینگ های بزرگ در ادارات و سازمان ها قابل نصب هستند. راهبند های مافوق صوتی هوشمند تنها در شرایط معمول و مجاز اجازه تردد می دهند و سطح امنیت را تا میزان زیادی بالا می برند. این سیستم بدون توجه به نوع و رنگ خودرو با سنسورهای قوی مافوق صوتی تردد را کنترل می کند ازینرو هیچ اشتباه سهوی و عمدی در این چهارچوب بروز نمی دهد.

انواع راهبند هوشمند

سیستم های راهبند هوشمند با حسگر قوی امکان نظارت از طریق یک پلت فرم وب و برنامه تلفن همراه را فراهم می کند و برای مقامات هشدار صادر می کند. این سیستم با ‌صرف هزینه کم، هوشمند و قابل اعتماد جهت کنترل امنیت در ورودی هایی با فاصله دور مورد استفاده قرار می گیرند. در هنگام بستن این مدل از راه بند ها باید توجه داشت که پس از قرارگیری راهبند در جای مورد نظر، راهبند را با سنسورهای مافوق صوت هر یک از آن ها هماهنگ نمایید.

نوعی دیگر از راهبند های هوشمند جهت تشخیص لحظه‌ای تأثیر زمین لغزش نصب می شوند. برای بهبود ایمنی عمومی در برابر زمین لغزش، این سیستم از فناوری‌های حسگر اینترنت اشیا استفاده کرد تا در زمان واقعی لغزش را تشخیص و هشدارهای فوری را برای مقامات صادر کند تا اقدامات صورت گیرد.

راهبند هوشمند

هدف سیستم مانع هوشمند

  • شناسایی وقوع زمین لغزش در هر شرایط آب و هوایی
  • تسهیل در نظارت بر موانع مقاوم در برابر آوار لغزش
  • ارسال هشدارهای فوری
  • اتصال به اینترنت و برنامه تلفن همراه
  • امکان پیگیری و تنظیم به موقع بازرسی ها و تسریع اقدامات
  • افزایش امنیت عمومی با عملکرد قابل اطمینان سیستم
راهبند هوشمند زمین لرزه

قابلیت های سیستم مانع هوشمند زمین لرزه

  • سیستم مانع هوشمند با قابلیت ضد آب
  • عملکرد بالا در شرایط محیطی سخت
  • مجهز به فیلترهای قطع مادون قرمز و نورافکن مادون قرمز برای دید بهتر در روز و شب

منبع تغذیه سیستم مانع هوشمند

از آنجایی که برخی از موانع مقاوم در برابر آوار در دامنه‌های تپه‌های دوردست و دور از دسترس قرار دارند، جهت اتصال به شبکه های منبع تغذیه یا شبکه های تلفن همراه، سیستم هوشمند از طریق مصرف منابع تغذیه مستقل مانند نیروی خورشیدی شارژ می شود. زمانیکه سیستم هوشمند راهبند تحت پوشش هیچ شبکه تلفن همراه نباشد به سرور ابری متصل می شود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx