وی تو - V2

وی تو - V2

جک درب پارکینگی وی تو V2

معرفی برند وی تو V2

شرکت وی تو V2 در سال 1980 در ایتالیا تاسیس شده است. بنیانگذاران این شرکت آنتونیو لیوویو و فرانچسکو بودند که با کمک هم یک کسب و کار کوچک را در زمینه فعالیت های الکترونیکی در آن سال ها راه اندازی کردند و فعالیت خود را آغاز نمودند. در آغاز فعالیت بنیانگذاران شرکت وی تو کار خود را با ایده های کوچک دنبال کردند تا در سال 1984 اولین کنترل رادیویی را تولید کردند، تولید این محصول نقطه عطفی برای آن ها شد که به موفقیت های آینده آن ها بسیار کمک کرد. درسال 1995 ایده ی بزرگ شرکت وی تو تولید یک کنترل از راه دور بود که اجازه آن را به شما می دهد تا از یک محصول واحد برای برنامه ریزی های چند گانه استفاده کنید. در سال 2005 ساختمانی توسط مجله معماری معتبر قوس ساخته شد که در آن جلسات مردم برای ارائه ایده هایشان برگزار و مورد بررسی قرار می گرفت. در همان سال شرکت وی تو دست به کار عظیمی زد و شرکت خود را برای ارتباط راحت تر با مشتریان گسترش داد. در کشورهای فرانسه، اسپانیا و پرتغال که افتخار بزرگی برای کمپانی در نوع خود بوده است.

شرکت وی تو تحقیقاتش در این زمینه همچنان ادامه دارد تا رشد و پیشرفتی همیشگی را داشته باشد. همانطور که گفته شد تمام این دستاورد ها از یک ایده کوچک توسط آنتونیو لیوویو و فرانچسکو بود که در حال حاضر این شرکت به این درجات عالی رسیده است. این شرکت در طراحی و ساخت درب اتوماتیک وی تو یک برند شناخته شده و قابل اطمینان در سطح جهانی می باشد. جالب است بدانید 10 سال قبل  شرکت وی تو محصولاتش وارد ایران شد و در گذر زمان و ثابت کردن کیفیت محصولاش از محبوببت خاصی برخوردار شده است. در ابتدای کار خود شرکت وی تو با جک و درب اتوماتیک وی تو کالیپسو 400 (Calypso 400) وارد ایران شد. فعالیت گسترده شرکت وی تو در ایران جک پارکینگی و درب اتوماتیک است، محصولاتی دیگری مثل  کرکره های اتوماتیک هم فعالیت دارد اما به دلایل قیمتی و رقابتی در بازار، این موتور وارد ایران نمی شود.

شرکت دی سی ای کالا با رائه محصولات وی تو در بخش جک و درب اتوماتیک کیفیت محصولات خود را بالا برده است، برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید جک و درب اتوماتیک وی تو می توانید با متخصصین دی سی ای کالا تماس بگیرید.

ادامه مطلب
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری