راهنمای خرید جک درب پارکینگ ارزان

درگذشته نیاز به جک درب پارکینگ برای ساختمانهایی با تعداد واحد بالا منطقی بود و توجیه اقتصادی داشت. اما اکنون بسیاری از افراد برای خانه های با تعداد واحد های کم و حتی ویلایی از جک پارکینگی استفاده می کند. سوالی که اینجا پیش می آید این است که جک درب پارکینگ ارزان که کیفیت مناسبی هم داشته باشد، کدام است و از چه برندی معرفی می شود.

بسیاری از افرادی که در پایان ساخت ساختمان خود هستند و معمولا یک خانه کوچک ویلایی و یا آپارتمان با تردد پایین ساخته اند، به دلیل هزینه بالای ساخت، به قول معرف کفگیرشان ته دیگ خورده و می خواهند از سیستم جک درب پارکینگ ارزان قیمت استفاده نمایند. چیزی که در مورد این جکهای پارکینگی مشترک می باشد این است که تمامی تولیدات ارزان قیمت ساخت ایران است و سایر محصولات وارداتی حتی از چین از برچسب قیمتی بالاتری برخوردارند.

جک درب پارکینگ ارزان

سوال اولی که شاید برای خیلی ها پیش بیاید این است که جک درب پارکینگ ارزان مناسب چه کسانی می باشد؟ در جواب میتوان گفت که این جکهای برقی مناسب ساختمانهای ویلایی، درب باغ و یا ساختمانهایی با تعداد تردد پایین هستند. به این گونه مکانها ما در اصطلاح اماکن کم تردد می گوییم که در سایت دی سی ای کالا بخشی به همین نام (جک درب پارکینگ برای اماکن کم تردد) وجود دارد. ما در ادامه 5 محصول ارزان از جک پارکینگی را به شما معرفی خواهیم کرد.

5- جک پارکینگی فراز 4V سیماران

انتهای صف ارزان قیمتها قرار دارد دلیل این موضع استفاده از اجناس با کیفیت تر که از قیمت بیشتری برخوردار هستند، می باشد. با این حال جک پارکینگ سیماران از لحاظ قیمتی فاصله زیادی با محصولات خارجی دارد. جک کنترلی فراز 4V سیماران ارزانترن محصول سیماران است که با ظاهری شبیه یک محصول ایتالیایی توانسته در لیست جک درب پارکینگ ارزان ما قرار بگیرد.

تصویر جک سیماران فراز 4v
خرید[جک پارکینگ سیماران فراز 4v سیماران

این محصول دارای دو بازو دارای قدرت هر لنگه 350 کیلوگرم است که قادر است درب هایی با عرض هر لنگه 2.5 متر را باز و بسته نماید. سیکل تردد در این محصول تا 50 بار در طول روز است که حتی برای آپارتمانهایی با ده واحد پارکینگ هم مناسب می باشد. گارانتی دو ساله و برند شناخته شده این جک درب کنترلی از سایر مزایای ویژه آن است.

تنها نقطه ضعف این جک درب پارکینگ ارزان سایز بزرگ قسمت موتور به علت استفاده از کاور پلاستیکی آن است.

4-جک درب پارکینگ سوپر لایف

یکی از تازه وارد های جک درب پارکینگ ارزان قیمت است که به دلیل کیفیت معقول و مناسب و استفاده از مدار فرمان هوشمند و همچنین شفت استیل و گارانتی دو سال تعویض بی قید و شرط به سرعت در بازار جا افتاد و توانست فروش موفقی را تجربه نماید. این محصول آنقدر از کیفیت خوبی برخوردار است که می توان آن را برای ساختمانهایی با تردد متوسط و بالا نیز استفاده نمود.

جک درب پارکینگ سوپر لایف 400
خرید جک درب کنترلی سوپر لایف

قدرت بازوهای این جک درب پارکینگ 300 کیلو گرم است که قادر است درهایی با عرض مجموع 5 متر پشتیبانی نماید. مدار کنترل این محصول با تمامی ریموتهای 433 موجود دربازار سازگار است و می توان به صورت مستقیم از این مدار برای قفل برقی خروجی گرفت تا در زمان باز شدن درب ابتدا قفل برقی باز شده و سپس درب دو لنگه باز گردد.

از مهمترین نقاط ضعف این سیستم جک دو لنگه اتوماتیک می توان به جدید بودن دستگاه و تست نشدن در کارکرد طولانی و همچنین گارانتی ناشناخته تر به نسبت برخی محصولات ذکر کرد.

3- جک درب کنترلی یال X2

اکنون شرکت یال و محصولاتش را می توان یکی از پر سابقه های بازار دانست. طیف محصولات این شرکت آنقدر متنوع است که برای هر قشر با هر هزینه ای می توان یک جک پارکینگی از این شرکت تهیه نمود. اما ارزانترین جک درب پارکینگ یال مدل X2 آن است که از شفت 30 سانتیمتری برخوردار است. این مورد را تنها نقطه ضعف این جک درب پارکینگ ارزان است که باعث می شود آن را بتوان تنها برای درهای زیر 2 متر عرض برای هر لنگه استفاده نمود. اما قدرت 300 کیلوگرمی هر بازو این محصول باعث می شود تا آن را سازگار با اکثر درب های پارکینگ در ایران نماید.

تصویر جک پارکینگ یال x2
خرید جک پارکینگ یال X2

از دیگر مزایای جک یال X2 می توان به گارانتی سه ساله، مدار کاملا هوشمند اختصاصی، ایرانیزه سازی بعضی از آپشن ها مثل قابلیت بستن اضطراری درب اشاره کرد تا با قیمتی مناسب با محصول فوق العاده ای روبرو باشیم.

2- جک پارکینگ میلان موهست 400

این سیستم جک پارکینگی ارزان در ابتدا صرفا به علت اشتباه گرفتن با یک محصول ایتالیایی و همچنین قیمت بسیار مناسب در بازار به فروش می رسید. اما پس از پخش و نصب تعداد زیادی از این محصول، شرکت میلان توانست نظر بسیاری را از لحاظ کیفیت مناسب و کارکرد بی نقص محصولش به خود جلب نماید. این جک پارکینگی تمامی امکانات یک محصول خوب خارجی را دارا است و به واسطه تشابه خود با جک لیدر 4 شرکت پروتکو خیلی ها این دو را با یکدیگر به اشتباه می گیرند.

جک درب پارکینگ میلان
خرید جک درب پارکینگ میلان موهست 400

میلان موهست 4 برای درهایی با عرض مجموع 5.5 متر قابل استفاده است و قدرت هر بازو آن در حدود 350 کیلوگرم می باشد. گارانتی دو ساله و بهره بردن از مدار MS1 یا رامونا که جزو بهترین مدار فرمانهای بازار هستند از مزایای این سیستم در کنترلی می باشد.

اما نقطه ضعف این جک پارکینگی در ناشناخته بودن شرکت میلان برای گارانتی محصولات و فروش این جنس به عنوان جنس ایتالیایی به مصرف کنندگان می باشد.

1-جک سوزوکی SZ400

جک سوزوکی مدل SZ400 به عنوان ارزان ترن جک درب پارکینگی در بازار شناخته می شود. در مورد کیفیت این جنس حرف و حدیث زیادی در بازار شنیده می شود. اما اگر انصافانه بخواهیم نظر دهیم به این نتیجه می رسیم که محصولات SZ400 سوزوکی که در حال حاضر تولید می شود بسیار کم به مشکل بر می خورند و به واسطه تغییراتی که شرکت تولید کننده روی آن داده است، این جنس به مانند گذشته با مشکلات زیادی دسته پنجه نرم نمی کند.

جک درب پارکینگ سوزوکی sz400
خرید جک پارکینگی سوزوکی sz400

قدرت 350کیلویی برای هر بازو و پشتیبانی از عرض هر لنگه 2.5 متر درب می تواند گواه یک جنس معقوا باشد که برای اماکنی با تردد پایین بسیار مناسب است. گارانتی دو ساله معتبر در محل نصب و خدمات سریع آن می تواند نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب نماید. در نقطه روبرو سابقه نه چندان درخشان سوزوکی در ساخت جک پارکینگی و سعی خطا بالا آن در ساخت محصولی به نقص از نقاط ضعف این برند معرف می باشد.

از کجا می توان سیستم جک پارکینگی ارزان قیمت را خرید؟فروشگاه دی سی ای کالا به عنوان اولین سایت آنلاین فروش محصولات حفاظتی طیف بزرگی از محصولات جک درب پارکینگ را عرضه نموده که می توان در این سایت محصولات را از لحاظ فنی و قیمتی مقایسه نمود و در نهایت خریداری کرد. ضمانت بهترین قیمت و ارسال سریع و رایگان از سرویس های ویژه این فروشگاه اینترنتی می باشد.

آیا واقعا با قیمت ارزان می توان جک پارکینگ مورد اعتماد خرید؟

برخی از شرکتها محصولاتی ارائه کرده اند که صرفا برای تردد کم ساخته شده اند. اما به دلیل کیفیت مطلوب این محصولت بسیار دیده ایم از محصولات جک درب پارکینگ تردد پایین برای واحدهای بالاتر استفاده نموه اند که موجب مشکلاتی می شود. اما اگر از این جکهای پارکینگی ارزان درست و برای اماکنی با تردد کم و متوسط استفاده شود مصرف کننده می تواند سالیان سال از این محصول استفاده نماید.

آیا همه ی برندهای سازنده جک پارکینگ ارزان چینی هستند؟

جالب است بدانید که حتی یک برند چینی که جک پارکینگ با قیمت پایین داشته باشند در لیست ما وجود ندارند و معدود محصولات وارداتی چینی به نسبت محصولات ایرانی از قیمت به مراتب بالاتری برخوردار هستند که عموما کیفیت مناسبی نیز دارند.

توصیه استفاده از جک کنترلی ارزان تا چند واحد و چه مقدار تردد در روز است؟

بسته به میزان تردد می توان محصول مناسب را از لیست پیشنهادی ما که در این مطلب وجود دارد پیدا کنید. اما به صورت کلی برای خانه های ویلایی تردد پایین جک سوزوکی SZ400 ارزانترین جک و ساختمانهای مسکونی با حداکثر 10 واحد، سیماران فراز 4V بهترین جک پارکینگی پیشنهادی ماست.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
1 1 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
بهزاد اتابکی
بهزاد اتابکی
8 months ago

من حدود ده سال پیش ،برای درب کشویی منزلم در خ گاندی ،یک درب کشویی از شرکت FACc گذاشتم به قیمت حدود ۳ میلیون تومان ، ده سال است که حتی یکبار هم مشکلی برایم ایجاد نکرده و ریموتهایش با اینکه کهنه و رنگ و رو رفته شده ،هنوز مثل روز اول کار می‌کند

1
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx