دوربین مداربسته ورتینا تحت شبکه 3 مگاپیکسل مدل VNC-2371

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دوربین مداربسته آی پی دام ورتینا VNC-2371
  • لنز وری فوکال ( 12-2.8 میلی متر)
  • رزولوشن تصویر 3 مگاپیکسل
  • استاندارد IP67 و تغذیه POE
  • دید در شب تا 30 متر
  • سنسور 1.3 اینچ CMOS
  • گارانتی 2 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
ناموجود
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
0تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

دوربین مداربسته ورتینا IP مدل VNC-2371

در دنیای مدرن و رو به پیشرفت امروز، نیاز به کنترل محیط و برقراری امنیت محیط ها، از نیاز های غیر قابل انکار است. یکی از تجهیزات کنترل امنیت و محیط که این روزها بیش تر از پیش مورد توجه قرار می گیرد، دوربین های مداربسته می باشند که روز به روز با قابلیت های جدید به بازار عرضه می گردند. ورتینا، به عنوان یک کمپانی نو پا و به روز در سطح بین المللی دست به تولید دوربین های مدار بسته با کیفیت و قابلیت بالا زده است. دوربین تحت شبکه ورتینا مدل VNC-2371 یکی از همین محصولات است که در ادامه به بررسی ویژگی های آن می پردازیم.

بدنه و مشخصات دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-2371

دوربین مداربسته آی پی ورتینا مدل VNC-2371، بدنه ای تماماً فلزی با قاب دام است که وزنی در حدود 800 گرم می باشد که در دمایی ما بین 60+ تا 30- و در رطوبتی ماکسیمم معادل 95% کارکرد مناسب دارد. ابعاد کلی این دوربین مداربسته آی پی در ابعاد 99.9*141 میلی متر در رنگ بدنه سفید تولید می شود. برق مورد نیاز دوربین مدار بسته ورتینا VNC-2371، 12 ولت دی سی است. این محصول از سیم کشی POE تغذیه می نماید و درجه حفاظت آن معادل IP67 است که در نتیجه کاملاً ضد آب و ضد گرد و غبار بوده و می توان آن را در برابر فضای آزاد و بارندگی و برودت مستقیم هوا قرار داد.اینفوگرافی دوربین مداربسته ورتینا آی پی مدل VNC-2371

لنز و تصویر دوربین مدار بسته ورتینا IP مدل VNC-2371

دوربین مدار بسته ورتینا آی پی مدل VNC-2371 دارای لنز متغیر یا وری فوکال 12-2.8 میلیمتر می باشد و کیفیت تصاویر دریافت شده آن، ماکسیمم تا 3 مگا پیکسل با رزولوشن 1296*2304 می باشد. این دوربین مداربسته ورتینا، به حسگر Cmos با ابعاد 3/1 اینچ مجهز است که می تواند با سرعت 20 الی 25 فریم در ثانیه تصویر برداری نماید . این محصول، تصاویر را با فرمت WDR ذخیره می نماید و از تکنولوژی فشرده سازی +H.264 و H.264 نیز پشتیبانی می کنند. دید در شب ورتینا VNC-2371، تا 30 متر را نمایش می دهد و از طریق نرم افزار گوشی موبایل نیز قابل کنترل می باشد.

تکنولوژی و فشرده سازی دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-2361

دوربین های مداربسته تولید شده با کیفیت تصویر بالا، برای ذخیره تصاویر به فضای بیشتری نیز احتیاج دارند. این مسئله در دوربین های پیشرفته به یک معضل تبدیل شده بود زیرا جهت تهیه هارد مورد نیاز هزینه گزافی باید پرداخت می شد تا بتوان تمامی تصاویر ضبط شده توسط دوربین رو ذخیره کند. با به وجود آمدن تکنولوژی فشرده سازی در دوربین مداربسته، این مسئله تا حد قابل قبولی برطرف گردید. این تکنولوژی به این صورت کار میکند که از ورود تصاویر یکسان جلوگیری کرده و تنها زمانی تصویر را ضبط میکند که یک حرکت در قاب دوربین ایجاد شده باشد. دوربین مداربسته آی پی ورتینا VNC-2361، از تکنولوژی فشرده سازی +H.264 و H.264 پشتیبانی می نماید. این ویژگی در مصرف حجم هارد اکسترنال بسیار صرفه جویی خواهد کرد.

جمع بندی و گارانتی دوربین مداربسته ورتینا مدل VNC-2361

به طور خلاصه می توان گفت دوربین مدار بسته ورتینا مدل VNC-2371 دارای تکنولوژی ساخت +H.264 و H.264، با لنز وری فوکال 12-2.8 میلیمتر، دوربین 3 مگا پیکسلی، رزولوشن تصویر 1296-2304، سنسور سی ماس، درجه حفاظت IP67 ، پشتیبانی از سیم کشی POE، دید در شب 30 متر و گارانتی و خدمات پس از فروش 2 ساله، یک گزینه مناسب برای مکان هایی است که در آن کیفیت تصویر ذخیره شده بسیار حائز اهمیت است. به طور مثال در بانک هایی که نیاز است تا تصویر ذخیره شده توسط دوربین مدار بسته در صورت نیاز بدون کاهش کیفیت نزدیک نمایی شود، این دوربین مدار بسته تحت شبکه از برند انگلیسی ورتینا، می تواند گزینه مناسبی باشد.

مشخصات محصول

مشخصات

لنز
وری فوکال 2.8mm~12mm
رزولوشن تصویر
3 مگاپیکسل
دید در شب
30 متر
تکنولوژی ساخت
تحت شبکه IP
نوع دوربین مداربسته
دام
برند سازنده
ورتینا Vertina
نوع محصول
دوربین مداربسته
کشور سازنده
انگلیس
نوع سنسور تصویر
سیموس CMOS
مدل
VNC-2371
مقدار گارانتی
2 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری