آرامبند ریوبی مدل 8800/1550

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • آرامبند ریوبی
  • موجود در سه مدل 8800-9900-1550
  • موجود در 3 سایز EN2-EN3-EN4
  • دارای طول عمر مفید نسبتا بالا
  • گارانتی یک ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
ناموجود
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 1 ساله
418,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

آرامبند ریوبی

آرامبند ریوبی که اصلیتی ژاپنی دارد در کشور تایوان تولید می شود، در حقیقت شرکت ریوبی ژاپن کارخانه آرامبند خود را در کشور تایوان احداث نموده و اقدام به تولید آرامبند هایی با کیفیت بالا می کند. ناگفته نماند که آرامبند های ریوبی تا کنون با اقبال مشتریان مواجه شده و کیفیت خود را در حد بالایی نشان داده است. در ادامه این مطلب به بررسی آرامبند ریوبی مدل 8800 پرداخته و با مشخصات این محصول بیش تر آشنا خواهیم شد ولی قبل از این، خوب است بدانیم که آرامبند ریوبی 8800 در بعضی کشور ها با مدل 9900 شناخته می شود. در واقع ریوبی مدل 8800 با ریوبی مدل 9900 هیچ تفاوتی ندارد و در دو قدرت EN2 و EN3 به بازار عرضه شده است. نوع دیگر این آرامبند که با قدرت EN4 نیز عرضه می شود ریوبی 1550 نام دارد.

سایز استاندارد آرامبند ریوبی

در ابتدا باید گفت که سایز مناسب آرامبند، به قدرتی که توسط آرامبند به درب مورد نظر با اوزان مختلف وارد می شود تا آن را پوشش دهد گفته می شود. همانطور که گفته شد آرامبند های ریوبی در مدل 8800 یا 9900 و 1550 با سه قدرت مختلف EN2 و EN3 و EN4 روانه بازار شده است. جک آرامبند ریوبی با قدرت EN2 مناسب جهت درب هایی با حداکثر وزن 45 کیلوگرم و عرض 90 سانتیمتر است و همچنین با قدرت EN3 مناسب جهت درب هایی با حداکثر وزن 65 کیلوگرم و عرض 96 سانتیمتر می باشد. بدیهی است که خرید جک آرامبند ریوبی مدل 8800 با توجه به قدرت های ذکر شده طبق نیاز مشتریان انجام می شود. آرامبند ریوبی با قدرت 1550 علاوه بر آن که با دو قدرت بالا عرضه می شود با قدرت EN4 نیز روانه بازار شده که مناسب جهت درب هایی با حداکثر وزن 80 کیلوگرم و عرض 120 سانتیمتر است.

آرامبند ریوبی ryobi

جمع بندی و گارانتی

به طور کلی جک آرامبند ریوبی مدل 8800 یا 9900 از نظر قدرتی جزو آرامبند هایی با قدرت متوسط محسوب می شود و مناسب نصب بر روی انواع درب چوبی ، UPVC ، درب ورودی ضد سرقت ، درب لمسه اتاق مدیریت ، درب خروج اضطراری حریق و... می باشد. البته عمر مفید آرامبند ریوبی مدل 1550 در حدود دو برابر بیش از مدل 8800 یا 9900 تخمین زده شده است. عملکرد آرامبند ریوبی مدل 8800 یا 9900 نیز مشابه و نزدیک به آرام بند کینگ و همچنین جک آرام بند NHN مدل 510 است ولی با این تفاوت که این آرامبند مناسب نصب بر روی درب ورودی آهنی ساختمان و بخصوص دربهایی که دارای قفل برقی هستند نمی باشد. ریوبی همواره آرامبند های اورجینال خود را به نمایندگی های خود در ایران ارسال می کند و برای تضمین کیفیت محصولاتش و اطمینان خاطر مشتریان از اصل بودن آرامبند ها، گارانتی یک ساله را برای کاربران خود مد نظر قرار داده است.

مشخصات محصول

مشخصات

نوع محصول
آرامبند
کشور سازنده
ژاپن
مقدار گارانتی
1 ساله
عملکرد آرامبند ( 2 یا 3 زمانه)
دو زمانه
قابلیت استفاده برای درب با قفل برقی
ندارد
قدرت آرام بند
40 تا 60 کیلوگرم
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری