دوربین مداربسته ورتینا تحت شبکه 2 مگاپیکسل مدل VNC-2280N

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دوربین مداربسته آی پی دام  ورتینا VNC-2280N
  • لنز وری فوکال ( 8.6-3.6 میلی متر)
  • رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسل
  • استاندارد IP67 و تغذیهPOE
  • دید در شب تا 30 متر
  • سنسور 1.3 اینچ CMOS
  • گارانتی 2 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
ناموجود
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
0تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

دوربین مداربسته ورتینا IP مدل VNC-2280N

دنیای پیچیده و پر تردد امروز بیش تر از هر زمان دیگری به کنترل محیط اطراف نیازمند است. با توجه به افزایش جرم و جنایات در شهرهای بزرگ، کنترل و ایجاد امنیت به یک نیاز غیر قابل انکار تبدیل شده است. با توجه به بالا بودن هزینه استخدام نفرات و همچنین پایین تر بودن سطح آگاهی و قابلیت های افراد نسبت به ماشین ها و گجت ها، نقش انسانی روز به روز کاهش یافته و نقش گجت ها افزایش می یابد. یکی از این گجت ها و ماشین های ساخته ی دست بشر، دوربین مداربسته است که روز به روز با قابلیت ها و امکانات بیشتر تولید شده و نیاز کنترل محیط را تا حد قابل قبول پاسخ می دهد. کمپانی ورتینا به عنوان یک تیم نو پا و تازه تاسیس اقدام به تولید انواع دوربین مدار بسته با کیفیت کرده و توانسته در سال های کم فعالیت خود، سهم بسیاری از بازار را از آن خود کند. دوربین مداربسته ورتینا مدل VNC-2280N، از دسته دوربین های آی پی می باشد که در ادامه به بررسی کامل تمامی مشخصات آن می پردازیم.

بدنه و مشخصات دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-2280N

بدنه دوربین مدار بسته آی پی ورتینا مدل VNC-2280N، با ترکیبی از پلاستیک فشرده و فلز ضد زنگ ساخته شده است. این محصول دارای ابعاد حدودی 137.2*125 میلیمتر و وزن حدودی 650 گرم می باشد. برای داشتن بهترین کارکرد، دوربین VNC-2280N ورتینا را باید در دمایی معادل 65+ تا 30- و رطوبت ماکسیمم 90% قرار داد. این دوربین با طراحی مینیمال دام ظاهری مدرن و کوچک داشته و بدنه آن سفید رنگ و قاب اطراف دوربین آن مشکی رنگ است. VNC-2280N با برق 12 ولت کار کرده و از سیم کشی POE تغذیه می نماید. این دوربین مداربسته ورتینا، ضد آب نیست و باید در محیط مسقف مورد استفاده قرار گیرد.اینفوگرافی دوربین مداربسته ورتینا آی پی مدل VNC-2280N

لنز و تصویر دوربین مدار بسته ورتینا IP مدل VNC-2280N

دوربین مداربسته ورتینا IP مدل VNC-2280N، مجهز به دوربین 2 مگا پیکسل رنگی، لنز وری فوکال 8.6-3.6 میلیمتر با قابلیت زوم اپتیکال 4 برابری و زوم دیجیتال 16 برابری می باشد. این دوربین، مجهز به سنسور CMOS 1.3 اینچ بوده و می تواند تا 30 فریم در ثانیه را تصویر برداری کند. این دستگاه در هنگام تاریکی شب تا 30 متر را نمایش می دهد. رزولوشن تصاویر دریافتی این دوربین می تواند ماکسیمم تا 1080-1920 پیکسل بوده و تکنولوژی ذخیره سازی تصویر آن فرمت DWDR است. زاویه دید دوربین مداربسته ورتینا VNC-2280N، بین 64.5-80 درجه واید و تله قابل تنظیم است. این محصول، از تکنولوژی ذخیره سازی H264+، H264، H265+ و H265 پشتیبانی می نماید.

تکنولوژی و فشرده سازی دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-2280N

یکی از مهم ترین ویژگی های مورد نیاز در یک دوربین مدار بسته با کیفیت تصویر بالا، قابلیت فشرده سازی تصویر بدون کاهش کیفیت است زیرا در صورت دریافت تصویر با کیفیت، حجم تصاویر نیز بالا بوده و نیاز به فضای بیشتری جهت ذخیره شدن دارند، در نتیجه هزینه تهیه هارد مصرفی بسیار بالا می رود و در نهایت این دوربین ها را تا حدی غیر قابل استفاده خواهند کرد. تکنولوژی فشرده سازی در چهار سطح H264+، H264، H265+ و H265 وجود دارد که دوربین مدار بسته آی پی ورتینا مدل VNC-2280N از هر 4 نوع این تکنولوژی پشتیبانی می کند. وظیفه ی تکنولوژی فشرده سازی، جلوگیری از ذخیره سازی تصاویر یکسان و کوچک سازی اندازه آن ها بدون کاهش کیفیت می باشد.

جمع بندی و گارانتی دوربین مداربسته ورتینا مدل VNC-2280N

از دیگر مشخصاتی که در هنگام انتخاب یک دوربین مداربسته باید به آن توجه کنید، مدت زمان گارانتی و میزان خدماتی است که پس از فروش کالا در اختیار شما قرار می دهند. دوربین مداربسته ورتینا، به همراه 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار مصرف عرضه می گردد. به طور خلاصه، دوربین مداربسته ورتینا مدل VNC-2280N تحت شبکه، شامل مشخصاتی همچون، لنز وری فوکال 8.6-3.6 میلیمتر با قابلیت زوم اپتیکال 4 برابر و زوم دیجیتال 16 برابر، دوربین 2 مگا پیکسل رنگی، سنسور CMOS 1.3 اینچ، تکنولوژی فشرده سازی H264+، H264، H265+ و H265، دمای کارکرد 65+-30-، ابعاد حدودی 137.2*125 میلیمتر و وزن حدودی 650 گرم و ... می باشد.

مشخصات محصول

مشخصات

لنز
وری فوکال 3.6mm~5.6mm
رزولوشن تصویر
2 مگاپیکسل
دید در شب
30 متر
تکنولوژی ساخت
تحت شبکه IP
نوع دوربین مداربسته
دام
برند سازنده
ورتینا Vertina
نوع محصول
دوربین مداربسته
کشور سازنده
انگلیس
نوع سنسور تصویر
سیموس CMOS
مدل
VNC-2280N
مقدار گارانتی
2 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری