آنتن هوایی فرایاب مدل UHF تقویت دار

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • آنتن هوایی فرایاب مدل UHF تقویت دار 315012
  • نوع محصول آنتن مرکزی
  • برند سازنده فرایاب
  • کشور سازنده ایران
  • ولتاژ ورودی 220 ولت
  • قابلیت گردش به صورت دستی دارد 
  • جنس بدنه از پلاستیک و فلز

آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
432,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

همه می دانیم که صنعت تولید آنتن ها و رادار ها در جهان طی سالیان اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. به طوری که حتی در مصرف خانگی شاهد انواع مختلفی از آن ها هستیم. شرکت فنی و مهندسی ارتباط فرایاب یک مجموعه بزرگ تولید کننده انواع آنتن مرکزی و تجهیزات مربوط به آن در مدل های مختلف دیجیتالی و کابلی می باشد که کیفیت و تکنولوژی بالا را به همراه خدمات پس از فروش شایسته مشتریان سر لوحه فعالیت خویش قرار داده است. چرا که این شرکت با در نظر گرفتن الگوی پیشرفت صنعت تولید آنتن یعنی بر اساس تخصص، مدیریت جدید، تحقیق و توسعه مداوم و همچنین کنترل کیفی دقیق تاسیس شده است. در ادامه این مطلب به ارائه ویژگی های یکی از محصولات فرایاب با پارت نامبر 315012 می پردازیم که در واقع آنتنی از نوع UHF بوستر دار بوده و برای مصارف خانگی بسیار مناسب است.

نصب آنتن هوایی فرایاب مدل UHF تقویت دار

معرفی آنتن هوایی فرایاب مدل UHF تقویت دار

همانطور که می دانید یک نمونه آنتن هوایی فرایاب مدل UHF بدون تقویت وجود دارد اما آنتن بوستر دار همین مدل با کد تجاری 315012 مزیت مضاعفی به کاربر داده است. ویژگی این مدل آنتن مرکزی فرایاب یک مرکز تقویت امواج که به وسیله اتصال به یک پریز برق کار می کند، می باشد. البته منظور از تقویت کننده همان ترانس است. مدل بدون تقویت در جاهایی به کار می رود که امواج قوی دارد اما در برخی شهرستان ها و حومه نیاز به مدل با تقویت کننده می باشد. پر واضح است که گزینش درست در انتخاب یک آنتن مطلوب برای شما مشتریان همواره یک دغدغه ساده نبوده است. اما شرکت فرایاب با ارائه این محصول جدید خیالتان را از بابت داشتن تصاویر با کیفیت و عالی تا مدت زمان طولانی راحت کرده است. پس به همین دلیل است که اگر بخواهید از دیگر مدل های متفرقه استفاده نمایید به طور مستمر درگیر تنظیم آن می شوید.

عملکرد و نحوه نصب آنتن هوایی فرایاب مدل UHF بوستر دار

به محض دریافت این محصول یک بست هم در جعبه آن می بینید که در پشت پنجره و یا بر روی چیزی پایه ای شکل مثل لوله آب فلزی یا پلاستیکی نصب می شود. بهتر است آنتن را در ارتفاع بالاتر به طوری که کابل برق حتما بر روی یک پریز برق باشد نصب کنید تا بوستر آن فعال گردد. در غیر این صورت بوستر غیر فعال می ماند. چرا که اساسا مکانیزم عمل کرد یک آنتن هوایی بوستر دار بدین شکل است که باید آنتن در مسیر ارسال امواج مراکز استان قرار گیرد و مانعی مثل ساختمان های بلند در مسیر قرار نداشته باشد. از سربندی این مدل آنتن هوایی به داخل واحد باید کابل آنتن را ترجیحا به صورت یک تکه قرار داد.

جمع بندی نهایی و گارانتی

فرایاب با محصولاتی که به بازار جهانی عرضه می کند به عنوان شرکتی با تکنولوژی روز و خلاقانه شناخته شده و همچنین از خدمات و تجهیزات با کیفیت کلاس A اروپا برخوردار است. فعالیت این شرکت علاوه بر اخذ نمایندگی فروش رسمی و انحصاری شرکتهای Grunding SAT Systems (GSS) و TechniSat آلمان، CAVEL ایتالیا و ... شامل توليد محصولات داخلي خود مثل همین آنتن 315012 توسط مهندسين مجرب داخلي انجام مي پذيرد که هدف این امر تلاش در جهت همترازی با برند های بین المللی تجارتی و فناوری می باشد. نیز به جهت فناوری به روز و پیوسته در سراسر جهان شناخته شده است. شما مشتری گرامی با خرید این محصول از سایت دی سی ای کالا از گارانتی معتبر از شرکت فرایاب نیز برخوردار خواهید بود تا با خیالی آسوده تر طی سالیان متمادی از آن استفاده نمایید. 

مشخصات محصول

مشخصات

برند سازنده
فرایاب
نوع محصول
آنتن شاخه ای
کشور سازنده
ایران
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری