دوربین مداربسته ورتینا تحت شبکه 16 مگاپیکسل مدل VNC-6280

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دوربین مداربسته آی پی دام ورتینا VNC-6280
  • لنز وری فوکال (94 تا 4.7 میلی متری)
  • رزولوشن تصویر 16 مگاپیکسل
  • استاندارد IP66 و تغذیهPOE
  • دید در شب تا 150 متر
  • سنسور 1.3 اینچCMOS
  • گارانتی 2 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
ناموجود
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
0تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

دوربین مداربسته ورتینا IP مدل VNC-6280

در دنیای سریع و رو به پیشرفت امروز، دوربین مداربسته به یکی از نیاز های غیر قابل انکار دنیا تبدیل شده است. کمپانی انگلیسی ورتینا، در مدت زمان کم فعالیت خود توانسته است با استفاده از تکنولوژی روز و بهره گیری بهترین مواد اولیه جای خود را در بازار مصرف پیدا کند. دوربین مدار بسته آی پی مدل VNC-6280 یکی از تولیدات این کمپانی است که با دوربین 16 مگا پیکسلی خود به یک دوربین منحصر به فرد و استثنایی تبدیل شده است. در ادامه به بررسی تمامی ویژگی های این دوربین استثنایی با کیفیت می پردازیم. با ما همراه باشید.

بدنه و مشخصات دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-6280

دوربین مدار بسته ورتینا تحت شبکه مدل VNC-6280 مجهز به بدنه ای تمام فلزی است که در رنگ سفید تولید شده. این دوربین، با ابعاد حدودی 361.3*390 میلیمتر ساخته شده و در دمایی مابین 65+ تا 40- و رطوبت کم تر 90% بهترین کارکرد خود را ارائه می دهد. برق مورد نیاز این دستگاه 12ولت بوده و درجه حفاظت آن IP66 است، به این معنا که می تواند در معرض گرد و غبار و بارندگی قرار گیرد. VNC-6280 از سیم کشی POE پشتیبانی می کند و وزن آن معادل 14 کیلوگرم است و همچنین قابلیت چرخش 360 درجه در جهت افقی و چرخش 80 درجه در جهت عمودی را دارد.اینفوگرافی دوربین مداربسته ورتینا آی پی مدل VNC-6280

لنز و تصویر دوربین مدار بسته ورتینا IP مدل VNC-6280

دوربین 16 مگا پیکسل رنگی با قابلیت ثبت تصاویر با رزولوشن 1080*1920 با فرمت WDR، از ویژگی های منحصر به فرد دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-6280 است. این محصول مجهز به سنسور CMOS 1.3 اینچ است و می تواند تا 30 فریم در ثانیه را تصویر برداری کند و مجهز به لنز وری فوکال 94-4.7 میلیمتری است که می تواند تا 36 برابر زوم اپتیکال و تا 16 برابر زوم دیجیتال شود. این محصول از برند ورتینا، می تواند تا 150 متر را در هنگام تاریکی شب نمایش دهد. مهم ترین ویژگی دوربین VNC-6280، تصویر برداری پانارومیکی است که به وسیله دوربین های خود می تواند انجام دهد.

تکنولوژی و فشرده سازی دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-6280

با توجه به حجم تصویر دریافتی توسط دوربین 16 مگاپیکسلی VNC-6280، وجود تکنولوژی فشرده سازی در آن یک ویژگی بسیار کاربردی و مورد نیاز است. این دوربین مجهز به تکنولوژی فشرده سازی H264 است که می تواند تصاویر یکسان را یکی کرده و تنها زمانی تصویر جدید را ذخیره کند که حرکتی در قاب آن انجام شده باشد. این تکنولوژی همچنین کمک می کند تا حجم تصاویر بدون کاهش کیفیت، در اندازه های کوچک تری در هارد ذخیره شوند. این مشخصه، به دلیل بالا رفتن کیفیت تصویر برداری دوربین های مدار بسته در چهار سطح مختلف ایجاد شده است که با توجه به نیاز دوربین تولید شده می تواند به یکی یا هر چهار سطح مجهز باشد.

جمع بندی و گارانتی دوربین مداربسته ورتینا مدل VNC-6280

گارانتی و خدمات پس از فروش 2 ساله که دوربین مدار بسته ورتینا برای تمامی محصولات خود ر نظر گرفته است به همراه ویژگی هایی همچون دوربین رنگی 16 مگاپیکسل به همراه لنز وری فوکال 94-4.7 میلیمتر، سنسور CMOS 1.3 اینچ، زوم اپتیکال 36 برابر، زوم دیجیتال 16 برابر، تصویر برداری پانارومیک، دید در شب 150 متر، تکنولوژی فشرده سازی H264، درجه حفاظت IP66، سیم کشی POE، دمای کارکرد 65+ تا 40-، قابلیت چرخش 360 درجه در جهت افقی و چرخش 80 درجه در جهت عمودی و ... دوربین مداربسته آی پی ورتینا مدل VNC-6280 را به یک انتخاب استثنایی تبدیل کرده است که می تواند برای فضاهایی با اهمیت امنیتی بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات محصول

مشخصات

لنز
وری فوکال 4.7mm~94mm
رزولوشن تصویر
16 مگاپیکسل
دید در شب
دارد
تکنولوژی ساخت
تحت شبکه IP
نوع دوربین مداربسته
دام
برند سازنده
ورتینا Vertina
نوع محصول
دوربین مداربسته
کشور سازنده
انگلیس
نوع سنسور تصویر
سیموس CMOS
مدل
VNC-6280
مقدار گارانتی
2 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری