قفل برقی حیاطی داخل باز شو تسا مدل 7070A

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • قفل برقی حیاطی تسا مدل 7070A
  • طراحس مدرن
  • ضد سرقت
  • مدل داخل باز شو کلید ساده
  • قیمت مناسب
  • گارانتی 24 ماهه TSA
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

معرفی قفل برقی حیاطی TSA 7070A 

یکی از قابل اعتنا ترین کمک هایی که فن آوری به بشر کرد، بدون شک افزایش ایمنی به عنوان یکی از نیاز های اساسی ما بوده است که به نحوه های مختلفی نیز در دوران مختلف شکل گرفته است. نظارت بر امنیت تردد از درب مکان تحت تملک از اهمیت غیر قابل چشم پوشی برخوردار است که با انواع مکانیکی یا برقی قفل حیاطی تامین می شود. ما نیز در متن زیر قصد داریم به یکی از تولیدات جدید در همین زمینه یراق آلات یعنی قفل برقی حیاطی کلید کامپیوتری بیرون باز شو تسا مدل 7070A (آتین) بپردازیم؛ همراه ما باشید:

طراحی و مشخصات ظاهری قفل برقی 7070A تسا

بر اساس جدید ترین همه پرسی ها و نظر سنجی های انجام شده در راستای پیش برد بازاریابی نوین، مارکتینگ و برندینگ، اکثر افرادی که در شرف اقدام به انتخاب و خرید کالا هایی مدرن مانند قفل برقی، بیشتر دقت و مبنای انتخاب شان را بر پسندیدن ظاهر آن کالا می گذارند که نشان دهنده اهمیت طراحی است. تیم طراحی TSA نیز با علم به این مهم، در طراحی قفل حیاطی برقی داخل باز شو تسا 7070A نهایت دقت را بکار گرفته و موفق به طراحی قفل آتین 7070A به صورت استاندارد، متوازن و زیبا با یک پیشانی فلزی، یک شاسی دستی قرمز رنگ از جنس ABS و یک روزت شده اند که به نوبه خود جالب توجه می باشد.

7070a electric lock by tsa

خصوصیات فنی و ویژگی های قفل برقی حیاطی 7070A آتین TSA

بعد از گذر از مسائل ظاهری و انتخاب مناسب ترین قفل برای درب حیاطی مکان مورد نظر مان، می دانیم مهم ترین مسئله در انتخاب یراقی مثل قفل برقی تسا، بررسی نکات فنی آن، ویژگی ها و امکانات آن می باشد که آن را از دیگر قفل برقی حیاطی های موجود در بازار متفاوت می کند. در نتیجه دانستن اینکه TSA 7070A یک قفل درب حیاطی برقی داخل باز شو کلید ساده است که محتویات درون جعبه آن شامل یک بدنه یا پیشانی قفل آهنی قوی با مغزی ضد برش ضد سرقت روزت و با 5 عدد کلید ساده می باشد که مناسب نصب بر روی درب حیاطی داخل باز شو می باشد از اولویت به سزایی قبل و هنگام خرید برخوردار است.

گارانتی، خرید و جمع بندی

همانطور که ملاحظه کردید، در چند پاراگراف بالا به معرفی، بررسی ظاهری و فنی قفل برقی حیاطی کلید ساده داخل باز شو تسا مدل 7070A پرداختیم و طی آن با هم دیدیم این قفل حیاطی برقی که ارائه ای جدید از برند تسا (TSA) می باشد، خرید فوق العاده ای است که برای همه ی درب حیاطی های داخل باز شو مناسب می باشد. این مدل جدید قفل برقی درب حیاط، تا حدود زیادی خیال ما را از درب حیاط منزل مان راحت می کند و آن را ضد سرقت می کند. این یراق کار آمد و مدرن که قیمت فروش آن نیز مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد، دارای ضمانت رسمی یا گارانتی 2 ساله تسا می باشد که خیال ما را از خرید آن بیش از پیش راحت می کند.

  • قفل برقی حیاطی تسا مدل 7070A
  • مدل داخل باز شو کلید ساده
  • گارانتی 24 ماهه TSA

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و قیمت انواع قفل های تسا با کارشناسان فروش dcakala.com از طریق شماره تلفن پنج رقمی 72195-021 تماس حاصل فرمائید.

مشخصات محصول

مشخصات

نوع کلید ها
ساده
برند سازنده
تسا TSA
نوع محصول
قفل برقی
کشور سازنده
ایران
مقدار گارانتی
2 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری