قفل برقی کلید ساده داخل باز شو تسا مدل 7070

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • قفل برقی تسا مدل 7070
  • مناسب جهت نصب روی درب حیاط
  • مدل کلید ساده داخل باز شو
  • دارای 5 عدد کلید
  • روزت خور
  • گارانتی 24 ماهه tsa
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
1,530,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

معرفی قفل برقی حیاطی تسا 7070

سطح امنیت در ادوار اخیر به طرز شگفت انگیزی به نسبت فقط نیم قرن قبل بالا تر رفته است. البته این اصل در همه چیز نمود دارد؛ برای مثال می توان از رشد جمعیت، سطح فرهنگ جوامع، ادراک عمومی و تکنولوژی چرخه ای مرتبط و متصل متصور شد که برآیند آن نحوه زندگی امروز را ساخته است. ایمنی ما در اماکن تحت تملک موقت یا دائمی مان در این شرایط اهمیت بالایی پیدا می کند. فن آوری خوشبختانه به درد ما در این زمینه نیز رسیده و انواع قفل درب حیاطی ساختمان، نقش مهمی در این امر برای افزایش امنیت ما بازی می کنند. در متن زیر قصد داریم به معرفی و بررسی قفل برقی کلید ساده داخل باز شو تسا مدل 7070 بپردازیم؛ با ما همراه باشید:

مشخصات ظاهری و طراحی TSA 7070

شاید فکر کنیم ظاهر قفل درب حیاطی مگر اهمیت چندانی ندارد؛ ولی مطمئنا متخصصان فن با به کار گیری تجربه و دانش خود، با آزمون و خطای بسیار به شکل تقریبا واحد امروزی رسیده اند. تیم طراحی قفل سازی تسا نیز با علم به این مهم، اقدام به طراحی قفل حیاطی برقی کلید ساده داخل باز شو تسا مدل 7070، به نحوی استاندارد، و البته زیبا و متناسب نموده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این قفل که سوئیچ یا کلید ساده می خورد، ویژه نصب بر روی درب حیاط است، به داخل باز می شود و شامل 5 عدد کلید، یک روزت و یک پیشانی می باشد.

tsa lock 7070 electric

خصوصیات فنی و ویژگی های قفل برقی کلید ساده داخل باز شو 7070 تسا

ساز و کار قفل های حیاطی به نوبه خود جالب توجه می باشند. این نسل از قفل ها که جایگزین مناسبی برای قفل های مکانیکی سابق هستند که با پیشرفت تکنولوژی، کمک به افزایش ایمنی و ضد سرقت شدن درب ورودی حیاطی کرده اند از بدنه بیرونی با سوراخ های در یک امتداد و مغزی داخلی که می تواند استوانه ای، دایره یا توپی شکل و یا گلابی شکل باشد، فنر برنجی تشکیل شده است. این قفل که پنج عدد سوئیچ یا کلید غیر کامپیوتری یا ساده دارد، امکان نصب را به راحتی برای هر شخصی که در راستای آن تلاش کند می دهد.

گارانتی، خرید و جمع بندی

در چند سطر که پشت سر گذاشتیم، به معرفی، بررسی ظاهری و فنی قفل برقی حیاطی تسا مدل 7070، که جزء محصولات پر بازخورد و موفق طراحی و ارائه شده توسط برند تسا (TSA) است پرداختیم و طی آن دیدیم این قفل درب حیاطی برقی با کیفیت کلید ساده، خیال ما را از بابت ایمنی درب حیاط منزل مان تا حد زیادی راحت می کند. یکی دیگر از مواردی که ما را یک گام به خرید مطمئن نزدیک تر و حتی فروش این محصول را به امری ساده و بی دردسر تبدیل می کند، جدا از قیمت مقرون به صرفه و منطقی آن که به نسبت کیفیت درخور تحسین می باشد، گارانتی 24 ماهه قفل برقی حیاطی 7070 تسا است که نشان از اطمینان سازنده از کیفیت محصول خود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت انواع قفل و یراق آلات تسا با کارشناسان فروش Dcakala.com از طریق شماره تلفن پنج رقمی 72195-021 تماس حاصل فرمائید.

مشخصات محصول

مشخصات

نوع کلید ها
ساده
برند سازنده
تسا TSA
نوع محصول
قفل برقی
مقدار گارانتی
2 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری