کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس سری اسپکترا SP5500 + انتخاب کی پد

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس سری SP5500
  • پشتیبانی از 5 زون بر روی برد (قابل گسترش تا 32 زون)
  • پشتیبانی از 2 پارتیشن مجزا
  • پشتیبانی از وضعیت StayD
  • دارای گذرگاه توسعه 4 سیمه
  • پشتیبانی از 32 کاربر
  • گارانتی 4 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
انتخاب دزدگیر و کی پد
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 4سال
8,457,000تومان
محصولات مرتبط
بررسی محصول

کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس مدل SP5500 نیز همانند مدل های دیگر این شرکت کانادایی، از محبوبیت بالایی برخورار بوده که امروزه فروش فوق العاده ای از آن را شاهد می باشیم. این دستگاه دارای 32 زون با 5 زون روی برد می باشد که قابلیت کنترل آن ها را با دسته بندی در دو پارتیشن مجزا، در اختیار کاربر قرار داده است. شرکت پارادوکس یکی از مطرح ترین برند های حال حاضر سیستم های اعلان هشدار در دنیا می باشد. با سرمایه گذاری که این شرکت بر روی تیم تحقیق و توسعه خود انجام داده است، شاهد رشد مداوم آن ها در تولید محصولاتی نوآورانه که منطبق با فناوری های روز و در حال تغییر است، می باشیم. شما در این فروشگاه می توانید از بروز ترین قیمت کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس و محصولات دیگر آنان همچون کی پد و سایر تجهیزات مطلع گردید. همراه ما باشید تا به صورت دقیق تر با این محصول ارزنده آشنا شوید.

مشخصات کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس SP5500

کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس SP5500 از دیگر سیستم های اعلان هشدار معرفی شده در سری اسپکترا می باشد که می تواند انتخابی مناسب برای اماکن کوچک شما (مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی و ...) به شمار رود. این دزدگیر درون جعبه ای فلزی قرار می گیرد و قابلیت پوشش 5 زون به روی پنل را دارد و این عدد می تواند تا 2 برابر نیز افزایش یابد. همچنین این دزدگیر پارادوکس قابلیت گسترش تا 32 زون به صورت بی سیم و یا با سیم را دارد. دزدگیر پارادوکس مدل SP5500 دارای دو پارتیشن است که قابلیت عملکرد به صورت دو سیستم مجزا را دارد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دزدگیر قابلیت 32 کاربره آن می باشد. به زبان ساده، این سیستم دارای 32 کد ورود و خروج برای 32 کاربر متفاوت با 32 ریموت کنترل مختلف است. به علاوه امکان گزارش دهی و مدیریت از طریق تلفن ثابت، موبایل (به صورت تماس صوتی یا پیامک)، شبکه و اینترنت (توسط PC یا موبایل) را دارد. می توان این دزدگیر پارادوکس را از راه دور خاموش و یا روشن نمود و امکان مجهز نمودن آن به انواع دتکتور دود و حرارت وجود دارد. پشتیبانی این سیستم از وضعیت StayD از دیگر نکات مثبت کنترل پنل SP5500 می باشد که عملکردی ایده آل را برای آن رقم زده است. این دزدگیر اماکن قابل استفاده با کی پد های مختلفی می باشد که ارتباط آن با این کی پد ها از طریق استفاده از ماژول واسطه RTX3 ممکن شده است.

مشخصات کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس K636

کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس مدل K636 یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین صفحه کلید های ارائه شده توسط این کمپانی می باشد که قابلیت نمایش 10 زون را به صورت تک پارتیشنی داراست. همچنین این کی پد پارادوکس نشانگر های LED جداگانه ای جهت نمایش وضعیت مسلح، غیر مسلح و حالت Sleep را دارد. لازم به ذکر است که تنظیم نور پس زمینه از دیگر ویژگی های این صفحه کلید بوده که به زیبایی آن افزوده است. صفحه کلید K636 نیز همانند سایر کی پد های ارائه شده این برند از وضعیت StayD (که یک نوع سیستم انحصاری از جانب شرکت پارادوکس می باشد) پشتیبانی می کند که سادگی و امنیت را بدون خاموشی و کارکرد در 24 ساعت شبانه روز به همراه می آورد.

کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس مدل K636

مشخصات کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس K10

کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس مدل K10 یک صفحه کلید LED با قابلیت اتصال و نمایش 10 زون است. این کی پد با کنترل پنل های MG5000، MG5050 و سری SP سازگاری کامل دارد و از نشانگر های LED وضعیت دستگاه (مسلح، غیر مسلح و حالت Sleep) به صورت جداگانه برای هر پارتیشن برخوردار می باشد. همچنین این صفحه کلید قادر است شماره زون باز، توسط روشن شدن چراغ دکمه ها را نمایش دهد. از دیگر ویژگی های آن می توان به مواردی همچون پشتیبانی از وضعیت StayD و تنظیم زون های صدا دار به صورت مجزا یاد کرد.

مشخصات کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس K32LED

کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس مدل K32LED از دیگر صفحه کلید های ارزشمند این شرکت می باشد که با کنترل پنل های سری ماژلان مدل MG5050، MG5000 و سری SP (اسپکترا) سازگاری کامل دارد. این صفحه کلید با نمایشگر LED خود قادر است وضعیت 32 زون را به صورت هم زمان اطلاع رسانی کند. قابلیت جدا سازی LED های مسلح سازی، Sleep، ثابت و خاموش در هر پارتیشن، از دیگر امتیازات این کی پد کارا می باشد. همانطور که در کاتالوگ اختصاصی این محصول آمده، دارای 7 دکمه عملیاتی تک لمسی و 3 آلارم پنیک فعال شده می باشد که عملکرد آن را ویژه نموده است.

مشخصات کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس +K32LCD

کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس مدل +K32LCD دارای یک ورودی زون صفحه کلید، 8 دکمه عملگر تماسی و قابل اتصال به باس توسعه 4 سیمه است. سخت افزار داخلی این کی پد قابل ارتقا از طریق نرم افزار های 307USB و Winload می باشد که برنامه ریزی آن مبتنی بر منو، جهت تنظیم ساده سیستم توسط کاربر و یا نصاب انجام گرفته است. پشتیبانی از وضعیت StayD و 3 آلارم پانیک که توسط صفحه کلید فعال می شوند از دیگر امکانات این محصول ارزنده و کاربردی می باشد. همچنین 2 عدد چراغ رنگی در این کی پد در نظر گرفته شده است که نشان گر وضعیت فعلی سیستم مورد نظر شما می باشد. بدین صورت که در وضعیت های گوناگون، فعال، غیر فعال و یا در حالت آلارم بودن دستگاه را مشخص می کند.

کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس مدل +K32LCD

مشخصات کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس K32LX

کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس مدل K32LX با صفحه نمایش LCD می باشد که قابلیت نمایش 32 کاراکتر را دارد و می توانید نام زون های خود را به صورت مجزا لیبل گذاری کنید. این کی پد دارای فرستنده و گیرنده بی سیم با فرکانس 433 یا 868 مگاهرتزی می باشد. یکی از ویژگی هایی که این محصول را با نمونه های مشابه دیگر متمایز می کند قابلیت اتصال آن به ریموت و تجهیزات بی سیم (در کنترل پنل های سری SP) می باشد. این صفحه کلید از برنامه ریزی آسان بر اساس منو برخوردار می باشد که توسط نرم افزار های WinLoad و USB می توان آن را به روز رسانی کرد. این محصول نیز دارای 8 دکمه عملیاتی تک لمسی و 3 هشدار پنیک فعال شده است.

مشخصات کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس TM70

کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس مدل TM70 صفحه کلیدی زیبا و فوق العاده منخصر به فرد است که سازگار با کنترل پنل های سری SP، EVO، Swan و MG می باشد. این کیپد دارای یک صفه نمایش 7 اینچی می باشد که به صورت کاملا لمسی طراحی شده است. اگر بخوهیم بخشی از ویژگی ها و قابلیت های این کی پد پارادوکس را به شما عزیزان معرفی نماییم می توانیم به موراد زیر اشاره کنیم:

  • رمزگذاری سریع و آسان گذرگاه
  • دارای اسلات کارت SD (کارت حافظه جانبی) به منظور بارگذاری تصاویر
  • بروز رسانی نرم افزار داخلی به واسطه کارت SD و یا خط BUS توسط سیستم Swan
  • بروزرسانی و بارگذاری سیستم از راه دور و محافظت از تصاویر صفحه نمایش در برنامه Insite Gold
  • نمایش دمای محیط داخلی
  • و لیبل های قابل تغییر چون زون ها، پارتیشن ها و PGM ها

کی پد دزدگیر اماکن پارادوکس مدل TM70

این مطلب را نیز بخوانید:

دوربین مدار بسته یا دزدگیر اماکن؟

جمع بندی و گارانتی

شرکت پارادوکس یکی از معتبر ترین کمپانی های تولید کننده سیستم های اعلان هشدار در جهان می باشد که از سابقه ای طولانی مدت و درخشان در این زمینه برخوردار است. ماموریت اصلی این شرکت تولید محصولاتی نوآورانه و با کیفیت به همراه ارائه خدماتی منحصر به فرد به کاربران بوده که تا به امروز این مسیر را با سر افرازی تمام طی کرده است. ناگفته نماند که کلید موفقیت این برند گرفتن بازخورد های مشتریان و متقابلا برآوردن نیاز آنان بوده که این پروسه تا کنون نیز ادامه داشته است. شما در فروشگاه DCAKALA به راحتی می توانید خرید کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس SP5500 را با کیپد مد نظر خود انجام دهید و از گارانتی معتبر 4 ساله آن بهره مند گردید. در صورت بیان هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن پنج رقمی 72195-021 تماس حاصل فرمایید و به نمایندگان ما در بخش فروش متصل شوید.

مشخصات محصول

مشخصات

برند سازنده
پارادوکس Paradox
نوع محصول
دزدگیر اماکن
مرکز کنترل
سازگاری با
سری Spectra
کشور سازنده
کانادا
زون
5
مدل
SP5500
مقدار گارانتی
4سال
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
1 نقد و بررسی
خیلی خوب 1
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری