دوربین مداربسته ورتینا تحت شبکه 4 مگاپیکسل مدل VNC-2421

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دوربین مداربسته آی پی بولت ورتینا VNC-2421
  • لنز ثابت ( 2 میلی متر)
  • رزولوشن تصویر 4 مگاپیکسل
  • استاندارد IP67 و تغذیه POE
  • دید در شب تا 30 متر
  • سنسور 1.3 اینچ CMOS
  • گارانتی 2 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
ناموجود
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
0تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

دوربین مداربسته ورتینا IP مدل VNC-2421

دوربین مدار بسته، یکی از اختراعات بشر است که روز به روز کاربری مهم تر و اساسی تری پیدا میکند. امروزه نیاز به استفاده از این دسته از دوربین ها در هر مکانی از مسکونی تا تجاری احساس می شود که بسته به نوع نیاز محیط می تواند مشخصه ها ی متفاوتی داشته باشد. کمپانی انگلیسی ورتینا دست به تولید انواع دوربین مداربسته با استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز کرده است و توانسته در مدت زمان کم فعالیت خود سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. دوربین تحت شبکه ورتینا مدل VNC-2421 یکی از همین تولیدات است که در ادامه به بررسی کامل تمامی مشخصات آن می پردازیم.

بدنه و مشخصات دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-2421

دوربین مدار بسته ورتینا تحت شبکه مدل VNC-2421 در قسمت سفید رنگ خود از جنس پلاستیک فشرده و در قسمت مشکی رنگ خود از جنس فلز ضد زنگ تولید شده است. ابعاد این دوربین در حدود 127.7*66*69.1 میلیمتر می باشد و بهترین دمای کارکرد برای آن مابین 60+ تا 30- درجه سانتیگراد و بهترین رطوبت جهت کارکرد آن کم تر 95% است. این دستگاه با برق 12ولت کار میکند و درجه حفاظت آن معادل IP67 است، به این معنا که کاملاً ضد گرد و غبار و ضد آب است و می تواند در فضای باز و در معرض مستقیم بارندگی قرار گیرد. سیم کشی دوربین VNC-2421 از سیستم POE تعذیه می کند و وزن آن در حدود 500 گرم است. این دوربین از نوع بولت است.اینفوگرافی دوربین مداربسته ورتینا آی پی مدل VNC-2421

لنز و تصویر دوربین مدار بسته ورتینا IP مدل VNC-2421

دوربین مداربسته ورتینا تحت شبکه مدل VNC-2421، مجهز به دوربین 4 مگاپیکسل به همراه لنز ثابت 2 میلیمتری می باشد و سنسور CMOS 1.3 اینچ دارد. این دوربین مدار بسته IP، تصاویر را در فرمت DWDR با رزولوشن1520*2688 ذخیره می نماید. این دستگاه از برق 12 ولت تغذیه کرده و از سیم کشی POE نیز پشتیبانی می نماید. دوربین VNC-2421 می تواند تا ماکسیمم 20 فریم در ثانیه ذخیره نماید و ماکسیمم تا 30 متر را هنگام تاریکی شب نمایش دهد. درجه حفاظت این دستگاه IP67 است که نشان دهنده مقاومت آن در برابر گرد و غبار و آب است.

تکنولوژی و فشرده سازی دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-2421

تکنولوژی فشرده سازی یکی از ویژگی هایی است که در دوربین های با کیفیت بالا کاربرد فراوانی دارد. این مشخصه کمک می کند تا تصاویر با قاب یکسان در دستگاه ذخیره نشده و تنها زمانی تصویر را نگهداری میکند که یک حرکت در قاب ایجاد شده باشد. وظیفه دیگر تکنولوژی فشرده سازی، کم کردن حجم تصاویر بدون کاهش کیفیت آن ها ست. دوربین مداربسته آی پی ورتینا مدل VNC-2421، مجهز به تکنولوژی فشرده سازی در دو سطح H264+ و H264 است. این ویژگی به کاهش هزینه تهیه هارد مورد نیاز این دستگاه کمک شایانی کرده اند و در نهایت آن را به یک دستگاه مقرون به صرفه بدل نموده اند.

جمع بندی و گارانتی دوربین مداربسته ورتینا مدل VNC-2421

یکی دیگر از مشخصات مورد اهمیت در هنگام خرید یک دوربین مداربسته، مدت زمان گارانتی و نوع خدمات پس از فروشی است که شرکت فروشنده در اختیار مشتری قرار می دهد. دوربین مداربسته ورتینا، در این جهت تمامی محصولات خود را به مدت 2 سال گارانتی می نماید. این ویژگی دوربین مدار بسته تحت شبکه ورتینا VNC-2421 به همراه دیگر ویژگی ها همچون: دوربین 4 مگا پیکسل به همراه لنز فیکس 2 میلیمتر، دید در شب 30 متر، درجه حفاظت IP67، تکنولوژی فشرده سازی H264+ و H264، دمای کارکرد مابین 60+ تا 30- درجه سانتیگراد، فرمت دریافت تصویر DWDR، رزولوشن تصویر 1520*2688، سیم کشی POE، سنسور سی ماس 1.3 اینچ و ... آن را به یک انتخاب بسیار مناسب برای اکثر فضاها بدل نموده است.

مشخصات محصول

مشخصات

لنز
فیکس 2mm
رزولوشن تصویر
4 مگاپیکسل
دید در شب
30 متر
تکنولوژی ساخت
تحت شبکه IP
نوع دوربین مداربسته
بولت
برند سازنده
ورتینا Vertina
نوع محصول
دوربین مداربسته
کشور سازنده
انگلیس
نوع سنسور تصویر
سیموس CMOS
مدل
VNC-2421
مقدار گارانتی
2 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری