دوربین مداربسته ورتینا تحت شبکه 2 مگاپیکسل مدل VNC-5230

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دوربین مداربسته آی پی بولیت ورتینا VNC-5230
  • لنز وری فوکال موتور دار (12-2.8 میلی متر)
  • رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسل
  • استاندارد IP67 و تغذیه POE
  • دید در شب 50 متر
  • سنسور 1/1.8 اینچ CMOS
  • گارانتی 2 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
ناموجود
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
0تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

دوربین مداربسته ورتینا IP مدل VNC-5230

با گذر زمان و نیاز به کنترل شبانه روزی در محیط ها، نیاز به دوربین مداربسته رفته رفته پر اهمیت تر شد به این علت که هزینه تامین نیروی انسانی به صورت 24 ساعته مقرون به صرفه نبود و دقت نیروی انسانی قابل قیاس با دوربین های مداربسته نخواهد بود. شرکت های تولید کننده این دوربین ها با توجه به نیاز کاربران دست به تولید دوربین های با قابلیت های ظاهری و با تکنولوژی های منحصر به فرد زده اند. یکی از این تولید کننده ها، دوربین مداربسته ورتینا ست که در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است جایگاه مناسبی در بازار به دست آورد. دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-5230 یکی از تولیدات همین کمپانی است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

بدنه و مشخصات دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-5230

دوربین مداربسته تحت شبکه Vertina مدل VNC-5230، با بدنه ای در ابعاد 328.8*105*98 میلیمتر با وزن 1600 گرم تولید شده است که از جنس پلاستیک فشرده در قسمت سفید رنگ و فلز ضد زنگ در قسمت مشکی رنگ است. این دوربین مداربسته از برند انگلیسی ورتینا، در دمای 30- تا 60+ درجه سانتی گراد و رطوبت کم تر از 95% کارکرد مناسب خواهد داشت. برق مورد نیاز این دستگاه 12 ولت است و از سیم کشی POE پشتیبانی می کند. دوربین مداربسته ورتینا VNC-5230، دارای درجه حفاظت IP67 و در نتیجه کاملاً ضد آب و ضد گرد و غبار است.اینفوگرافی دوربین مداربسته ورتینا مدل VNC-5230

لنز و تصویر دوربین مدار بسته ورتینا IP مدل VNC-5230

دوربین مداربسته ورتینا آی پی VNC-5230، به دوربین 2 مگاپیکسل با قابلیت Darkfighter Ultra-low-light technology می باشد. این دوربین مداربسته دارای لنز وری فوکال موتور دار با قابلیت فوکوس هوشمند یا Smart Focus است که فاصله کانونی 12-2.8 میلیمتر دارد. این دستگاه دید در شب تا 50 متر دارد و از تکنولوژی فشرده سازی H264 پشتیبانی می نماید. دوربین VNC-5230، مجهز به سنسور سی موس به ضخامت 1.8/1 میلیمتر است. این دوربین، با امکان Slow Shutter می تواند تصاویر را در فرمت WDR با رزولوشن 1080*1920 پیکسل و با سرعت 50 الی 60 فریم در ثانیه تصویر برداری نماید. این دوربین مداربسته امکان تشخیص جا به جایی اشیا، تشخیص چهره و شمارش افراد را داراست و در سری Smart قرار میگیرد.

تکنولوژی و فشرده سازی دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-5230

با توجه به امکان تصویر برداری دوربین مداربسته ورتینا VNC-5230 با کیفیت بالا، جهت تهیه کارت حافظه برای ذخیره تصاویر ضبط شده توسط آن باید هزینه گزافی را پرداخت نمایید. شرکت تولید کننده، برای این مسئله از راه حل تکنولوژی فشرده سازی استفاده نموده است به این صورت که هم له کاهش حجم اشغالی تصاویر ذخیره شده بدون کاهش کیفیت آن ها کمک می کند و هم از ورود تصاویر یکسان به دستگاه جلوگیری می کند . تنها زمانی تصویر را به عنوان یک تصویر جدید در نظر می گیرد که یک حرکت در قاب ایجاد شده باشد. این دوربین به تکنولوژی فشرده سازی در سطح H264 مجهز می باشد.

جمع بندی و گارانتی دوربین مداربسته ورتینا مدل VNC-5230

در هنگام خرید دوربین مداربسته، باید به مدت زمان گارانتی و نوع خدمات پس از فروش آن توجه فرمایید. کمپانی ورتینا، برای تمامی محصولات خود، مدت زمان 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. این مدت زمان برای دوربین VNC-5230 نیز به همین میزان می باشد. دوربین مداربسته ورتینا آی پی مدل VNC-6226S شامل ویژگی های دیگری همچون: ابعاد 328.8*105*98 میلیمتر، دمای کارکرد 60+ الی 30-، وزن 1600 گرم، دوربین 2 مگاپیکسل، لنز وری فوکال موتور دار با فاصله کانونی 12-2.8، فرمت ذخیره سازی تصویر WDR، رزولوشن تصویر ماکسیمم 1080*1920 با سرعت تصویر برداری 50 الی 60 فریم در ثانیه، دید در شب 50 متر، با قابلیت Darkfighter Ultra-Low-Light Technology، حسگر سی موس 1.8/1 اینچ، قابلیت های Object-removal-detection، ّFace-detection، Peaple-count و از سری Smart می باشد.

مشخصات محصول

مشخصات

لنز
وری فوکال موتور دار 2.8mm~12mm
رزولوشن تصویر
2 مگاپیکسل
دید در شب
50 متر
تکنولوژی ساخت
تحت شبکه IP
نوع دوربین مداربسته
بولت
برند سازنده
ورتینا Vertina
نوع محصول
دوربین مداربسته
کشور سازنده
انگلیس
نوع سنسور تصویر
سیموس CMOS
مقدار گارانتی
2 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری