بی اف تی - BFT

بی اف تی - BFT

جک درب پارکینگی بی اف تی

راهبند بی اف تی

بی اف تی

کمپانی بی اف تی ایتالیا کار خود را با تاسیس در شهر thiene در سال 1981 میلادی شروع کرد. این شرکت ایتالیایی زمینه فعالیت خود را در تولید لوازم الکترونیکی از قبیل جک درب پارکینگ، راهبند، سیستم های کنترل دسترسی و...قرار داد. از سال 2002 این شرکت تصمیم گرفت تا محصولات خود را بیش تر به جهان معرفی کند. پس از این رو کیفیت، تنوع در محصولات، تولید متناسب با اقلیم و فرهنگ هر کشور، دوام بالا و...را سر لوحه خط تولید خود قرار داد. در فوریه سال 2013 کمپانی بی اف تی مدل سازمانی را تصویب کرد، طبق این مدل شرکت تخطی های احتمالی از قانون را سعی می کند که اجرا نکند. این مدل سازمانی به نوعی سیستم اخلاقی را برای بی اف تی ایجاد می کند که علاوه بر کار امن و مسئولانه این کمپانی، منجر به رضایتمندی مشتریان هم می شود. از محصولات محبوب کمپانی بی اف تی می توان به راهبند بی اف تی و جک پارکینگی بی اف تی اشاره داشت، که در ادامه مطلب به معرفی اختصاری آن ها خواهیم پرداخت.

کمپانی بی اف تی

راهبند بی اف تی

از محصولات پر فروش شرکت بی اف تی ایتالیا که امروزه به 120 کشور جهان نیز صادر می شود راهبند بی اف تی نام دارد. این محصول باعث می شود تا کاربران مصرف کننده آن احساس امنیت و آسایش خاطر بکنند چرا که راهبند تولید شده این شرکت، حفاظت و ایمنی اماکن را به سطح بالایی می رساند. جلو رفتن این محصول با تکنولوژی های روز دنیا باعث شده که همانطور که گفته شد بی اف تی در زمینه راهبند به قطب تولید این محصول در جهان تبدیل شود. با خرید راهبند بی اف تی گویا یک محصول با ویژگی کلی زیر خریداری نمودید:

  • کارکرد با دو مکانیزم الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیکی
  • موجود در انواع اهرمی، ستونی، فنس دار
  • ارتباط با انواع سیستم کنترل تردد خودکار
  • مناسب اماکن با تردد بالا و متوسط
  • گارانتی دو ساله

جک درب پارکینگ بی اف تی

معروف ترین محصول شرکت بی اف تی، بی شک می تواند لقب جک پارکینگی بی اف تی قلمداد شود. این محبوبیت و مشهور بودن، به خاطر کیفیت بالای قطعات بکار رفته در درب اتوماتیک و طراحی بی نظیر آن هاست. جک برقی بی اف تی در دو مکانیزم ریلی و بازویی عمل می کند که قدرت موتور آن ها از درب های سبک به وزن 250 کیلوگرم در مدل جک پارکینگی بی اف تی phobos گرفته تا مدل درب اتوماتیک BFT SP3500 که مناسب درب های ریلی تا وزن 3.5 تن است، طراحی و توسیع داده شده است. به طور کلی قیمت جک درب پارکینگ بی اف تی نسبت به ویژگی های زیر و کیفیت ارایه شده توسط آن ها تعریف شده است، که این ویژگی ها عبارتند از:

  • دارای بدنه های مستحکم و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی سخت
  • اتصال به سیستم تردد خودرویی
  • قدرت و دوام بالای موتور
  • به روز بودن محصولات و مدار فرمان
  • گارانتی دو ساله

ادامه مطلب
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری