دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل T-28561

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دستگاه حضور و غیاب تایگر T-28561
  • دوربین و صفحه نمایش رنگی
  • اتصال مستقیم به شبکه LAN
  • ثبت 400 چهره و 10000 کارت
  • گارانتی 2 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

دستگاه حضور و غیاب T-28561

یکی از مشکلات شرکتها  و موسسه اداری مدیریت کنترل تردد و محاسبه حقوق و اضافه کاری کارمندان است که در سیستم دستی خطای انسانی بی شماری در این راستا اتفاق می افتاد. با پیشرفت تکنولوژی و تولید محصولات با کیفیت توسط شرکت های جوان و دانش بنیان این خطا به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و نظم خاصی را به عبور و مرور کارمندان داده است. یکی از معتبر ترین شرکت ایرانی که در این زمینه فعالیت کرده و محصولات بسیار ویژه و کاربردی تولید می کند کمپانی تایگر نام دارد که با تولید نرم افزار اختصاصی و استخدام مهندسان حرفه ایی دستگاه کنترل دسترسی در انواع مختلف نیاز تمام مصرف کنندگان را تحت پوشش قرار دهد. با ما همراه با علاوه بر آشنایی با قیمت دستگاه حضور و غیاب T-28561 تایگر از نحوه کارکرد آن آشنا شوید.

دستگاه حضور و غیاب تایگر T-28561

طراحی ظاهری و بدنه

در اولین نگاه به سامانه کنترل دسترسی تایگر با یک جعبه مستطیل شکل با رنگ مشکی مواجه می شویم که در صفحه رو به روی آن یک نمایشگر 2.8 اینچی قرار دارد تا به صورت کاملا گرافیکی به تنظیمات و دیگر قابلیت های سیستم دسترسی پیدا کنید. در زیر صفحه نمایش دو عدد لنز تعبیه شده تا در صورت نیاز به تشخیص چهره و عنبیه چشم از آن استفاده شود. دسترسی به تنظیمات دستگاه حضور و غیاب از طریق 16 عدد دکمه مکانیکی قرار داده بر روی پنل صورت می گیرد تا با آسان ترین رابط کاربری در کمترین زمان ممکن به شخصی سازی و اعمال تنظیمات اختصاصی خود بر روی سیستم بپردازید.

قابلیت ها و خصوصیات اکسس کنترل تایگر

در هنگام خرید دستگاه کنترل دسترسی، تعیین و مشخص کردن کارایی مورد انتظار تاثیر زیادی بر روی تهیه محصول کاربردی می گذارد. از اولین ویژگی که باید به آن توجه کرد میزان فضای ذخیره سازی آن است که این سیستم حضور و غیاب از 400 چهره پشتیبانی و توانایی تعریف 1000 کارت مغناطیسی را برروی خود دارد. پردازنده تعبیه شده در این سامانه Multi-Bio CPU 1.2 GHz است که با 128 مگا بایت رم داخلی و 256 مگا بایت رم به ذخیره سازی 80000 تردد می پردازد. نحوه اتصال کنترل دسترسی تایگر از طریق دو پروتکل TCP/IP و USB HOST انجام می گیرد تا در کمتر از 1 ثانیه به انتقال اطلاعات می پردازد و جریان مورد نیاز برای راه اندازی حضور و غیاب DC5V 0.8 A است.

این مقاله را نیز بخوانید:

معرفی دستگاه کنترل دسترسی

جمع بندی و گارانتی

پس از کارشناسی های انجام شده توسط متخصصان فروشگاه دی سی ای کالا با اطمینان می توان گفت که حضور و غیاب تایگر با استفاده از خدمات متفاوت و قیمت مقرون به صرفه به گزینه جالب توجه برای خرید دستگاه حضور و غیاب تبدیل گشته است. از مهم ترین ویژگی های قابل اشاره شناسایی 400 چهره، تعریف 1000 کارت، 80000 ثبت تردد، صفحه نمایش 2.8 اینچی، نرم افزار اختصاصی با رابط کاربری آسان، پردازنده 1.2 GH، و انتقال اطلاعات با پروتکل TCP/IP و USB Host در  ثانیه را می توان اشاره نمود. با خرید محصولات تایگر از 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات از پس فروش بهره مند میشوید تا در کنار مدیریت آسان تر تردد کارمندان، در وقوع هرگونه خرابی با حضور نمایندگان به تعمیر دستگاه خریداری شده شما می پردازند.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
2.8 اینچ
صفحه نمایش رنگی
دارد
قابلیت تشخیص چهره
دارد
ظرفیت تشخیص چهره
400 عدد
قابلیت کارتخوان
دارد
ظرفیت تشخیص کارت
10000 عدد
قابلیت تشخیص رمز عبور
دارد
نوع محصول
دستگاه حضور و غیاب
کشور سازنده
ایران
مقدار گارانتی
2 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری