آنتن برد بلند تایگر UHF-40109

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • آنتن برد بلند تایگر UHF-40109
  • دارای دو عدد آنتن یکی برای ورود و دیگری برای خروج
  • دارای نرم افزار هوشمند و پشتیبانی از دوربین
  • زمانبندی ورود و خروج هر خودرو
  • محدودیت ورود برای واحدهای بد حساب
  • شناسایی تگ ار فاصله 12 متری
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

سیستم کنترل تردد خودرویی تگ خوان تایگر مدل T-40109

سیستم کنترل تردد تگ خوان تایگر 40109 امکان تردد و رفت و آمد را به سادگی میسر می کند و با استفاده از آن می توانید به سهولت عبور و مرور از ساختمان را صورت دهید. خصوصیت خاص این محصول این است که به واسطه دارا بودن رله خروجی امکان اتصال به راهبند بوم، راهبند ستونی و جک درب اتوماتیک را دارد. در این مطلب در فروشگاه دی سی ای کالا به معرفی این سیستم و کارکرد های آن می پردازیم.

کارکرد کنترل تردد خودرویی تایگر T-40109

نحوه عملکرد این آنتن و کارت خوان برد بلند به این صورت است که تگ شیشه ای یا کارت هر شخص را به طور اختصاصی برای دستگاه تعریف می کنید، با نزدیک شدن این تگ یا کارت به آنتن و خوانده شدن آن توسط آنتن، اجازه عبور صادر می شود. شما می توانید آن را به رله خروجی متصل کنید تا با شناسایی تگ جک درب پارکینگی، راهبند بوم یا راهبند ستونی به طور خودکار باز شود. برای استفاده از این آنتن باید به چند نکته توجه داشته باشید. اول اینکه تگ شیشه ای بر روی شیشه خودروی شما قرار می گیرد و به همین خاطر به این نام معروف شده است. وقتی خودروی شما به آنتن نزدیک می شود، تگ قرار گرفته بر روی شیشه خوانده می شود، مشابه همین عملکرد را در عوارضی ها نیز مشاهده می کنید.

آنتن برد بلند تایگر 40109

نکته دوم این که همانطور که از نام این محصول مشخص است شما می توانید برای شناسایی خودرو ها از کارت نیز استفاده کنید. برای روشن تر شدن مطلب بهتر است نگاهی داشته باشیم به انواع مختلف کارت ها و کارکرد آن ها. 

انواع کارت های کنترل تردد

کارت های کنترل تردد می توانند انواع زیر را شامل شوند:

  • کارت RFID
  • کارت HF
  • کارت UHF

نام گذاری این کارت ها بر اساس فرکانس فعالیت کارت ‌ها و همچنین تبادل اطلاعات آنها با دستگاه RFID انتخاب شده است. کارت ‌های HF دارای یک تراشه در لایه ‌های وسطی هستند که امکان برقراری تماس با گیرنده بدون تماس را دارند، اما برای کارت RFID حتما باید با دستگاه تماس داشته باشد. کارت UHF که با لیبل 45.2 گیگا هرتز به فروش می‌رسد، امکان ایجاد میدان مغناطیسی قوی دارند و نیاز به حضور شخص دارنده کارت در محل دستگاه RFID نیست و شخص می‌تواند از راه دور کار خود را انجام دهد. تراشه به کار رفته در این کارت دارای آنتن بوده و به خوبی با دستگاه RFID ارتباط برقرار می‌کند. این تراشه نیازی به باطری ندارد. همچنین کارت UHF نیاز به رابط خاصی ندارد و با موقعیت زمانی و مکانی دستگاه همخوانی دارد. کارت UHF در قسمت تراشه خود یک پردازشگر بسیار قوی دارد که به انتقال سریع و مطمئن اطلاعات کمک می‌کند و از طرفی جهت خاصی برای انتقال داده آن در نظر گرفته نمی‌شود؛ بنابراین، مشتری می‌تواند از فاصله دور بدون در نظر گرفتن جهت کارت، آن را برای دستگاه شناسایی کند. 

آنتن برد بلند تایگر 40109

شما می توانید برای آنتن کنترل تردد خود علاوه بر تگ، از کارت RFID و UHF نیز استفاده کنید. اما برای استفاده از آن باید به چند نکته توجه کنید. اول اینکه با توجه به قابل حمل و جابجایی بودن کارت، این امکان وجود دارد که کارت ها به افراد متفرقه داده شود و به راحتی وارد ساختمان شما شوند. دیگر اینکه اگر بخواهید از کارت RFID استفاده کنید باید دستگاه کوچک دیگری با ارتفاع پایین نصب کنید، چرا که این نوع کارت نیاز به تماس مستقیم کارت با دستگاه دارد و باید دستگاه آن را جوری نصب کرد که رانندگان بتوانند به سادگی بدون پیاده شدن از خودرو کارت را به دستگاه تماس دهند. بنابراین از آنجا که استفاده از کارت با مشکلات خاص خود همراه است و با توجه به کارکرد ساده تر و مطمئن تر تگ، پیشنهاد می کنیم به جای کارت از تگ استفاده کنید.  

قابلیت تنظیم برد آنتن تایگر

همانطور که در بالا نیز اشاره شد سیستم UHF ایجاد کننده یک میدان مغناطیسی است، این میدان می تواند تا اندازه ای برای سلامتی افراد مشکل آفرین باشد، پس باید به محل نصب این آنتن توجه کنید که مثلا از پیاده رو که محل عبور عابر پیاده است، دور باشد، یا اینکه از اتاق نگهبانی در ورودی ساختمان فاصله داشته باشد. نکته مهم جالب توجه اینکه این آنتن می تواند دارای برد 3 تا 12 متری باشد، پس می توانید با کاهش برد آن تا 3 متر (و کم کردن فاصله شناسایی تگ یا کارت از آنتن) از ایجاد میدان مغناطیسی وسیع جلوگیری کنید.

ویژگی های آنتن UHF تایگر T-40109

در ادامه این مطلب خلاصه ای از خصوصیات آنتن برد بلند تایگر T-40109 را مشاهده می کنید:

  • آنتن و کارتخوان برد بلند
  • پشتیبانی از تگ خودروی UHF و کارتUHF 
  • قابلیت خواندن و نوشتن بر روی تگ هایUHF 
  • ضدآب، دارای خروجی رله جهت اتصال به راهبند و جک بازویی و…
  • دارای پورت شبکه wiegand, RS232, RS485
  • مديريت لجيستيك انبار: صف كالا ها، مديريت انبار، مديريت نامه ها، بسته ها و چمدان
  • مديريت هوشمند پاركينگ و شارژ اتوماتيك
  • كاربرد در مديريت تردد خودروها، مديريت پارکينگ، مديريت انبار و مديريت تردد افراد،كتابخانه ها، مدارس و…

نرم افزار هوشمند کنترل تردد خودرویی تایگر(نسخه پایه)

این نرم افزار بر روی کامپیوتر با توان متوسط نصب می گردد و با اتصال به سیستم کنترل تردد خودرویی قادر است اطلاعات مربوط به ورود و خروج را دریافت نماید و آن را در کامپیوتر ذخیره نمایید. این نرم افزار همچنین قادر به مدیریت کردن و محدودیت در ورود و خروج خودرو ها نیز می باشد. محدودیت در ورود خودرو ها به این معنی است که می توان به وسیله این نرم افزار ورود تعدادی خودرو که قبلا اجازه ورود داشتند را کنسل کرد و یا برنامه زمانی برای ورود خودرو ها گذاشت به طور مثال ورود خودروها را زوج یا فرد کرد. همچنین این نرم افزار از دوربین مداربسته نیز پشتیبانی می کند تا هنگام شناسایی تگ از خودرو و سرنشین عکس گرفته و آن را به فایل شخص پیوست نماید. البته اگر از نرم افزار پیشرفته کنترل تردد خودرویی تایگر استفاده شود می توان بجز سیستم تگ خوان سیستم پلاک خوان را نیز فعال نمود.

ویژگی های نرم افزار پایه کنترل تردد خودرویی تایگر

  • قابلیت ثبت تردد و محاسبه زمان حضور
  • محاسبه مبلغ تک و چند نرخی
  • امکان کنترل راهبند، نمایشگر، دوربین، آنتن برد بلند و پرینتر
  • قابلیت کارکرد به صورت آفلاین و آنلاین
  •  قابلیت تعریف کارت های خاص
  • قابلیت اتصال دوربین ip camera
  • استفاده از کارت MF , RFid  , UHF  و تگ خودرویی
  • قابلیت کنترل تردد
  • امکان شارژ به صورت مبلغ
  • امکان باز گشایی راهبند به وسیله اپراتور
  • امکان گزارش گیری آفلاین و آنلاین به تفکیک تگ ها (ظرفیت پارکینگ، زمان و تعداد تردد و …)

شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این محصول و شرایط خرید و قیمت آنتن UHF تایگر 40109 با بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید.

مشخصات محصول

مشخصات

برند سازنده
تایگر Tigre
نوع محصول
آنتن برد بلند
کشور سازنده
چین
مدل
UHF-40109
10 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری