قاب ریموت فایروال

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • قاب ریموت فایروال
  • 4 دکمه
  • آنتن دار
  • دارای قاب کشویی
  • گارانتی 5 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 5 ساله
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

قاب ریموت 1145 فایروال

امروزه در دنیایی که پیشرفت تکنولوژی باعث دستیابی ما به انواع و اقسام فن آوری هایی در زمینه های مختلف و در نهایت موجب آسایش هرچه بیشتر ما شده است، لوازمی که همواره باید حمل کنیم از همیشه بیشتر است و همانطور که حتما موافق هستید، نگهداری از هر وسیله ای، بسیار مهم تر از صرف داشتن یا خرید آن می باشد. از جانبی هم می دانیم یکی از جوانبی که در این ادوار بسیار بدان پرداخته شده، ارائه محصولات حفاظتی و امنیتی در راستای حفاظت، ایمنی و نظارت بر امنیت ما، منازل و اماکن تحت تملک مان می باشد. در متن پیش رو قصد داریم تا به معرفی و بررسی قاب ریموت فایروال مدل 1145 بپردازیم؛ با ما همراه باشید:

طراحی ظاهری و مشخصات

بر اساس جدید ترین مطالعات انجام گرفته در راستای پیش برد علوم مارکتینگ، بازاریابی نوین و برندینگ؛ در صد رو به رشد و قابل توجهی از خریداران کالا ها، به خصوص کالا های مدرن، هنگام اقدام به انتخاب و خرید، اکثر دقت نظر، تمرکز و به نوعی مبنا اصلی خرید مان را بر پسندیدن آن کالا به لحاظ ظاهری یا تطبیق آن کالا با مکانی که بناست تا آن را در آنجا قرار دهیم به لحاظ پارامتر های زیبایی شناسی می گذاریم که این نشان دهنده اهمیت زیبایی کالا هایی چنین است. تیم طراحی تجهیزات دزدگیر اماکن فایر وال با دقت بر این مهم توانسته استاندارد های زیبایی شناسی را برآورده سازد و قاب ریموت کشویی 1145 را با آنتن و دارای 4 دکمه طراحی کرده است.

عملکرد، جمع بندی و گارانتی

در بحث اولویت بندی موارد تاثیر گذار بر سیر اتفاقاتی که قرار است بر سر یک کالا پس از تولید و ارائه بیفتد که می توان آنها را شامل واکنش های اولیه پس از عرضه آن مانند اقبال عمومی یا بر عکس سیل انتقادات نسبت به آن محصول و یا کم کم به فراموشی سپرده شدن آن کالا دانست، آنچه که از همه جوانب امر پر اهمیت تر نشان می دهد، کارایی، امکانات، نحوه عملکرد و به اصطلاح آپشن های آن می باشد که می تواند سرنوشت یک دستگاه را به لحاظ اقتصادی به شدت تحت تاثیر قرار دهد و از این روست که دانستن آپشن ها و عملکرد از اهمیت به سزایی برخوردار است.

این قاب ریموت آنتن دار برای نصب و روشن و خاموش کردن تمام تجهیزات دزدگیر اماکن مناسب است و می تواند عملکردی در برد نسبتا بلند داشته باشد. از سویی دیگر، یکی از بزرگترین محاسن این قاب دزدگیر را همین محصول برند فایروال (Firewall) بودنش می توان دانست؛ چرا که این کمپانی که در صنف تولید و ارائه محصولات نظارت بر ایمنی اماکن و حفاظتی نامی معتبر و با سابقه است، برای تمامی محصولات عرضه شده تحت برند خود گارانتی 60 ماهه در نظر گرفته است تا بدین ترتیب خیال مصرف کنندگان از قبل نیز نسبت به خرید محصولات این کمپانی راحت تر باشد.

  • قاب ریموت فایروال
  • 4 دکمه
  • آنتن دار
  • دارای قاب کشویی
  • گارانتی 5 ساله

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت قاب ریموت 1145 فایر وال با کارشناسان قسمت فروش DCAKALA از طریق شماره تلفن پنج رقمی 72195-021 تماس حاصل فرمائید.

مشخصات محصول

مشخصات

برند سازنده
فایروال FIREWALL
نوع محصول
ریموت کنترل
کشور سازنده
ایران
مقدار گارانتی
5 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری