پکیج قفل برقی و اکسس کنترل اثر انگشتی کارتی

3%
تخفیف ویژه
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
  • پکیج قفل برقی و اکسس کنترل درب چوبی بتا یا سیماران
  • اکسس کنترل کارتی با قابلیت پشتیبانی از 2000 کارت
  • قفل مقابل برقی با قابلیت انتخاب نوع قفل
  • تعداد سه عدد کارت اضافه
  • دارای منبع تغذیه 12 ولت
  • دارای قابلیت اثر انگشت
  • سهولت باز نمودن با کارت و تگ
  • امکان خلاص کردن درب در نمونه ضامن دار آن
  • دارای گارانتی 1 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
موجود 8 قلم
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 1 ساله
3,940,000 تومان 3,790,000تومان
3%
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

پکیج قفل برقی و اکسس کنترل درب چوبی بتا یا سیماران

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و مدرن سازی محیط زندگی بشر نیاز به تغییر در سیستم امنیتی در بسیاری از اماکن مسکونی، اداری، تجاری و ... بیش از پیش احساس می شود. یکی از سیستم های امنیتی پر کاربرد در این اماکن دستگاه اکسس کنترل می باشد. با این وسیله به شکل هوشمند می توانیم در یک مجموعه بزرگ یا واحد خاص تردد افراد را کنترل و آن ها را شناسایی کنیم. پکیج قفل برقی و اکسس کنترل درب چوبی بتا مدل 1212 ما نیز به این منظور جمع بندی شده و توضیحات مربوط به ویژگی های هر بخش آن در این متن خدمت شما خواننده گرامی ارائه می گردد.  

اکسس کنترل اثر انگشتی

دستگاه کنترل تردد 1212 بتا یکی از محصولات پیشرفته با بهره گیری از تکنولوژی های روز و خصوصیات منحصر به فرد جایگاه قابل قبولی در بازار فروش دارد. این محصول تماما ایرانی بوده و برای استفاده در کارگاه ها و اماکنی که نیاز به ثبت ورود خروج افراد دارند مناسب می باشد دستگاه کنترل تردد بتا دارای نماد استاندارد بوده و طول عمر بالایی دارد. اکسس کنترل 1212 بتا توانایی شناسایی کاربر به وسیله تعریف کارت، اثر انگشت و تگ را دارد که شما برای تردد می توانید برای هر پرسنل کارت یا اثر انگشت شخص یا کد شناسایی  در حافظه دستگاه تعریف کنید.

پکیج پک قفل برقی و اکسس کنترل درب چوبی بتا مدل1212

دستگاه کنترل تردد اثر انگشتی دارای طراحی ساده و کلاسیک در ظاهر خود بوده که با نصب در فضای بیرونی جلوه زیبایی به محیط می بخشد، بدنه این محصول از جنس پلاستیک همراه با ترکیبات آلیاژی آهن بوده که طول عمر و مقاومت بالایی در برابر عوامل مخرب آب و هوایی دارد. در قسمت جلویی بدنه محصول صفحه کلید کدینگ دیده می شود که شما می توانید رمز و نام کاربری خود را برای ثبت زمان حضور خود در مجموعه وارد کنید و در کنار آن جایگاه اثر انگشت و کارتخوان قرار دارد. یک کلید زنگ نیز برای زمانی که به عنوان پنل اطلاع دهنده بخواهیم از آن استفاده کنیم در پایین کلید ها تعبیه شده تا فرد مراجعه کننده با زدن آن به ساکنین داخل ساختمان اعلام حضور کند.  

قفل مقابل برقی

قفل های مقابل برقی مناسب درب های ورودی واحد ها و اتاق های آپارتمانی، شرکتها و ... می باشد که 18 ولت که در کشور اسپانیا تولید شده و در ایران نمایندگی فروش دارد. قفل برقی، قفل زبانه ای، قفل لادری و قفل مغزی نام های دیگر این محصول می باشند که قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی یا فلزی و حتی درب های MDF ضد سرقت را نیز دارد. 

قفل مقابل برقی را می توان از طریف آیفون صوتی و یا تصویری و در اکثر مواقع با ریموت کنترل یا با یک شستی باز کرد. همچنین می توان مواقعی که به وسیله یک دزدگیر سیم کارتی درب را با یک پیامک و یا تماس باز نمود. این قفل با یک پالس ولتاژ باز می گردد و تا زمانی که درب باز باشد ضامن آن نیز باز می ماند. از طرفی روی این قفل ضامنی تعبیه شده تا مثلا در مواقعی که برق نیست، درب را باز نگهدارد. این محصول از آلیاژ فولادی مستحکمی ساخته شده است که آن را در برابر دما، رطوبت و ضربه مقاوم کرده است.

منبع تغذیه و کارت ها

ولتاژ لازم برای مصرف این اکسس کنترل و قفل های برقی 12 ولت بوده و برای راه اندازی آن نیاز به یک منبع تغذیه AC و DC یک آمپر می باشد. این وسیله مانند خود اکسس کنترل بتا کدل 1212 به صورت روکار بر روی دیوار نیز نصب می شود. در این پکیج سه عدد کارت RFID هم لحاظ شده تا در بعد از نصب محصول و راه اندازی اولیه بلافاصله برای پرسنل و یا ساکنین قابل استفاده باشد.

جمع بندی قیمت و گارانتی

همانطور که از مجموع قیمت محصولات این پکیج پیداست باید آن را اقتصادی ترین  پکیج قفل برقی و اکسس کنترل نامید. این سیستم برای اتاق های سرور، درب های چوبی بیمارستان ها و هتل ها، اماکن ورزشی و سازمان ها قابل استفاده می باشد. همه محصولات این پکیج از بدو فروش دارای یک سال گارانتی معتبر است که در صورت نیاز می توان از آن بهره برد.

مشخصات محصول

مشخصات

قابلیت ضد آب
دارد
قابلیت تشخیص اثر انگشت
دارد
برند سازنده
بتا Beta
کشور سازنده
ایران
مقدار گارانتی
1 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری