جک درب اتوماتیک نایس - مدل Wingo 3524

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • جک برقی Nice مدل Wingo 3524
  • قابل استفاده برای درب های دو لنگه حداکثر به طول 3 متر و وزن 200 کیلوگرم
  • ورودی برق 230 ولت شهری است
  • با قابلیت دو زمانه
  • فروش با 18 ماه ضمانت

آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 1/5 ساله
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

جک برقی نایس مدل Wingo 3524

جک برقی نایس وینگو 3524 با دارا بودن سرعت بالا در هنگام باز و بسته شدن، می تواند جایگزین مناسبی برای جک هایی با سرعت پایین باشد. این جک نایس را می توان برای باز و بسته کردن ورودی اماکن مسکونی به کار برد. همچنین این جک برقی قابل استفاده برای درب هایی تا وزن حداکثر 200 کیلوگرم و طول 3 متر می باشد. نصب این جک درب پارکینگی به صورت روکار و عملکرد آن با ولتاژ 24 ولت و قدرت 120 وات انجام می گیرد. این جک درب باز کن برقی نایس دارای باتری داخلی نیز هست.    

مشخصات عمومی جک برقی نایس Wingo 3524

نصب ساده

نصب جک برقی نایس Wingo 3524 به راحتی هرچه تمام تر ممکن شده است. به این ترتیب پس از سوار کردن قطعات موتور در کنار یکدیگر، می توان ارتباطات الکترونیکی آن را از بالا برقرار کرد. نصب ساده یک محصول می تواند از اصلی ترین ویژگی های مثبت یک جک درب اتوماتیک به شمار رود که در انتخاب آن توسط کاربر نقش مهمی خواهد داشت.

عملکرد بی صدا و قابل اطمینان

ساختار این جک درب اتوماتیک نایس به گونه ای انجام گرفته که بخش های مختلف کمترین حرکت ممکن را دارند و در نتیجه کمترین صدای ممکن ایجاد می گردد. حرکت نرم و بی صدای این درب باز کن اتوماتیک می تواند امکان انتخاب شدن آن توسط کاربر را اقزایش دهد. همچنین به واسطه وجود کلید خلاص کن نایس و قفل استاندارد آن، می توان جک برقی 3524 نایس را محصولی کاربر پسند در نظر گرفت.

استاندارد حفاظت جک برقی نایس Wingo 3524

استاندارد حفاظت این محصول IP44 است. همانطور که می دانید IP استانداردی جهانی است که هر کدام از اعداد آن ویژگی به خصوصی در آن محصول را مشخص می کند. هر کدام از این اعداد به واسطه قرار گیری در جایگاه یکان و یا دهگان، مفهومی متفاوت دربر خواهد داشت. عدد IP جک برقی 3524 نایس 44 می باشد که اولین عدد 4 نشانگر محفوظ بودن آن در برابر ابزار و سیم با قطر کمتر از 1.5 میلی متر و دومین 4 که یکان آن می باشد، نشان دهنده مقاومت آن در برابر پاشیدن آب بیشتر از باران است. به این ترتیب می توان گفت این جک در برابر عوامل خارجی دچار مشکل نخواهد شد.   

ویژگی های تکنیکی جک برقی 3524 نایس

این جک Nice دارای رمز گذار مغناطیسی است و همچنین دارای ترمز هایی مکانیکی در هنگام باز و بسته شدن است. این ترمز ها می توانند باعث افزایش امنیت در هنگام حرکت گردند. ولتاژ عملکرد این جک 24 ولت و شدت جریان مورد استفاده آن 5 آمپر است. همانطور که پیشتر نیز ذکر شد، این جک جزو جک هایی با سرعت بالا است و همین مورد از ویژگی های خاص آن به شمار می رود. سرعت حرکت این جک 0.04 متر در هر ثانیه می باشد که می تواند امکان خرید جک برقی نایس مدل Wingo 3524 را افزایش دهد. همچنین عملکرد این جک دمایی بین -20 تا +50 درجه سانتی گراد امکان پذیر خواهد بود. این جک پارکینگی بدنه ای بلند و باریک به طول 920 میلی متر دارد و قطر بدنه آن به اندازه 98×95 میلی متر است. این ابعاد در تصویر زیر به خوبی نمایش داده شده اند.

   جک درب اتوماتیک نایس 3524

همچنین می توانید تمامی اجزای سازنده این مجموعه جک را مشاهده نمایید.

جک درب اتوماتیک نایس   

در این تصویر شماره 1 نشان دهنده موتور در این مجموعه بوده و شماره 2 فرستنده آن را نشان می دهد. شماره 3 نشانگر فتوسل ها در طرفین و شماره 4 خود فتوسل ها هستند. در این تصویر شماره 5 فلاشر این کیت و شماره 6 نشان دهنده بخش کنترل آن می باشد. در نهایت شماره 7 سوییچ دیجیتال یا کلیدی آن را نشان می دهد. همچنین شماره 8 پانل های خورشیدی این مجموعه را نشان می دهند و شماره 9 جعبه باتری است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت جک برقی نایس مدل Wingo 3524 به سایت دی سی ای کالا مراجعه کرده و از تمامی ویژگی های آن آشنا شوید.

مشخصات محصول

مشخصات

قدرت هرلنگه
زیر 250 کیلوگرم
عرض لنگه درب
3 متر
ولتاژ جک یا موتور
220 ولت
نیاز به قفل برقی
ندارد - برای ایمنی بیشتر مانعی ندارد
قابلیت دو زمانه
دارد
برق اضطراری UPS
ندارد
نوع جکها
الکترومکانیک
برند سازنده
نایس Nice
نوع محصول
جک درب اتوماتیک
کشور سازنده
ایتالیا
مدل
Wingo 3524
مقدار گارانتی
1/5 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری