دوربین مداربسته ورتینا تحت شبکه 8 مگاپیکسل مدل VNC-5880

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دوربین مداربسته دام ورتینا VNC-5880
  • لنز وری فوکال ( 129-4.3 میلی متر)
  • رزولوشن تصویر 8 مگاپیکسل
  • استاندارد IP66 و تغذیهPOE
  • دید در شب تا 200 متر
  • سنسور 1.2.8 اینچ CMOS
  • گارانتی 2 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
ناموجود
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
0تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

دوربین مداربسته ورتینا IP مدل VNC-5880

دوربین مدار بسته، یکی از اختراعات بشر است که با توجه به افزایش جمعیت و نیاز به کنترل محیط، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. کمپانی ورتینا، به عنوان یک کمپانی انگلیسی نو پا، دست به تولید دوربین هایی با بهترین کیفیت و مواد اولیه و همچنین بالاترین تکنولوژی زده است. دوربین های مداربسته ورتینا، تنوع بسیار بالایی دارند و بسته به نیاز فضا می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد. VNC-5880 یکی از همین تولیدات است که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند در فضاهایی با نیاز امنیتی بسیار بالا مورد استفاده قرار گیرد. در متن زیر به بررسی کامل مشخصات این دوربین مداربسته از برند ورتینا می پردازیم.

بدنه و مشخصات دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-5880

دوربین مداربسته ورتینا IP مدل VNC-5880، با بدنه ای از جنس پلاستیک و فلز و در رنگ سفید مشکی تولید شده است. این محصول دارای ابعاد حدودی 435*266.6 میلیمتر و وزن حدودی 8 کیلوگرم می باشد. بهترین دمای کارکرد دوربین ورتینا مدل VNC-5880 بین 65+ تا 40- است و می تواند در رطوبت کمتر از 90% فعالیت مناسب داشته باشد. برق مورد نیاز این دستگاه، 12 ولت بوده و از سیم کشی POE نیز پشتیبانی می کند. دوربین مداربسته تحت شبکه ورتینا مدل VNC-5880، از دسته دوربین های دام بوده و درجه حفاظت آن IP66 می باشد در نتیجه ضد گرد و غبار است.اینفوگرافی دوربین مداربسته ورتینا آی پی مدل VNC-5880

لنز و تصویر دوربین مدار بسته ورتینا IP مدل VNC-5880

دوربین مداربسته ورتینا آی پی مدل VNC-5880، مجهز به دوربین 8 مگا پیکسل رنگی وری فوکال 94-4.3 است که می تواند تصاویری با ماکسیمم رزولوشن 1080*1920 دریافت کند. سنسور این دوربین از نوع CMOS 1.2.8 اینچ است. دوربین VNC-5880، می تواند تصاویر را با 36 برابر زوم اپتیکال و 12 برابر زوم دیجیتال نمایش دهد و همچنین این امکان را داراست که تا 30 فریم در ثانیه تصویر برداری کرده و با فرمت WDR ذخیره نماید. زاویه دید این دوربین ورتینا، بین 2.02 – 56.8 درجه می باشد و در هنگام تاریکی می تواند تا 200 متر را نمایش دهد. این دستگاه مجهز به تکنولوژی فشرده سازی H264 می باشد و همچنین می تواند به صورت 360 درجه چرخش داشته باشد.

تکنولوژی و فشرده سازی دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-5880

در دوربین های مداربسته تولید شده این روزها، کیفیت تصویر برداری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. زمانی که کیفیت تصویر دریافتی بالا باشد، حجم مورد نیاز جهت ذخیره ی آن نیز بالا است در نتیجه هزینه تهیه هارد بسیار بالا می رود. تکنولوژی فشرده سازی، پاسخ به همین نیاز است. این ویژگی، سبب می شود تا دوربین از ورود تصاویر یکسان به هارد جلوگیری کند و تنها زمانی تصویر را ذخیره نماید که حرکتی در تصویر ایجاد شده باشد. وظیفه دیگر این ویژگی، کاهش حجم تصویر ذخیره شده بدون کاهش کیفیت آن است. دوربین مداربسته ورتینا تحت شبکه مدل VNC-5880 مجهز به تکنولوژی فشرده سازی H264 می باشد که می تواند تصاویر وارد شده به هارد را بدون کاهش کیفیت، کم حجم تر نماید.

جمع بندی و گارانتی دوربین مداربسته ورتینا مدل VNC-5880

یکی از ویژگی های بسیار مهم در دوربین مدار بسته که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید، مدت زمان گارانتی و نوع خدمات پس از فروشی است که از طرف شرکت فروشنده به شما داده می شود. دوربین مداربسته ورتینا، برای تمامی محصولات خود، مدت زمان 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. این مدت زمان به همراه دیگر مشخصات دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-5880 همانند، لنز وری فوکال 8 مگا پیکسل رنگی، سنسور CMOS 1.2.8 اینچ، دید در شب 200 متر، تکنولوژی فشرده سازی H264، سیم کشی POE، دمای کارکرد 65+ - 40-، 36 برابر زوم اپتیکال، 12 برابر زوم دیجیتال و ... این دوربین را به یک انتخاب مناسب برای فضاهای با نیاز امنیتی بسیار بالا همانند بانک ها، طلا فروشی ها، صندوق های امانت و ... تبدیل کرده است.

مشخصات محصول

مشخصات

لنز
وری فوکال 4.3mm-129mm
رزولوشن تصویر
8 مگاپیکسل
دید در شب
دارد
تکنولوژی ساخت
تحت شبکه IP
نوع دوربین مداربسته
دام
برند سازنده
ورتینا Vertina
نوع محصول
دوربین مداربسته
کشور سازنده
انگلیس
نوع سنسور تصویر
سیموس CMOS
مدل
VNC-5880
مقدار گارانتی
2 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری