دوربین مداربسته ورتینا تحت شبکه 3 مگاپیکسل مدل VNC-2331

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دوربین مداربسته آی پی بولت ورتینا VNC-2331
  • لنز وری فوکال ( 12-2.8 میلی متر)
  • رزولوشن تصویر 3 مگاپیکسل
  • استاندارد IP67 و تغذیهPOE
  • دید در شب تا 30 متر
  • سنسور 1.3 اینچ CMOS
  • گارانتی 2 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
ناموجود
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
0تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

دوربین مداربسته ورتینا IP مدل VNC-2331

دوربین مداربسته تحت شبکه ورتینا مدل VNC-2331، یکی از دوربین های بولت تولید شده در کمپانی انگلیسی ورتینا می باشد که با مشخصات کاربردی بسیاری روانه بازار شده است. این دوربین مدار بسته، با دوربین 3 مگا پیکسلی می تواند تصاویر را با رزولوشن بسیار بالای 1296*2304 مگا پیکسل ارائه کند که قابل زوم شدن با حفظ کیفیت را دارا می باشند. دوربین VNC-2331، با توجه به قابلیتهای بسیاری که داراست می توان آن را جهت استفاده در مکانهای با نیاز امنیتی بسیار بالا مانند بانک ها، طلا فروشی ها و غیره استفاده نمود. در ادامه به بررسی تمامی مشخصات این دوربین مداربسته می پردازیم.

بدنه و مشخصات دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-2331

دوربین مداربسته ورتینا مدل تحت شبکه VNC-2331، بدنه ای تماماً فلزی دارد که می تواند در رطوبت کمتر از 95% و دمایی معادل 60+ تا 30- کارکرد مناسب داشته باشد. این دوربین مداربسته تحت شبکه قاب بولت داشته و وزن آن در حدود 1200 گرم می باشد و در ابعاد کلی 294.5*105*91.6 میلیمتر و به رنگ بدنه سفید تولید شده است. برق مورد نیاز این دوربین مداربسته ورتینا، 12 ولت دی سی می باشد و از سیم کشی POE پشتیبانی می نماید. دوربین مدار بسته آی پی ورتینا VNC-2331 دارای درجه حفاظتی IP67 بوده و کاملاً ضد آب و ضد گرد و غبار است که در نتیجه می تواند در معرض بارندگی قرار گرفته و مقاومت بالایی داشته باشد. این محصول همچنین امکان کنترل به وسیله گوشی موبایل را دارا ست.اینفوگرافی دوربین مداربسته ورتینا آی پی مدل VNC-2331

لنز و تصویر دوربین مدار بسته ورتینا IP مدل VNC-2331

دوربین مداربسته تحت شبکه ورتینا مدل VNC-2331 دارای لنز Vari Focal 2.8 تا 12میلیمتر است و کیفیت ماکسیمم 3 مگا پیکسل با رزولوشن تصویر 1296*2304 و کیفیت فیلم برداری 32kbps تا 16mbps دارد. این دوربین به حسگر Cmos با ابعاد 3/1 اینچ مجهز می باشد. دوربین VNC-2331 تصاویر را با فرمت WDR ذخیره می نماید و با توجه به پشتیبانی از سیستم فشرده سازی H264+ و H264، این امکان را دارد که تصاویر دریافت شده را با حفظ کیفیت کم حجم تر نموده در نتیجه در استفاده از هارد اکسترنال صرفه جویی کند. به وسیله ی این دوربین مداربسته IP می توان در هنگام تاریکی و شب تا فاصله 30 متر را مشاهده کرد.

تکنولوژی و فشرده سازی دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-2321

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در امر تولید دوربین مداربسته و بالا رفتن کیفیت تصاویر ذخیره شده توسط این دوربین ها، تامین حجم مورد نیاز برای تصاویر ضبط شده تبدیل به یکی از معضلات کاربران شد. شرکت های پیش رو همواره سعی در بر طرف کردن این مشکل داشتند تا اینکه تکنولوژی فشرده سازی به قابلیت های دوربین های مدار بسته اضافه شد. این تکنولوژی به این صورت کار می کند که می تواند از ضبط تصاویر یکسان و تکراری جلوگیری کرده و تنها هنگام ایجاد حرکت در قاب دوربین تصویر جدید را ضبط کند. همچنین این ویژگی که H264 و H264+ نام گذاری می شود از حجم تصاویر ذخیره شده را بدون اینکه کیفیت تصویر کاهش پیدا کند، کم کرده و تصاویر کوچک تر را ذخیره می نماید. در دوربین مداربسته ورتینا، از این ویژگی استفاده می شود و تصاویر تا مقدار قابل ملاحظه ای کم می شوند.

جمع بندی و گارانتی دوربین مداربسته ورتینا مدل VNC-2321

به طور کلی می توان گفت دوربین مداربسته ورتینا تحت شبکه مدل VNC-2331 دارای مشخصاتی همچون لنز متغیر 2.8 میلیمتر تا 12 میلیمتر، حسگر CMOS، پشتیبانی از سیم کشی POE، رزولوشن 1296 *2304 مگاپیکسل، درجه حفاظت IP67، قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار، بدنه تمام فلزی به رنگ سفید، وزن 1200 گرم، قابلیت دید در شب تا 30 متر، تکنولوژی فشرده سازی H264+ و H264 و ... می باشد. این دوربین در مقایسه با دیگر نمونه های مشابه بسیار پر کاربرد است و برای فضاهایی مناسب می باشد که احتیاج به زوم تصویر به شدت احساس می شود. از دیگر ویژگی های مهم که در هنگام انتخاب دوربین مدار بسته باید به آن توجه کنیم مدت زمانی گارانتی و خدمات پس از فروشی است که شرکت تولید کننده در اختیار مشتری می گذارد. دوربین مداربسته ورتینا با 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار مصرف عرضه می گردد.

مشخصات محصول

مشخصات

لنز
وری فوکال 2.8mm~12mm
رزولوشن تصویر
3 مگاپیکسل
دید در شب
30 متر
تکنولوژی ساخت
تحت شبکه IP
نوع دوربین مداربسته
بولت
برند سازنده
ورتینا Vertina
نوع محصول
دوربین مداربسته
کشور سازنده
انگلیس
نوع سنسور تصویر
سیموس CMOS
مدل
VNC-2331
مقدار گارانتی
2 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری