موتور ریلی پارکینگی میلان 1500

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها

مشخصات جک ریلی میلان 1500 کیلو

  • ظاهری زیبا و مشابه با پروتکو موور ایتالیایی
  • ساخته شده از فلز ضد زنگ و پلاستیک رویه فشرده با کیفیت
  • حداکثر وزن قابل حمل: ۱۵۰۰ کیلوگرم
  • حداکثر طول درب قابل حمل: ۸ متر
  • منبع تغذیه: ۲۲۰ ولت ۱.۵ تا ۲ آمپر
  • توان مصرف موتور: ۴۵۰ وات
  • تعداد تردد: ۱۰۰ بار در روز
  • کشور مبدأ: ایران «الهام گرفته از محصولات شرکت ایتالیایی پروتکو»
  • نوع خلاص کن: آچار آلن

آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
موجود 10 قلم
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
15,200,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

درب‌های ریلی معمولا دارای طول و وزن زیادی هستند. به همین دلیل لازم است بهترین جک درب اتوماتیک را برای آن انتخاب کنیم. جک ریلی میلان Opener1500 یک محصول ایرانی است که با توجه به قدرت و قیمتی که دارد پیشنهاد می‌شود اگر چنین کالایی نیاز داری این مدل را جزو گزینه‌های اول خود داشته باشید. برای این که از امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد جک میلان 1500 بیشتر آشنا شوید می‌توانید لیست زیر را مطالعه کنید.

متعلقات پکیج جک درب ریلی میلان مدل Opener1500

جک درب اتوماتیک انواع مختلفی دارد. چیزی که میان همه آن‌ها مشترک است دارا بودن اجزای مختلف با کارایی‌های متفاوت است. هر کدام از این اجزا را نداشته باشیم با مسائلی روبرو می‌شویم که گاهی ناخوشایند هستند. به همین دلیل شرکت میلان نیاز‌های اولیه کاربر را در نظر گرفته و تمام اقلام مورد نیاز را در پکیج محصولات قرار می‌دهد. این اقلام برای جک میلان Opener1500 موارد زیر هستند.

  •       موتور ریلی مدل میلان Opener1500 «همراه مدار فرمان تعبیه شده داخل آن»
  •       فتوسل یا چشمی مادون قرمز «۲ عدد»
  •       فلاشر یا چراغ چشمک‌زن «۱ عدد»
  •       ریل یک متری «۴ عدد»
  •       ریموت کنترل با فرکانس ۴۳۳ مگاهرتز «۲ عدد»
  •       خازن ۲۰ میکروفاراد «۱ عدد»
  •       پایه فلزی و دیگر یراق ضروری
  •       دفترچه راهنما
  •       کارت گارانتی «۲ سال»

پک موتور ریلی میلان 1500

مشخصات موتور

جک درب پارکینگ میلان Opener1500 برای این که بتواند درب‌هایی با وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم را به نرمی و بدون صدا حرکت دهد از یک موتور ۴۵۰ وات استفاده می‌کند. این موتور دارای یک سیم‌پیچ مسی مقاوم در برابر حرارت مستقیم است. به‌طوری‌که خیالتان از سلامت آن تا ۱۴۰ درجه سانتیگراد آسوده خواهد بود. برای روشن کردن این موتور باید از برق ۲۲۰ ولت استفاده شود.

مشخصات مدار فرمان میلان مدل Opener1500

بخشی که بیشترین اهمیت را در میان لوازم همراه یک جک درب اتوماتیک دارد مدار فرمان است. این بخش فرمانده اصلی جک محسوب می‌شود. از این رو آن را با نام مدار کنترل نیز می‌شناسیم. مدار فرمان یک برد الکترونیکی است که به کمک یک پردازنده مرکزی قوی مدیریت منابع، کنترل خطاهای احتمالی و تنظیم و برنامه‌ریزی جک را میسر می‌سازد. برای شناخت بیشتر قابلیت‌های این محصول لازم است بدانید مدار کنترل جک میلان ۱۵۰۰ دارای قابلیت‌های زیر است.

  •       سیستم فست کلوز
  •       سیستم زمان دوم
  •       قابلیت تنظیم سرعت حرکت درب
  •       امکان معرفی تعداد بالای ریموت
  •       سازگار با ریموت با فرکانس ۴۳۳ مگاهرتز
  •       پشتیبانی از قفل برقی

تردد

با توجه به این که جک میلان مدل Opener1500 در طول روز تنهای ۱۰۰ با تردد را پشتیبانی می‌کند، برای محیط‌های پرتردد مناسب نخواهد بود. اما اگر مصرف و تردد معمولی دارید از نظر کیفیت و دوام گزینه‌ای فوق‌العاده است.

دمای کاری و استاندارد ها

برای ایجاد مقاومت در مقابل نفوذ آب و گردوخاک در این محصول از سطح مقاومت IP44 استفاده شده است. این استاندارد در اغلب جک‌ها دیده می‌شود. جک میلان ۱۵۰۰ برای این که در تمام مناطق کشور قابل استفاده باشد با دمای کاری منفی ۱۰ تا مثبت ۶۰ درجه تولید می‌شود.

کاربری متناسب

با توجه به قدرت، طول درب قابل حمل و وزن قابل تحمل این محصول بیشتر برای کاربری صنعتی ساخته شده است. با علم بر این موضوع کاربری غیرصنعتی نیز برای این محصول قابل انجام خواهد بود.

مشخصات ریل

ریل بخشی از جک میلان مدل Opener1500 است که بیشترین تماس را با محیط پیرامون دارد. از سوی دیگر این قطعه دارای اصطکاک زیادی با چرخ‌دنده است. پس باید جنس مرغوبی داشته باشد. شرکت ایرانی میلان ریل‌هایی با آلیاژ استیل ضد زنگ و بسیار با دوام در این محصول استفاده کرده است. شما به عنوان خریدار ۴ عدد ریل  متری همراه این کالا دریافت خواهید کرد. در صورتی که طول دربتان بیشتر است می‌توانید به ازای هر متر یک ریل به سبد خرید خود اضافه کنید.

خلاص کن

وقتی برق قطع می‌شود به طور کل جک درب اتوماتیک خود را از دست می‌دهیم. از آنجایی که تجهیزات برقی هستند این امر کاملاً طبیعی است. اما در صورتی برق ندارید و باید سریعاً از محل خارج شوید نیازی به نگرانی نخواهد بود؛ چرا که مکانیزمی به نام خلاص کن دستی کار را برای شما راحت می‌کند. خلاص کن موتور را از گیربکس جدا کرده و به شما این امکان را می‌دهد درب را به نرمی و به صورت دستی حرکت دهید.

این مکانیزم در جک میلان ۱۵۰۰ به وسیله آچار آلن قابل راه‌اندازی است. لازم به ذکر است کلید خلاص کن آلنی گزینه مناسبی از نظر امنیتی ندارد. اما به دلیل راحتی کار با آن در بسیاری از جک‌های درب اتوماتیک به کار می‌رود.

فلاشر و چشمی

اشاره کردیم که موتور جک میلان Opener1500 بی‌صدا و بدون ضربه کار می‌کند. شاید کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما گاهی اوقات حتی اگر در نزدیک‌ترین نقطه به موتور هم باشید متوجه باز یا بسته شدن آن نخواهید شد. به همین دلیل از یک فلاشر استفاده می‌کنیم تا بتوانیم فعالیت موتور و باز یا بسته شدن آن را اطلاع رسانی کنید. این قابلیت از بسیاری از مسائل و مشکلات جلوگیری می‌کند.

فتوسل یک چشمی الکترونیک است که توانایی تشخیص وجود موانع در مسیر درب بسته شدن درب را دارد. این قابلیت برای جلوگیری از برخورد درب با موانعی ساخته شده که می‌توانند خسارت مالی شدیدی را متوجه شما بکنند.

قفل برقی

امنیت حرف اول را در اتوماسیون درب می‌زند؛ زیرا این دستگاه دربان محیط محسوب می‌شود. یک دربان باید قدرت کافی برای جلوگیری از باز شدن درب با فشار مخالف را داشته باشد. قفل برقی چنین امکانی را فراهم می‌کند. البته به طور معمول با توجه به وجود گیربکس نیاز به قفل برقی نداریم. اما برای مواقع ضروری قابلیت اضافه کردن آن در مدار فرمان پیش‌بینی شده است.

فست کلوز

این قابلیت با کمک فتوسل صورت می‌گیرد. به این معنی که وقتی خودرو از درب عبور می‌کند خالی بودن مسیر توسط فتوسل به مدار فرمان اطلاع داده می‌شود. مدار فرمان طبق زمان‌بندی صورت گرفته اقدام بستن خودکار درب می‌کند.

سیستم دو زمانه

برای این که در ابتدا و انتهای مسیر حرکت درب ضربه نداشته باشیم از مکانیزمی به نام سیستم دو زمانه استفاده می‌شود. این مکانیزم سرعت حرکت را در ابتدا و انتهای مسیر کنترل و کاهش می‌دهد.

گارانتی و خدمات جک درب ریلی میلان مدل Opener1500

شرکت میلان از تولید کننده‌های مطرح در ایران است. این کمپانی محصولات مرغوب خود را با گارنتی ۲ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ساله پشتیبانی می‌کند.

قیمت جک درب ریلی میلان 1500

یکی از مواردی که میلان را به عنوان برندی پرفروش در ایران مطرح کرده هیمن قیمت گذاری به شدت رقابتی این شرکت است که جک های ریلی این شرکت نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به قیمت بسیار مناسب عرضه شده اند. در رنج قیمتی این محصول جک ریلی سیماران فراز 1500 و یال ریل و رقیب کمی گرانتر یعنی بتا F500 قرار دارند که رقابت را برای میلان کمی نفس گیر می کنند.

درباره سازنده

میلان شرکتی پر آوازه در ایران است که جک‌های اتوماتیک برای درب‌های ریلی، لولایی، شیشه‌ای و کرکره‌ای تولید می‌کند. این شرکت برای طراحی کالاهای خود از محصولات کمپانی ایتالیایی پروتکو الهام می‌گیرد. به نظر می‌رسد این رویکرد بازدهی بسیار خوبی داشته است؛ چرا که استقبال بالایی از طرف مشتریان کسب می‌کند.

مشخصات محصول

مشخصات

قدرت هرلنگه
1500 کیلوگرم
عرض لنگه درب
10 متر
قابلیت دو زمانه
دارد
نوع جکها
الکترومکانیک
7 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری