پدال اعلام سرقت بی سیم فایروال

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • پدال اعلام سرقت فایروال مدل بی سیم 
  • بدنه فلزی
  • ساخت ایران
  • فرکانس عملکردی 315MHZ
  • گارانتی 60 ماهه 
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 5 ساله
490,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

پدال اعلام سرقت بی سیم فایروال کد 1138

یکی از مشهود ترین موهبت های زندگی در دنیای امروز، بهره مندی از تکنولوژی و فناوری های مختلف است که هر کدام به نحوی در راستای تجربه زندگی راحت تر و کم دردسر تر تعبیه، اختراع یا تولید شده اند. یکی از مهم ترین این تجربیات، امکان و تجربه زندگی در امنیت به لحاظ در امان بودن محل زندگی ما و محل قرار دادن لوازم با ارزش مان از شر سرقت و سارقان است که همواره در کمین هستند، به خصوص حال که هرچه در زمان جلو تر آمده ایم، به دلیل سخت تر شدن شرایط اقتصادی و مرتفع نمودن نیاز های اولیه، متاسفانه بیشتر نیز شاهد دزدی ها به روش های مختلف هستیم. در متن پیش رو با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی یکی از ادوات جدید تجهیزات دزدگیر اماکن، یعنی پدال اعلام سرقت بی سیم فایروال بپردازیم:

طراحی و مشخصات ظاهری

بر اساس جدید ترین مطالعات و همه پرسی های انجام گرفته در راستای پیش برد علوم مارکتینگ، بازاریابی نوین و برندینگ، در صد فزاینده و قابل توجهی از ما، هنگام اقدام به انتخاب و خرید یک کالای جدید، اکثر دقت و حواس و در واقع مبنای اصلی خرید مان را بر پسندیدن آن کالا به لحاظ ظاهری می گذاریم که همین امر نشان دهنده اهمیت طراحی ظاهری و به اصطلاح دیزاین است که در شرکت فایر وال و تیم طراحی آن با نگاهی ویژه توانسته اند به خوبی از پس این مهم بر بیایند و با پدال بی سیم اعلام سرقت فایر وال که با کد 1138 نیز شناخته می شود را به نحوی استاندارد طراحی کنند.

خصوصیات فنی، عملکرد و ویژگی ها

در بحث اولویت بندی موارد تاثیر گذار بر وضعیت تجاری یک کالا در بازار و پس از عرضه، این که چه حجم از فروش را تجربه می کند و اصولا محصولی موفق به حساب می آید یا خیر، می بایست امکانات، ویژگی های آن را در صدر موثر ترین ها بر شمرد. چرا که همانطور که می دانید، با توجه به بازار پر چالش محصولات که در هر صنف هم به نوعی رقابت در آن وجود دارد، محصولی دوام می آورد و با اقبال عمومی مواجه می شود که بتواند با قیمتی معقول، لیستی جذاب از امکانات مرتبط به کار خود را ارائه دهد. پدال اعلام سرقت بی سیم fire wall کد 1138 با بدنه ی فلزی و فرکانس عملکردی 315MHZ با این که امکانات به خصوصی فراتر از آنچه باید ندارد، ولی از جنس فلزی و کیفیت ساخت آن پیداست که دستگاهی کاملا قابل اتکا می باشد.

گارانتی، جمع بندی و نتیجه گیری

آنچه در چند پاراگراف بالا ملاحظه کردید، گزیده ای بود بر معرفی، بررسی ظاهری، فنی و عملکردی پدال اعلام سرقت بی سیم کد 1138 فایر وال، محصول جدید عرضه شده توسط کمپانی شناخته شده و معتبر Firewall که در زمینه تولید و ارائه محصولات سیستم دزدگیر اماکن نامی اثبات شده می باشد و دیدیم این دستگاه با مکانیزم عملکردی فشرده شدن در زیر پا به جهت فعال سازی دزدگیر، می تواند برای اماکنی که دارای نگهبان ثابت و میز نگهبانی هستند، بسیار وسیله ی مناسبی باشد. کمپانی فایروال جهت کسب اطمینان بیش از پیش مصرف کنندگان محصولات این برند، گارانتی فوق العاده 60 ماهه برای تمامی محصولات از جمله پدال بی سیم 1138 قرار داده اند که به نوبه خود بی نظیر میباشد.

  • پدال اعلام سرقت فایروال مدل بی سیم
  • بدنه فلزی
  • فرکانس عملکردی 315MHZ
  • گارانتی 60 ماهه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت پدال اعلام سرقت بی سیم fire wall با کارشناسان فروش DCAKALA از طریق شماره تلفن پنج رقمی 72195-021 تماس حاصل فرمائید.

مشخصات محصول

مشخصات

برند سازنده
فایروال FIREWALL
نوع محصول
پدال اعلام سرقت اتوماتیک
کشور سازنده
ایران
فرکانس اسمي ورودي
315 MHZ
مقدار گارانتی
5 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری