جک درب پارکینگ تابا 24 ولت مدل TSG-9011

5%
تخفیف ویژه
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • جنس بدنه جک آلومینیوم (مقاوم در برابر ضربه و حرارت)
  • دارای موتور 24 ولت DC
  • مدار فرمان هوشمند دارای پروسسور پیشرفته
  • برنامه ریزی ساده قابل استفاده برای کلیه نصابان
  • قابلیت تشخیص مانع توسط جک ها 
  • قابلیت اتصال لامپ پارکینگ با تایمر قابل تنظیم
  • فلاشرکم مصرف LED به همراه آنتن تقویت برد ریموت
  • دارای مدار 2 سرعته دیجیتال
  • قابلیت باز نگه داشتن درب ها با فشردن دکمه تک درب برای سیکل کاری
  • دارای 2 تایمر قابل تنظیم جهت بسته شدن اتومات درب
  • بازو بسته کردن دستی بدون استفاده از ریموت
  • ایست (STOP) حین عملکرد ، با فشردن دکمه تک درب
  • اعلام خرابی سنسورها و تشخیص مانع در نمایشگر
  • قابلیت اتصال آیفون جهت بازو بسته کردن یک یا دو درب
  • قابلیت بستن اتوماتیک درب ها پس از قطع و وصل برق
  • تردد تقریبا نامحدود
  • گارانتی 24 ماهه 
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

فروش ویژه در تعداد محدود 1987 قلم
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
9,900,000 تومان 9,400,000تومان
5%
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

چرا جک پارکینگ تابا 24 ولت؟

از بسته بندی تا ظاهر و ساخت بازو ها تنها چیزی که از جک تابا دریافت می شود کیفیت بالا در تک تک المان های آن است که شاید اگر نام تابا روی آن نبود تشخیص ایرانی بودنش کار سختی بود. جدا از کیفیت ساخت قدرت مناسب تا 350 کیلوگرم برای هر درب و پشتیبانی از عرض درب تا 2.5 متر در هر لنگه و در نهایت پشتیبانی از دو باتری برای اضافه کردن برق اضطراری ارزان و گارانتی 24 ماهه تابا دلایل محکمی است که می تواند شما را قانع کند که جک تابا 9011 را انتخاب کنید.

ویژگی های جک تابا 9011

معایب جک تابا 9011:

اگر بخواهیم در مورد معایب جک 9011 تابا بگوییم بی انصافی است که ماردونی بودن آن را ضعف بدانیم. اما اینکه بسیاری از نصابان تخصص نصب این بازو را ندارند می توان ایراد دانست که مصرف کننده برای استفاده از این جک کمی دردسر دارد. اما جدا از این، جک های ماردونی را نمی توان برای درب های رو به بیرون نصب کرد و زاویه بازشویی که این گونه جک ها فراهم می کنند کمی از مدل های تلسکوپی کمتر است اما باعث مشکل نمی شود.


ویدیویی جعبه گشایی و بررسی جک پارکینگی تابا


بررسی شده توسط مسلم زمانی

جک پارکینگی تابا را می توان متفاوت ترین محصول ایرانی دانست که با ظاهری شبیه لایف ایتالیا راه دیگری را پیش گرفته تا هیچ رقیبی برای مشتریان خاص خودش نداشته باشد. البته این محصول به دلیل استفاده از بازوهای ماردونی نتوانسته همه مصرف کنندگان را قانع سازد که از این سیستم استفاده کنند اما کسانی که تابا کارکرده اند خیلی بعید است که تن به محصول دیگری که در این رنج قیمت باشد دهند.

محتویات پکیج جک پارکینگی تابا

  • دو عدد بازو تابا 24 ولت ماردونی
  • باکس و مدار فرمان 24 ولت
  • فلاشر به همراه سیم آنتن و خود آنتن
  • دو عدد چشمی یا فتوسل
  • دو عدد ریموت سه دکمه تابا
  • یراق آلات و سوئیچ خلاص کن بازوها
  • برگ گارانتی
  • بروشور راهنمای نصب

محتویات پک جک تابا 9011

جک 24 ولتی تابا خوب است یا بد؟

همین ابتدای کار برای بسیاری سوال است که 24 ولت بودن بازوها یک ایراد است یا حسن و چرا باید جک تابا 9011 را انتخاب کرد؟ ما در پاسخ میگوییم با اینکه سیستم های 24 ولتی خود محدودیت هایی دارند اما مزایای آن فراتر از محدودیت هایش است و  اگر با قیمتی مشابه سیستم 24 ولت و 220 ولت وجود داشته باشد به نظر ما برتری های سیستم 24 ولت بسیار بیشتر است. اگر بخواهیم محاسن و مزایای جک بازویی 24 ولت را بگوییم به موارد زیر می رسیم.

مزایای جک پارکینگی 24 ولت تابا

  1. امنیت بالاتر به دلیل استفاده از برق غیر خطر آفرین
  2. مناسب تردد بالا به دلیل داغ نشدن بازوها
  3. قابلیت اضافه کردن برق اضطراری تنها با دو عدد باتری 4.5 آمپر
  4. عملکرد بسیار بی صدا بازوها در مقابل مدل 220 ولت
  5. استفاده از تنها دو سیم برای راه اندازی هر بازو

محدودیت های سیستم جک بازویی 24 ولت

  1. قیمت قطعات یدکی گرانتر به نسبت مدل های 220 ولت
  2. تنظیمات پیچیده در راه اندازی و برنامه دهی

بازوهای جک تابا 9011

بزرگترین تفاوت جک تابا با سایر رقیبانش همین بازو هاست که از سیستم ماردونی استفاده شده است. در این نوع کارکرد دیگر شفتی از جک بیرون نمی آید که درب را ببندد. سیستم ماردون در اصل به مانند یک پیچ بزرگی کار میکند که با چپ گرد و راست گرد مهره ای را عقب جلو می کند و این مهره قرار است درب را نیز باز و بسته کند. محاسنی که سیستم های ماردونی دارد این است که با اینکه صدای به شدت پایینی دارد اما قدرت این سیستم ها بسیار بالاست تا جایی که این جک نه چندان بزرگ قدرتی معادل 800 کیلوگرم برای درب هایی با عرض 4 متر خواهد داشت. این یعنی هر لنگه 400 کیلوگرم برای عرض هرلنگه 2 متر که هر چقدر عرض کمتر یا بیشتر شود روی پشتیبانی از وزن درب تاثیر می گذارد.

بازوهای جک تابا

تابا در جزئیات ساخت توجه ویژه ای داشته است و این برای ما جالب بود که این شرکت روی بازوها یک تراز 4 سویه قرار داده که اولا نصاب مجبور باشد که جک را به تراز ترین حالت ممکن نصب کند و دوما حتی مصرف کننده نیز با این تراز روی بازو متوجه نصب صحیح او خواهد شد.

خلاص کن سوئیچی

خیلی از شرکت ها همچنان از خلاص کن آلنی برای بازوها استفاده میکنند و این می تواند خطرات امنیتی برای ساختمان ایجاد کند، چرا که تهیه یک آلن ساده که به همه این جک ها می خود کار سختی نیست. اما تابا با استفاده از خلاص کن سوئیچی هیچ نگرانی از این بابت نمی گذارد. نکته دیگر محل خلاص کن بازو است که تقریبا وسط بازو و بالای آن قرار گرفته تا دسترسی به آن ساده باشد. البته روی این قسمت با کاور پوشانده شده تا قابلیت ضد آبی بازو ها حفظ شود.

مشخصات فنی بازوها

همانطور که گفته شد قدرت هر بازو 400 کیلوگرم برای درب هر لنگه 2 متر است. ولتاژ بازو 24 ولت و 3 آمپر است و موتوری با قدرت 40 وات را تامین میکند. حداکثر بازشو موتور ها 120 درجه می باشد و درجه حفاظتی IP54 را داراست. مشخصات کلی بازوها به شرح زیر است:

  • ولتاژ کاری: 24V
  • قدرت موتور: 40W
  • حداکثر جریان موتور: 3A
  • گشتاور موتور: 1800Nm
  • محدوده دمای کارکرد موتور: -20 تا 80 درجه
  • سرعت 0.98m/s
  • مناسب تردد: نامحدود
  • حداکثر بازشو درب: 120 درجه

باکس و مدار کنترل جک تابا 9011

تابا تا چندی پیش از باکس مدار کنترل فلزی استفاده می نمود و با اینکه آن مدار کیفیت و استقامت خوبی داشت اما ما به آن انتقاد داشتیم چرا که این باکس می توانست امنیت افراد را به خطر بیندازد. دلیل این انتقاد به ورودی برق 220 ولتی بود که قرار است برق جک را تامین کند و اگر به هر دلیل این برق به بدنه سرایت می کرد باعث خطراتی برای افراد می شد. حالا تابا مثل همه تولید کنندگان دیگر از باکس کنترل پلاستیکی اما خاص استفاده کرده که در وسط درب آن یک طلق شیشه ای تعبیه شده تا حتی در حالت بسته بودن درب نیز وضعیت برد از طریق این جا قابل مشاهده باشد.

باکس مدار کنترل تابا 9011

اما به مدار کنترل میرسیم جایی که امسال تابا به یک ساده سازی بزرگ کاری کرده که نصاب خیلی ساده بتواند راه اندازی جک پارکینگ را انجام دهد. تابا با اینکه برای هر بخش تنظیمات مخصوص به خود را قرار داده اما تنظیم خودکار درب یا SMP را در تنظیمات قرار داده تا درب با باز و بسته شدن خود تنظیم شود و تنها تنظیماتی نظیر زمان بسته شدن خودکار را می بایست انجام دهد. این تنظیمات با 4 دکمه روی برد و صفحه نمایشی که روی آن است به راحتی انجام پذیر است. 

خلاصه تنظیمات مدار کنترل:

  • زمان باز و بسته شدن به صورت ثانیه ای
  • قابلیت تنظیم قدرت موتور
  • دارای قابلیت تنظیم زمان دوم ( زمان آهسته)
  • فشار نهایی برای بستن درب
  • فاصله زمانی باز و بسته شدن درب بین دو لنگه
  • فست کلوز ( بسته شدن درب بلافاصله پس از عبور خودرو)
  • قابلیت اتصال سنسور باد برای اماکن بادخیز

ریموت و فلاشر، چشمی

باید اعتراف کنیم که جک تابا آنقدر خاص بود که قصد دل کندن از آن را نداریم. این خاص بودن تا فلاشر و ریموت نیز پیش رفته. در ابتدا از فلاشر بگوییم، فلاشر قاعدتا برای هشدار باز و بسته شدن درب است، اما در مدل های ایتالیایی به عنوان آنتن برای افزایش برد ریموت ها نیز عمل میکند. تابا دقیقا همین راه را رفته بر روی فلاشر آنتن و سیم آنتن گذاشته تا برد ریموت ها را ارتقاء دهد. 

ریموت، فلاشر و ریموت تابا

ریموت ها با اینکه ظاهر مشابه ای با ریموت های بازاری دارند اما فرقی اساسی نیز دارند. این ریموت ها دارای سه دکمه هستند که هر سه تای آنها قابل استفاده می باشند و به مانند دیگر ریموت ها اینطور نیستند که یک دکمه همه کار را انجام دهد. دکمه باز کردن درب جداگانه، بستن درب جداگانه و در نهایت دکمه مجزایی برای باز کردن تک لنگه درب که همه چیز در چشم مصرف کننده ساده باشد.

چشمی های کار شده در جک تابا نیز از بهترین کیفیت ساخته شده و ضد آب و خاک ساخته شده است. تست ما نشان داد نور خورشید حتی در زمان طولانی در عملکرد این چشمی ها اختلال نمی اندازد و دلیل آن استفاده از متریال خوب در تولید قاب آنهاست.

بسته بندی

باکس اصلی تابا

حالا که تا اینجا آمدیم کم لطفی است که از بسته بند جک تابا نگوییم. تابا تا چندی قبل از بسته بندی چوبی برای جک پارکینگی اش استفاده میکرد که ما را بیشتر شبیه تابوت بود! و با اینکه استحکام خوبی داشت اما وزن پک را بالا می برد. اما اکنون از ورق های پلیمری استفاده کرده که در عین سبکی استحکام خوبی دارد و کاملا ضد آب است و باز هم به نسبت همه ی بسته بندی هایی که تا کنون دیده بودیم متفاوت می باشد.

خوشبختانه تابا اینجا متوقف نشده و تمامی لوازمی نظیر مدار فرمان، چشمی و فلاشر و یراق آلات را در باکس هایی مجزا داخل باکس اصلی جا داده تا تکان حمل نقل باعث آسیب دیدگی به این لوازم نشود.

قیمت جک پارکینگ تابا 9011

اگر جک تابا را کنار یک جک پارکینگی با قیمتی همسان بگذاریم و ندانیم قیمت این دو چقدر است، قطعا انتظار این قیمت رقابتی را از محصول تابا نخواهید داشت. تابا در ساخت این محصول به همه چیز فکر کرده از کلیات تا جزئیات و به لحاظ قیمتی واقعا در رنج بی نظیری قرار دارد و به شدت خرید آن با ارزش است. این مطلب را از نگارنده داشته باشید که سابقه چندین ساله در نصب، راه اندازی و شناخت انواع جک پارکینگی دارد. صادقانه می گوییم که نمی دانم چطور برای تابا ارزش اقتصادی دارد که این جک را با این قیمت ارزان میفروشد! کلفیست برای مقایسه قیمت جک ها لیست قیمت جک پارکینگی را مشاهده کنید تا متوجه شوید که این محصول در چه رنج قیمتی ای قرار دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروشکارت گارانتی جک تابا

جک تابا دارای دوسال گارانتی می باشد که می بایست نصاب در زمان تحویل برگه مربوط به گارانتی را پر کند و در نهایت امضا کرده و به مصرف کننده تحویل دهد. تابا گارانتی در محل دارد و مصرف کننده در صورت خرابی کافیست با شماره خدمات این شرکت تماس حاصل نماید. توصیه می شود حتی پس از زمان گارانتی باز هم تعمیرات و سرویس ها توسط متخصصان شرکت تابا انجام شود چرا که تخصص این جک کم و لوازم اصلی آن فقط توسط شرکت تامین می شود.

کاتالوگ نصب و راه اندازی جک تابا

مشخصات محصول
ji25

مشخصات

قدرت هرلنگه
400 کیلوگرم
عرض لنگه درب
2.5 متر
ولتاژ جک یا موتور
24 ولت
نیاز به قفل برقی
ندارد - برای ایمنی بیشتر مانعی ندارد
قابلیت دو زمانه
دارد
برق اضطراری UPS
در مدل 24 ولت دارد
نوع جکها
الکترومکانیک
کاربری جک ها
بازویی
برند سازنده
تابا Taba
نوع محصول
جک درب اتوماتیک
کشور سازنده
ایران
مدل
TSG-9011
مقدار گارانتی
2 ساله
2 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
2 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 1
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری