گیت بازرسی فلزیاب نفررو تایگر مدل T-D2180S

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • گیت فلزیاب تایگر 18 زونی مدل T-D2180S 
  • وسیله ای کارآمد
  • طراحی ظاهری زیبا
  • با درجه حساسیت فوق العاده
  • قایلیت تشخیص فلزات آهنی و غیر آهنی
  • دارای ۱۸ زون (Zones) استاندارد
  • دارای شمارنده دوطرفه برای محاسبه ترافیک دستگاه
  • توان ترافیکی بسیار بالا جهت ورودی های پر تردد
  • دارای فرکانس ۴KHZ-8KHZ
  • با 4 تا 8 ساعت باتری پشتیبان (اختیاری)
  • درای صفحه نمایش 3.7 اینچی LED
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 1 ساله
103,000,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

گيت بازرسی فلزیاب دستگاهی است که برای كنترل افراد و وسایل همراهشان در هنگام ورود و خروج از سازمان ها، شرکت های امنیتی و سایر موارد مانند فرودگاه ها، مراکز دولتی و… مورد استفاده قرار می گیرد. این کار برای حفظ امنیت و نظم انجام می شود چرا که می تواند انواع سلاح سرد و گرم، ابزار، قطعات فلزی، گوشی های همراه و … را به راحتی شناسایی کند. شرکت ایرانی تایگر یکی از معتبر ترین شرکت هایی است که با سابقه ای چندین ساله به موفقیت های مهمی در تولید این مدل گیت ها رسیده و نقش به سزایی در پیشرفت تولید انواع سیستم تردد هوشمند ایجاد کرده است. یکی از گیت های با کیفیت این شرکت گیت بازرسی فلزیاب 18 زونی با کد تجاری T-D2180S می باشد که در این متن سعی در مو شکافی نحوه کارکرد و بازخوانی مشخصات آن داشته ایم.

ویژگی های گیت فلزیاب تایگر مدل T-D2180S

معرفی دستگاه فلزیاب تایگر مدل T-D2180S

گیت بازرسی فلزیاب مدل T-D2180S تایگر معمولا در محل ورود اماکنی مثل سالن‌ های همایش، سازمان‌ ها و ورزشگاه‌ ها، مجموعه‌ های نظامی، سالن ‌های همایش، مجموعه‌ های صنعتی و دیگر اماکن مشابه نصب می گردد. تا افرادی که وارد آن مکان می شوند به صورت خودکار مورد بازرسی بدنی بدون دخالت دست قرار گیرند. سیستم این دستگاه قابلیت تشخیص انواع فلزات (آهنی و غیر آهنی) برای کشف انواع سلاح سرد و گرم و از طرفی مدارهای الکتریکی برای پیدا کردن بمب های مختلف و گوشی تلفن همراه را دارد. همچنین حراست کارخانه ‌ها و کارگاه های تولیدی با کمک این گیت بازرسی می ‌توانند مانع از به سرقت رفتن ابزارآلات یا محصولاتشان شوند. امروزه این مدل گیت ها از جمله گیت T-D2180S تایگر به یکی از دستگاه‌ های به ‌روز و پر کاربرد در حوزه بازرسی تبدیل شده، چرا که بسیار فرآیند بازرسی را دقیق و آسان نموده است. 

پس اگر برای بازرسی بدنی افراد به دنبال دستگاهی هستید که دقت بالایی در شناسایی داشته باشد، گیت بازرسی فلزیاب مدل T-D2180S برای شما بسیار مناسب خواهد بود. این گیت اساسا برای اماکن خیلی حساس ساخته شده است چرا که از ۱۸ زون با قابلیت تنظیم درجه تشخیص بهره برده است و با فلزیاب میدان مغناطیسی که در خود دارد به محض رویت اشیای ناهنجار آن ‌ها را شناسایی کرده و هشدار صوتی همراه با روشن کردن چراغ‌ های LED که در ستون‌ های آن قرار دارد، به مسئول حراست می فرستد. همچنین اگر می‌ خواهید از آن در تمامی نقاط کشور با شرایط آب و هوایی متنوع استفاده کنید، بدون شک می ‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. چرا که بدنه ای با درجه حفاظت فیزیکی IP64 داشته و در محیط‌ های مسقف و به دور از بارش باران و باد قابل استفاده است. 

جمع بندی و گارانتی

شرکت تایگر در جهت ارتقای محصولات خود استانداردهای جهانی CE اروپا و FCC آمریکا بهره برده که به عنوان یک مزیت منحصر به فرد در تضمین کیفیت آن ها تاثیر گذار بوده است. این محصول علاوه بر داشتن این استاندارد ها با قیمت مناسب و عملکرد مطلوب خود برای فضاهایی که ورود بعضی از اشیا فلزی یا الکتریکی به آنجا ممنوع است بسیار مناسب بوده و یک پیشنهاد عالی به حساب می آید. در صورتی که برای شما تمایل به خرید این محصول ایجاد شده است با تلفن بخش فروش سایت تماس گرفته و یا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید. تفاوت چندانی بین این دو روش وجود ندارد جز اینکه با تماس گرفتن می توانید مشاوره تلفنی هم از کارشناسان فروش ما دریافت نمایید.  

مشخصات محصول

مشخصات

برند سازنده
تایگر Tigre
نوع محصول
گیت کنترل تردد
کشور سازنده
ایران
مقدار گارانتی
1 ساله
نوع گیت
بازرسی فلزیاب
4 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری