آی تی آر - ITR

آی تی آر - ITR

دوربین مداربسته ahd itr

دوربین مداربسته آنالوگ ITR

دوربین مداربسته turbo hd هایک ویژن

لیست قیمت دوربین مداربسته ahd itr

شرکت ITR (ایمن تصویر ردکا)

شرکت ایمن تصویر ردکا با نام تجاری آی تی آر در سال 1383 تاسیس گردید که مجموعه ای تخصصی در زمینه سیستم های حفاظتی و دوربین های مداربسته می باشد. این شرکت یکی از تولید کننده های مطرح در این زمینه است که با بهره گیری از امکانات و تجهیزات پیشرفته و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا توانسته است گام بلندی در راستای طراحی و تولید انواع دوربین های مداربسته بر دارد.

شرکت ITR یکی از شرکت های فعال در زمینه توسعه و گسترش تکنولوژی خانه هوشمند نیز می باشد که این تکنولوژی باعث ایجاد هماهنگی بین سیستم های مختلف در خانه شما و همینطور خلق تجربه ای متفاوت در زندگی می گردد. این شرکت با قصد ایجاد محیطی امن و آرام برای شما آمادگی این را دارد که پیشنهادهای متفاوت و مختلفی را برای هر سلیقه به شما ارائه دهد. خانه هوشمند ITR با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا و با در اختیار داشتن نیروهای مجرب آماده مشاوره، طراحی و پیاده کردن پروژه های هوشمند سازی برای هر نوع ساختمان و کاربری اعم از خانه های ویلایی، آپارتمان ها، دفاتر کار، مراکز خرید، هتل ها و غیره می باشد.

انواع محصولات ITR

ITR در زمینه تولید انواع دوربین های مداربسته AHD آی تی آر و دوربین مداربسته آنالوگ ITR، دستگاه های ضبط و انتقال تصویر (DVR)، دزدگیر اماکن و درب های اتوماتیک فعالیت دارد و تلاش کرده است تا با بهره گیری از کادری مجرب و با هدف تولید محصولاتی با کیفیت بالا، رضایتِ بخش عمده ای از مشتریان را به خود جلب نماید. این شرکت در نظر دارد تا با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، کیفیت و کارایی محصولاتش را بالا ببرد که در این راستا تمامی اصول 5S (که دوره آن توسط آکادمی TUV آلمان برگزار می شود و مدرک آن نیز از همان شرکت دریافت شده است) در شرکت ایمن تصویر ردکا رعایت می گردد.

دوربین مداربسته آی تی آر

شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع محصولات این شرکت همینطور خرید دوربین مداربسته آی تی آر همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید. به علاوه می توانید لیست قیمت دوربین مداربسته ای اچ دی itr را نیز در همین سایت مشاهده کنید.

ادامه مطلب
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری