آیفون تصویری هیوندای 4.3 اینچ بدون حافظه - HAS-R1041

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • مانیتور HYUNDAI مدل HAS-R1041
  • دارای صفحه نمایش 4.3 اینچ رنگی لمسی
  • کارکرد بدون گوشی به صورت هندزفری
  • قابلیت نصب سنسور های حرکتی، حرارتی و تشخیص نشت گاز
  • امکان برقراری تماس داخلی با واحد نگهبانی
  • نصب به صورت روکار
  • گارانتی یک ساله هیوندای
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 1 ساله
7,650,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

آیفون تصویری HAS-R1041 هیوندای

شرکت هیوندای با اغاز کار خود در سال 1998 امروزه به عنوان یک برند معتبر در زمینه ی تولید محصولات دیجیتالی الکترونیکی از جمله آیفون تصویری، دوربین مدار بسته، آیفون های صوتی و... است. این بار شرکت هیوندای محصولی از آیفون تصویری را به بازار ارائه داده است که نام آن آیفون تصویری HAS-R1041 هیوندای میباشد. این دستگاه با مانیتور 4.3 اینچی ساخته شده است و صفحه نمایش آن کاملا لمسی می باشد.

ایفون تصویری هیوندای مدل HAS-R1041

طراحی ظاهری این درب بازکن تصویری هیوندای طوری است که از سایر آیفون تصویری های موجود در بازار کوچک تر بوده اما امکاناتی منحصر به فرد دارد. آیفون تصویری خارجی هیوندای مدل HAS-R1041 در رده ی آیفون تصویری های هنزفری قرار میگیرد و رابط کاربری بسیار مناسبی دارد. در ادامه ی این مطلب میخواهیم به شرح کامل مشخصات این آیفون تصویری هیوندای بپردازیم. در صورتی که قصد خرید درب بازکن هیوندای مدل HAS-R1041 را دارید با ما همراه باشید.

مشخصات و طراحی ظاهری محصول

ظاهر بسیار زیبا و جمع و جور این دستگاه مورد علاقه ی کاربران واقع شده است.صفحه نمایش 4.3 اینچی کاملا لمسی و همچنین کلید های لمسی آیفون تصویری HAS-R1041 هیوندای ظاهری شکیل به این دستگاه داده است و لازم به ذکر است طراحی کلید های لمسی این درب بازکن نیز بسیار کاربرپسند می باشد.قابل ذکر است که این صفحه نمایش از نوع LCD-TFT است. پایین صفحه نمایش لوگو HYUNDAI TELECOM به چشم می خورد. سپس کلید های لمسی به منظور تنظیمات مختلف تعبیه شده اند. نبودن گوشی در طراحی درب بازکن تصویری HAS-R1041 هیوندای به کاربران این امکان را می دهد تا بدون برداشتن گوشی و بصورت هندزفری به زنگ ها پاسخ بدهند. میتوان این درب باز کن تصویری را به آشکار ساز حرکتی و سنسور  تشخیص نشت گاز مجهر نمود. با نصب این سنسور آیفون هیوندای در مکان هایی که نیاز به امنیت بالایی می باشد در صورت بالا رفتن حرارت و یا نشت گاز، الارم دستگاه به صدا در امده و دیگر نگرانی باقی نمی ماند. نصب این مانیتور هیوندای به صورت روکار انجام می گیرد، بنابراین برای نصب آن نیازی به کنده کاری و یا تراشیدن دیوار وجود ندارد.

مشخصه های فنی آیفون تصویری HAS-R1041 هیوندای

این مانیتور قابلیت پشتیبانی از PAL / NTSC را برای تصویر برداری دارد. رزولوشن تصاویر ارائه شده در این مانیتور به صورت 800 نقطه در طول و 480 نقطه در عرض است. لازم به ذکر است دوربین قرار گرفته به روی پنل این مانیتور قابلیت حرکت تا 45 درجه به بالا، 25 درجه به پایین، 45 درجه به چپ و 45 درجه به راست را دارد، به این ترتیب می توان با میزان پوشش دهی بسیار بالایی تصاویر را دریافت نمود. حداکثر میزان سیم کشی برای این مانیتور 50 است. این مانیتور آیفون تصویری قادر است در دمایی بین 0 تا 50 درجه سانتی گراد به خوبی عمل کند. عملکرد این مانیتور در رطوبتی کمتر از 90 % ممکن می باشد.

ایفون تصویری هیوندای has-r1041

مانیتور هیوندای مدل HAS-1041 دارای 230 میلی متر طول، 150 میلی متر عرض و 30 میلی متر ضخامت بدنه است. همچنین وزن آن در حدود 700 گرم است.سیم کشی این مانیتور به صورت 8 رشته BUS انجام می پذیرد. قابلیت تماس داخلی با واحد نگهبانی از دیگر ویژگی های آیفون تصویری هیوندای مدل HAS-R1041 است. با توجه به خصوصیات منحصر به فرد این دستگاه، قطعا قیمت درب بازکن تصویری HAS-R1041 هیوندای در رده ی قیمت آیفون تصویری های لوکس قرار می گیرد.

گارانتی و خرید آیفون تصویری هیوندای مدل HAS-R1041  

  ایفون تصویری هیوندای مدل has-1041

کمپانی کره ای هیوندای برای محصولات خود که از قبیل آیفون تصویری، دوربین مدار بسته و... می باشد مدت 12ماه (1 سال) گارانتی و خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است که این مدت گارانتی میتواند به شما اطمینان کافی جهت خرید محصولات هیوندای را بدهد. اگر شما نیز مایل به خرید آیفون تصویری HAS-R1041 هیوندای میباشید میتوانید به سایت WWW.dcakala.com مراجعه کرده و خرید خود را نهایی کنید. همچنین در صورتی که مایل به مشورت با کارشناسان ما هستید با واحد پشتیبانی وفروش دی سی ای کالا تماس بگیرید.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
4.3 اینچ
حافظه
ندارد
ارتباط بین واحدها
با یک واحد (نگهبانی)
قابلیت اتصال به دو پنل
ندارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
ندارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
بدون گوشی (هندزفری)
نوع صفحه کلید
فقط کلید لمسی (key touch)
برند سازنده
هیوندای hyundai
نوع محصول
آیفون تصویری
کشور سازنده
کره
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
نوع نصب
روکار
مدل
HAS-1041
اندازه بدنه
30*150*230
وزن
700گرم
دمای کارکرد
بین 0 تا 50 درجه سانتی گراد
مقدار گارانتی
1 ساله
7 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری