پنل آیفون تصویری کارتخوان نفیس-کالیوز

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • پنل آیفون تصویری کارتخوان نفیس ضد آب کالیوز
  • دارای دید در شب رنگی
  • پشتیبانی از کارت مغناطیسی
  • مجهز به دزدگیر
  • امکان باز کردن درب توسط کارت بدون نیاز به کلید
  • سهولت در حذف و اضافه کردن کارت یا تگ دربازکن
  • گارانتی 3 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
تعداد واحد را انتخاب کنید
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
1,650,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

پنل آیفون تصویری کارتخوان کالیوز مدل نفیس

شرکت کالیوز با نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی و پنل آیفون تصویری ایرانی به برندی محبوب و شناخته شده در این عرصه تبدیل گشته است. این کمپانی در سال 1385 در شهر اصفهان فعالیت های خود را آغاز کرد و از اولین محصول هایی که تولید کرد تلفن های رو میزی و بی سیم بوده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی برند کالیوز با تهیه خط تولید بسیار پیشرفته و مطابق با استاندارد های جهانی شروع به تولید آیفون تصویری رنگی و پنل زنگ دم دری کرد تا تمامی نیاز کاربران و مصرف کنندگان این نوع تجهیزات را پوشش دهد. با همراه باشید تا با یکی از این محصولات که با نام پنل آیفون تصویری کارتخوان نفیس شناخته میشود آشنا شوید.

پنل کاراتخوان آیفون تصویری کالیوز

مشخصات ظاهری پنل آیفون تصویری کارتخوان نفیس

این پنل دارای بدنه ای مستطیل شکل و کاملا تخت است که در ساخت آن از آلومینیوم استفاده شده است، رنگ نقره ای این محصول به همراه طراحی مربعی شکل کلید های زنگ جلوه خاصی را به آن بخشیده است. در بالاترین قسمت پنل نام CALL USE دیده می شود و در زیر آن مهم ترین بخش پنل آیفون تصویری یعنی دوربین بزرگ دایره ای شکل دیده می شود که دور تا دورش را LED های کوچک فراگرفته اند. وظیفه LED های دور لنز، ایجاد دید در شب مناسب است و از آنها برای روشن کردن محیط جهت ارائه تصویر مناسب در شب استفاده می شود.

در بخش زیر لنز دوربین میکروفون و بلندگوی این پنل مشاهده می شود که می تواند به خوبی صدا را از مانیتور به پنل دم درب و یا از پنل به مانیتور داخل واحد منتقل کند، کیفیت این بلندگو ها به گونه ای است که صدا با کیفیت بالا و بدون نویز منتقل می شود. شاسی های پلاک دار زنگ که در بخش پایینی بدنه مشاهده می شوند، تعدادشان بسته به تعداد واحد متغیر است. کلیدهای زنگ این پنل مربعی شکل و کوچک به رنگ طوسی هستند. این محصول دارای ویژگی های مشابه ای مانند مدل نفیس ساده می باشد با این تفاوت که این مدل به دلیل کارتخوان بودن، دارای فضایی برای قرار گیری ماژول کارتخوان را داراست، که جهت باز کردن درب بدون کلید با تگ یا کارت مورد استفاده قرار می گیرد.

پنل کارتخوان نفیس

مشخصات فنی پنل زنگ کارتخوان کالیوز

پنل آیفون تصویری ایرانی تصویری کارتخوان کالیوز نفیس دارای دوربینی با کیفیت بالا می باشد که می تواند تصاویری با وضوح و رزولوشن بالا را به مانیتور واحد شما منتقل نماید. این دوربین قابلیت چرخش به چهار جهت اصلی را دارد و شما می توانید محدوده گسترده تری را در زاویه دید این دوربین قرار دهید. دور تا دور این لنز دایره ای شکل این سیستم را ال ای دی های کوچک فراگرفته اند که می توانند دید در شب مناسبی را برای پنل فراهم آورند بنابراین در تاریکی شب این پنل می تواند تصاویری روشن و با کیفیت را ارائه دهد.
یکی از ویژگی های فنی پنل تصویری کالیوز کارتخوان مدل نفیس کیفیت صدای عالی و بدون نویز این محصول است که می تواند حتی در بالاترین طبقات ساختمان هم بدون کاهش کیفیت منتقل شود. در این مدل پنل زنگ دم دری همچنین مشکل صوت کشیدن پنل با استفاده از یک پتانسیومتر به طور کامل حذف شده است. یکی از اصلی ترین ویژگی های پنل آیفون تصویری کالیوز مدل نفیس داشتن درجه حفاظت IP65 می باشد که نشان می دهد این محصول در برابر نفوذ گرد و غبار، باد و باران، تابش خورشید و سایر عوامل طبیعی کاملا مقاوم است و می تواند بدون بارانگیر در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار گیرد.

نتیجه گیری و جمع بندی

اگر به دنبال یک پنل زنگ مناسب برای انواع آیفون تصویری کالیوز در ساختمان خود هستید می توانید از پنل ضد آب کالیوز مدل نفیس کارتخوان استفاده نمایید و از ویژگی هایی چون دید در شب کاملا رنگی، امکان باز کردن درب با کارت یا تگ، دزدگیر، سهولت در حذف یا اضافه کردن کارت و غیره بهره مند شوید. این محصول همانند دیگر محصولات کالیوز دارای 36 ماه گارانتی است و شما می توانید برای خرید پنل کارتخوان نفیس کالیوز و همچنین اطلاع از قیمت پنل آیفون تصویری کارت خوان کالیوز مدل نفیس به فروشگاه اینترنتی لایت هوم مراجعه نمایید.

مشخصات محصول

مشخصات

قابلیت ضد آب
دارد
استاندارد مقاومتی
IP65
قابلیت کارتخوان
دارد
قابلیت تشخیص رمز عبور
ندارد
برند سازنده
کالیوز Calluse
نوع محصول
پنل آیفون تصویری
سازگاری با
کالیوز
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه
آلومینیوم
مدل
نفیس کارتخوان
مقدار گارانتی
3 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
4 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 2
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری