آر دی اس - RDS

آر دی اس - RDS

کمپانی RDS

شرکت آر دی اس RDS

کمپانی آر دی اس با 3 سال سابقه در تولید سامانه نظارتی همچون دوربین مدار بسته یکی از جوان ترین شرکت ها در کشور چین است، که در این مدت زمان کم هم به دلیل معرفی محصولات متنوع، کاربردی و با کیفیت جایگاه مناسبی را در نزد کاربران و متخصصان پیدا کرده است. تمرکز اصلی این برند بر تولید دوربین مدار بسته RDS است، به همین دلیل از 4 تکنولوژی جداگانه با نام های AHD، ANALOGUE، HDCVI، HDTVI در درون یک دوربین مداربسته به کاربر برده است تا کارایی دوربین دار بسته را به میزان چشمگیری بالا ببرد.

دوربین مدار بسته دام RDS

دوربین مدار بسته دام RDS

کلمه DOME به معنی گنبد و حالت هندسی گنبدی شکلی است که برای دوربین مدار بسته هایی که از این نوع قاب استفاده می کنند نام گذاری می شود. این مدل دوربین مدار بسته RDS بیشتر مصارف مسکونی و تجاری مسقف را دارند، و دلیل این موضوع پوشش کامل نقاط زاویه بسته محیط و انتقال تصاویر به صورت آنلاین و 24 ساعته است. علاوه بر این کاربران با خریداری نسخه خاصی از این سری محصولات و تهیه ماژول اضافی آن می توانند که این دوربین ها را تبدیل به دوربین گردان یا PTZ تبدیل کنند، تا با کمک گردش 360 درجه، تمام محیط را زیر نظر گرفته و از لحاظ امنیتی و حفاظتی مورد بررسی قرار دهید. لنز به کار رفته جهت انتقال تصاویر، در سه حالت ثابت(FIXED)، وری فوکال (Vari-Focal) و موتورایز (Motorized) موجود است تا نسبت فضایی که دوربین در آن جا نصب می گردد از قدرت بزرگ نمایی مناسبی بر خوردار و جزئیات را با دقت و کیفیت بهتری مشاهده نمایید.

دوربین مدار بسته بولت RDS

دوربین مداربسته بولت RDS

دوربین مدار بسته AHD بولت از قاب های کشیده استفاده می کنند، بیشتر در فضای باز و خارجی یک ساختمان نصب می گردند. یکی از مهم ترین مزیت و تفاوتی که در این دوربین مدار بسته ها مشاهده می شود نصب آن ها به دو صورت سقفی و دیواری است که دوربین دام تنها به یک حالت و آن هم دیواری نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های بولت دارای دو لنز، ثابت (Fixed lens) و لنز وری فوکال (Varifocal Lens) هستند. دوربین های بولت با لنز ثابت معمولا با لنز 3.6(~70 درجه)، 6(50 درجه) یا 12(25 درجه) میلیمتر ساخته می شوند و دوربین های بولت وری فوکال معمولا لنز 3 تا 9 میلیمتر (~35 تا 80 درجه)یا 2.8 تا 12 میلی متر (~25 تا 85 درجه) دارند.

XVR اچ دی سی وی آی RDS

XVR دوربین مدار بسته RDS

یکی از مهم ترین اجزا جهت مدیریت دوربین مدار بسته IP، دستگاه های ضبط کننده تصاویر است که با کمک پردازنده و تجهیزات جانبی که در درون سیستم وجود دارد کنترل مناسبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. سیستم XVR که آخرین نوع از تکنولوژی های ضبط کننده تصاویر است، قادر به پشتیبانی از هر نوع دوربین مداربسته تحت شبکه و آنالوگ است ولی در وهله اول از دوربین مدار بسته با تکنولوژی آنالوگ پشتیبانی می کند. ویژگی تفاوتی این سامانه تنها در تعداد کانال و تعداد هارد پشتیبانی خلاصه می شود، تا با در نظر گرفتن تعداد دوربین مداربسته تهیه شده محصول کاربردی را خریداری نمایید.

ادامه مطلب
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری