دوربین مداربسته ورتینا تحت شبکه 2 مگاپیکسل مدل VNC-2230

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دوربین مداربسته آی پی بولت ورتینا VNC-2230
  • لنز وری فوکال (2.8 تا 12 میلی متری)
  • رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسل
  • استاندارد IP67 و تغذیهPOE
  • دید در شب تا 30 متر
  • سنسور 1.3 اینچCMOS
  • گارانتی 2 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
ناموجود
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
3,200,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

دوربین مداربسته ورتینا IP مدل VNC-2230

با تولید سیستم های نظارتی و امنیتی با کیفیت توسط شرکت ها و کمپانی های مختلف شاهد مدیریت آسان تری بر روی محیط و ساختمان های دارای اهمیت هستیم. دوربین مداربسته ورتینا که تنها 3 سال است که در بازار های جهانی و بین المللی معرفی گشته است و از ابزار های گوناگون جهت نمایش تصویر، بهبود رزولوشن، اعلان هشدار، سبک سازی داده استفاده می کنند. کمپانی ورتینا که در کشور انگلیس کار خود را آغاز کرده است. با پیروی از استاندارد های جهانی محصولاتی بسیار کاربردی در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خود گذاشته است تا نیاز های خود به راحتی تامین کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله علاوه بر آشنایی با قیمت دوربین مدار بسته ورتینا با خصوصیات منحصر به فرد آن نیز آشنا شوید.

اینفوگرافی دوربین مداربسته ورتینا تحت شبکه مدل VNC-2230

بدنه و مشخصات دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-2230

دوربین مدار بسته تحت شبکه ورتینا، دارای بدنه ای تماماً فلزی می باشد که با قاب بولت دارای وزنی در حدود 1200 گرم، دمای کارکرد 60+ تا 30- و رطوبت 95% جهت ارائه بهترین کارایی می باشد. ابعاد کلی دوربین ورتینا، 95*105*256.8 میلیمتر و رنگ بدنه آن سفید است. برق مورد نیاز دوربین مدار بسته آی پی ورتینا VNC-2230، 12 ولت دی سی می باشد. دوربین مدار بسته ورتینا از سیم کشی POE پشتیبانی می نماید و با درجه حفاظتی IP66 کاملاً ضد آب و ضد گرد و غبار بوده و می تواند در فضای باز و در معرض بارندگی مقاومت مناسبی را به نمایش بگذارد.

لنز و تصویر دوربین مدار بسته ورتینا IP مدل VNC-2230

این مدل دوربین مداربسته تحت شبکه، دارای لنز وری فوکال با فاصله کانونی 2.8 تا 12 میلی متر می باشد. تصاویر دریافت شده توسط این دوربین، کیفیت ماکسیمم 2 مگا پیکسل با رزولوشن 1080*1920 دارند. دوربین VNC-2230 ورتینا مجهز به حسگر Cmos در ابعاد 3/1 است. این دستگاه می تواند با سرعت 25 الی 30 فریم در ثانیه تصویر برداری نماید و از قابلیت Intrusion Detetction پشتیبانی می کند. تصاویر ذخیره شده در دوربین مدار بسته آی پی، با فرمت WDR ذخیره می شوند و از تکنولوژی فشرده سازی +H265 و +H.264 نیز پشتیبانی می کنند.

این مطلب را نیز بخوانید:

وقتی از «دید در شب» حرف می‌زنیم، از چه چیز حرف می‌زنیم؟

تکنولوژی و فشرده سازی دوربین مداربسته IP ورتینا مدل VNC-2230

به دلیل کیفیت بالای تصاویر دوربین مدار بسته شرکت ورتینا، نیاز به سبک سازی و کم حجم کردن جهت صرفه ای جویی فضای ذخیره هارد قرار داده شده در ضبط کننده تصویر بیش از پیش احساس می شود، به همین دلیل تکنولوژی با نام Image Commperssion توسط شرکت ها معرفی شد که به انجام این کار می پرداختند. نحوه کارکرد این قابلیت بدین صورت است که پس از فعال شدن هر کدام از فرمت ها، نسبت به میزان صرفه جویی مورد نیاز کاربر پیکسل های تصویر برداری شده تحت بررسی قرار گرفته از عبور داده تکراری جلو گیری می شود. توضیح قابل توجهی که باید در مورد این ابزار داد این است که همراه با صرفه جویی، کیفیت تصاویر کاهش داده شده و وضوح تصاویر کاملی را نخواهیم داشت، برای همین پیشنهاد ما به شما این است که همیشه از جدید ترین و بالا ترین فرمت موجود در دوربین مدار بسته ورتینا و ضبط کننده تصویر استفاده کنید.

جمع بندی و گارانتی دوربین مداربسته ورتینا مدل VNC-2230

پس از جمع بندی و ارزیابی های انجام شده بر روی دوربین مدار بسته پی ورتینا می توان گفت که این محصول به گزینه مناسب جهت خرید دوربین مداربسته تحت شبکه تبدیل گشته است. از جمله این قابلیت ها می توان به لنز وری فوکال 2.8 تا 12 میلی متری، رزولوشن 2 مگا پیکسل، دید در شب سیاه و سفید تا 30 متر مربع، استاندارد مقاومتی IP66، فشرده سازی تصاویر، سنسور سی ماس، پشتیبانی از DWDR، درگاه micro sd، قاب بولت، وزن 620 گرمی، اندازه 95*105*258.6 میلی متری، ورودی و خروجی صدا و هشدار و گارانتی و خدمات پس از فروش 2 را اشاره داشت.

مشخصات محصول

مشخصات

لنز
وری فوکال 2.8mm~12mm
رزولوشن تصویر
2 مگاپیکسل
دید در شب
30 متر
تکنولوژی ساخت
تحت شبکه IP
نوع دوربین مداربسته
بولت
برند سازنده
ورتینا Vertina
نوع محصول
دوربین مداربسته
کشور سازنده
انگلیس
نوع سنسور تصویر
سیموس CMOS
مدل
VNC-2230
مقدار گارانتی
2 ساله
پیوست‎ها
VNC-2230
دوربین مداربسته آی پی بولت ورتینا VNC-2230 لنز وری فوکال (2.8 تا 12 میلی متری) رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسل استاندارد IP67 و تغذیهPOE دید در شب تا 30 متر سنسور 1.3 اینچCMOS گارانتی 2 ساله
دانلود (481k)
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
1 نقد و بررسی
خیلی خوب 1
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری