آرام بند RYOBI ژاپن مدل 1504

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • آرام بند ریوبی 1504
  • پشتیبانی از درب با وزن 80 کیلو گرم و 2 زمانه
  • اتصال به درب های UPVC,ضد سرقت و خروج اضطراری
  • بدنه فولادی و بازوی قابل تنظیم
  • گارانتی 1 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 1 ساله
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

جک آرام بند ریوبی 1504

همواره با پیشرفت تکنولوژی و رونمایی شدن از خط تولید بسیار پیشرفته در جهان، محصولاتی بسیار متنوع و کاربردی جهت آسان سازی و کمک رسانی به زندگی ماشینی ما انسان ها اختراع و ارائه شده اند که در این متن به معرفی و شناخت کلی تری از یکی از این شرکت که محصولی با نام آرام بند را تولید کرده است می پردازیم. شرکت RYOBI با نزدیک به 80 سال سابقه در سال 1322 در کشور ژاپن از طریق یک کارگاه کوچک با کمک طراحان بسیار و حرفه ایی و خریداری مواد خام بسیار با کیفیت شروع به ساخت جک آرام بند درب کرده است تا در هنگام تردد از اتلاف وقت جهت بسته شدن درب ورودی و خروجی منزل مسکونی و یا درب شرکت جلوگیری شود. با همراه باشید تا علاوه بر آشنای با قابلیت های بسیار منحصر به فرد و قیمت آرام بند ریوبی با شناخت دقیق نیاز خود از یک آرام بند درب، سامانه ای با کارکرد بسیار بالا را خریداری نمایید.

جک آرام بند درب ریوبی

طراحی ظاهری و نحوه کارکرد

در هنگام خرید آرام بند باید به مواردی همچون وزن درب، نوع جنس و نصب بودن یا نبودن قفل برقی توجه بسیار ویژه نمود تا در صورت پشتیبانی نشدن هر کدام از موارد ذکر شده محصولی بلا استفاده را خریداری ننماید. از مهم ترین مواردی که برای کارکرد یک آرامبند ریوبیتوسط استاندارد های بین المللی تعریف شده بسته شدن درب به صورت کاملا خودکار است تا بعد از عبور و از هدر رفت انرژی و وارد شدن آسیب زیاد به درب ساختمان و محل کار شما جلوگیری کند. این فعالیت از طریق یک بدنه اصلی و دو بازوی فولادی انجام می پذیرد که با دو پیچ سرعت قرار داده شده بر روی بدنه محصول سرعت بسیار بالای اولیه را کنترل و با یک ضربه نهایی درب را به صورت کامل می بندد. علت اهمیت این محصول برای درب های با قفل برقی جلوگیری از خراب شدن است تا هزینه اضافی روی دست ساکنین ساختمان به دلیل بی توجهی در میزان فشار بستن درب نگذارد. آرام بند ریوبی 1504 از درب های با جنس های UPVC،ضد سرقت و خروج اضطراری با وزن 80 کیلوگرم و عرض 120 سانتی متر را جا به جا و به کنترل تمام کمال آن می پردازد.

این مطلب را نیز بخوانید:

راهنمای خرید آرام بند

جمع بندی و گارانتی

با بررسی های انجام شده در راستای شناخت دقیق تر جک درب ریوبی 1504 با اطمینان خاطر به شما مراجعه کنندگان فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا می توان گفت این سامانه با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت قابل قبول به گزینه ای مناسب برای خرید آرام بند درب ریوبی تبدیل گشته است. از مهم ترین ویژگی قابل ذکر می شود به گزینه ایی همچون جا به جایی درب های با وزن 80 کیلوگرم و عرض 120 سانتی متر، بازوی قابل تنظیم، عمل کرد دو سرعته، عدم نیاز به فشار زیاد جهت باز شدن درب و نوسان کم روغن هیدرولیک به دلیل تغییرات ناگهانی دما می شود اشاره کرد. مقدار گارانتی جک درب 1 ساله است تا با خیال آسوده پس از خرید در صورت وقوع هر گونه خرابی از طریق تماس با نمایندگی های معتبر به تعمیر و تعویض محصول خریداری شده خود بپردازید.

مشخصات محصول

مشخصات

کاربری جک ها
بازویی
برند سازنده
ریوبی RYOBI
کشور سازنده
ژاپن
مدل
1504
مقدار گارانتی
1 ساله
عملکرد آرامبند ( 2 یا 3 زمانه)
دو زمانه
قدرت آرام بند
60 تا 80 کیلوگرم
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری