آیفون تصویری تابا مدل TVD-2070 حافظه دار 7 اینچی لمسی

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها

مشخصات آیفون تصویری تابا مدل TVD-2070 

  • صفحه نمایش ال سی دی 7 اینچ لمسی با پشتیبانی سیستم PAL
  • کنتراست بالا با قابلیت جداسازی تصویر (رزولوشن) 800x3(RGB) x480DOT
  • دارای حافظه داخلی برای ذخیره 200 تصویر
  • درگاه نصب کارت حافظه خارجی جهت ذخیره عکس و فیلم
  • قابلیت اتصال به 2 پنل درب ورودی مجزا، یا یک دوربین مداربسته و یک پنل
  • قابلیت تنظیم صدای زنگ، دارای نشان دهنده وضعیت تنظیم تصویر روی صفحه نمایش(
  • مجهز به ارتباط داخلی (دو خط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا 64 واحد
  • دارای زبان فارسی و انگلیسی، تقویم شمسی و میلادی و نشانگر دمای محیط
  • گارانتی 36 ماهه تابا
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

تعداد واحد را انتخاب کنید
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
4,300,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

چرا آیفون 2070 تابا بخرم؟

مانیتور آیفون تصویری بدون گوشی اکنون در جهان بسیار پرطرفدار است که خوشبختانه تابا به این موضوع اهمیت داده و چند محصول بالارده خود را بدون گوشی عرضه نموده است. آیفون تابا 2070 با صفحه نمایش لمسی 7 اینچی که سه دکمه تاچ نیز کنار خود دارد به حافظه ذخیره سازی عکس و فیلم هم مجهز است و بهترین قابلیت ارتباطی نیز داراست. از جمله ای قابلیت ها اتصال به دو پنل یا یک پنل و یک دوربین و ارتباط صوتی بین واحدها ست.

مشخصات آیفون تابا 2070

معایب آیفون 2070 تابا

آیفون تابا 2070 به عنوان یک محصول سطح بالا شناخته می شود که قابلیت ساپورت دو پنل و یا یک پنل و یک دوربین مدار بسته را دارد اما در گزینه های نرم افزاری آن چیزی به عنوان ضبط با تشخیص حرکت وجود ندارد که خود یک ضعف محسوب می شود. همچنین این آیفون تنها یک ملودی زنگ دارد که در این محصول عجیب است!


ویدیوی بررسی آیفون تصویری 2070 تابا


بررسی توسط نجوا ایزدی

آیفون تصویری هندزفری 2070 تابا

خیلی ها فکر می کنند منظور از آیفون تصویری هندزفری یعنی برای مکالمه باید از گوشی های هندزفری استفاده کرد. خیر این نوع مانیتور ها هیچ گوشی ای برای صحبت کردن ندارند و از این سو با فشردن دکمه سوم روی مانیتور صدای مراجعه کننده از بلندگوی مانیتور پخش می شود و صدای کاربر نیز از طریق میکروفن دستگاه دریافت و از طریق پنل به گوش مراجعه کننده می رسد. این مورد را مد نظر قرار دهید که بیش از 95 درصد زنگ منازل توسط افراد آشنا زده می شود و به طور کل مکالمه ای انجام نمی شود و صرفا درب ساختمان از طریق دربازکن تصویری باز می شود.

محتویات پک آیفون تصویری 2070 تابا

  • مانیتور تصویری 7 اینچ لمسی
  • براکت نصب مانیتور بر روی دیوار
  • کانکتور 5 پین 3 عدد
  • سیم برق، پیچ رول پلاک و وارنیش
  • دفترچه راهنما و کارت گارانتی

پک تابا 2070

مشخصات ظاهری مانیتور 2070 تابا

تابا در این محصول صرفا به رنگ مشکی اکتفا کرده و این محصول را تنها با یک رنگ مشکی روانه بازار نموده. هر چند تابا 2070 دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی است اما اندازه کل محصول 10.5 اینچ است. تابا دور تا دور صفحه نمایش را با یک لایه شیشه ای مشکی پوشانده تا حس بزرگ بودن دستگاه را به کاربر القا کند. اگر می خواهید بدانید ابعاد دقیق آن مانیتور چقدر است تا دید بهتری از محصول داشته باشید، عرض مانیتور 235 و ارتفاع آن 145 میلیمتر است و ضخامت 39 میلیمتری آن حکایت از این دارد که این محصول نه خیلی قطور است و نه خیلی باریک. با اینکه صفحه نمایش 2070 تابا لمسی است با این حال سه دکمه جداگانه لمسی سمت راست مانیتور قرار دارد تا کاربر راحت تر به این کلید های اصلی دسترسی داشته باشد.

ابعاد آیفون تابا 2070

در سمت راست دستگاه و کناره آن محل ورود کارت حافظه و سمت چپ دکمه خاموش و روشن کردن آن وجود دارد.نام تابا که زیر صفحه نمایش قرار دارد به همراه سه دکمه کناری آن وقتی دستگاه روشن است به رنگ آبی روشن خواهند ماند تا هم جلو زیباتری به مانیتور دهند و هم موقعیت این دکمه ها را در نور کم مشخص کند.

مشخصات فنی آیفون تصویری تابا 2070

تابا 2070 یک محصول بالارده است که انتظار ما از آن کم نیست و باید در هر بخش سر آمد باشد. خوشبختانه این محصول در اکثر بخش ها موفق و خوب عمل نمود که ما این بخش ها را به صورت مشروح بررسی نموده ایم.

صفحه نمایش

مانیتور 2070 تابا هم مثل سایر محصولات 7 اینچی این شرکت از یک صفحه نمایش با کیفیت 480 در 800 استفاده نموده که از نوع TFT-LCD است. هر چند این صفحه نمایش در دنیای امروزی بهترین نیست ولی برای کاربردی که دارد رضایت بخش است و تصاویر دوربین آنالوگ پنل را را با بهترین کیفیت بر روی این صفحه نمایش نشان خواهد داد.

اما ویژگی برتر این صفحه نمایش قابلیت لمسی بودن آن است که باعث می شود کاربر در ارتباط با آن راحت باشد و هر چیزی را که خواست تغییر دهد، لمس کند. نوع سیستم لمسی که روی مانیتورها وجود دارد با تلفن همراه متفاوت است و دست خیس و مرطوب اختلالی در عملکرد مانیتور ندارد.

حافظه و قابلیت ذخیره سازی

تابا 2070 هم به مانند اکثر مدل های با حافظه این شرکت دارای قابلیت ذخیره سازی 200 عکس داخلی است. حالا اگر بخواهیم این فضا را بیشتر کنیم و یا قابلیت ضبط فیلم را به آن اضافه کنیم می بایست از کارت حافظه خارجی که از نوع میکرو اس دی است استفاده نماییم. پس می توان از کارت حافظه تا ظرفیت 16 گیگ استفاده نمود تا بتوان 256 ویدیوی 15 ثانیه ای از مراجعه کننده دریافت کرد. البته برای ضبط ویدیو دوربین ها نیز به این کارت حافظه نیاز است و زمان ضبط ویدیو به همین 15 ثانیه محدود شده است.

ورودی کارت حافظه تابا 2070

ارتباط داخلی صوتی

این دربازکن تصویری دارای اینترکام است. اینترکام یا ارتباط بین واحد ها به صورت صوتی این امکان را می دهد که واحدها برای تماس با یکدیگر قادر باشند از همین مانیتور 2070 تابا استفاده کنند. البته اگر مانیتورها مثل هم نبود ولی امکان اینترکام را داشت باز هم این امکان فراهم است و لازم نیست همه مانیتورها از این مدل باشند.

تابا در سیستم آیفون تصویری خود قابلیت ارتباط 2 خط مجزا را در ارتباط داخلی امکان پذیر کرده است. این یعنی 4 واحد مختلف دو به دو بتوانند با یکدیگر صحبت کنند و اختلالی در سیستم ایجاد نشود. این مورد را در نظر بگیرید که برای استفاده از این قابلیت باید 4 رشته سیم مجزا بین واحدها کشیده شود و از این قابلیت برای ارتباط با نگهبانی می توان بهره برد. تنها محدودیت این سیستم حداکثر پاسخگویی اینترکام برای 64 واحد است که بیش از آن امکان پذیر نیست.

اتصال به دو پنل زنگ

آیفون 2070 تابا دارای دو ورودی مجزا 5 پینه برای دو پنل است و این یعنی این محصول دو سوئیچر داخلی برای محصولش در نظر گرفته است. اگر ساختمان دارای دو درب و قاعدتا دو پنل باشد نیاز به استفاده از سوئیچر مجزا نیست و می توان کابلهای مجزا از هر پنل برای مانیتورها کشید و بدون هیچ دردسری تصاویر، صدا، زنگ و دربازکن را از هر سو داشت. این کمک می کند که مانیتور به راحتی تشخیص دهد که با فشرده شدن زنگ واحد کدام پنل را باید نشان دهد و چه دربی باید باز شود.

کانکتورهای تابا 2070
این قابلیت برای واحد های تجاری که نیاز به یک پنل جلوی واحد خود دارند نیز کارایی دارد تا با اضافه کردن یک پنل جلوی درب واحد آن را به راحتی به مانیتور متصل کنند.

اتصال به دوربین مدار بسته

تابا به صورت جداگانه ورودی ای برای دوربین مدار بسته تعبیه نکرده اما می توان از ورودی پنل دوم برای اتصال به یک دوربین آنالوگ استفاده نمود. دوربین را میتوان برای پارکینگ یا ورودی ساختمان و حتی پاگرد به صورت شخصی نیز استفاده کرد تا هر واحد برای خودش دوربین جلوی درب واحد داشته باشد. ضبط تصاویر دوربین تنها به صورت دستی ممکن است و این محصول قابلیت تشخیص حرکت ندارد.

رابط کاربری

هر چقدر که میگذرد اهمیت رابط کاربری برای شرکت ها روشن تر می شود که برای مصرف کننده مهم است که قادر باشند راحت با محصول ارتباط برقرار کنند. هر چند تابا در این محصول از آخرین رابط کاربری اش استفاده نکرده ولی این سیستم آنقدر زیبا و کارا ساخته شده که هر مصرف کننده ای به راحتی تنظیمات مورد نظر خود را انجام خواهد داد.

رابط کاربری تابا 2070

در صفحه اصلی نمایش تاریخ و ساعت وجود دارد و یک دماسنج که دمای محیط را نشان میدهد. البته این دماسنج خیلی دقیق نیست چرا که گرم شدن دستگاه روی ان تاثیر میگذارد و معمولا دما را از آن چیزی که هست بیشتر نشان میدهد. 5 آیکون اصلی نیز در صفحه اصلی وجود دارد که از سمت چپ به راست، دوربین،حافظه، تماس(اینترکام)، تنظیمات و خروج هستند. در کنار این تابا سه دکمه لمسی نیز کنار این صفحه نمایش قرار داده تا مواردی نظیر مشاهده دم درب، باز کردن درب و پخش شدن صدای دم درب به راحتی دم دست باشد. منو این دستگاه را می توان روی زبان فارسی یا انگلیسی تنظیم کرد.

قیمت آیفون تابا 2070 تبلتی

تابا در بین همه ی برند های سازنده ی دربازکن تصویری بهترین قیمت را برای مانیتور هایش در نظر گرفته است و اگر بشود آیفون تصویری تابا را به لیست قیمت آیفون شرکت تابا خرید که مطمئنا رقیبی در محدوده قیمتی آن وجود ندارد. تابا 2070 به عنوان یک مانیتور 7 اینچی با حافظه قیمتی بسیار مناسبی دارد که اگر کسی مدل های بدون گوشی یا تبلتی را در نظر داشته باشد با خرید این محصول برد خواهد کرد.

گارانتی تابا

تابا برای محصولات دربازکن تصویری خود 36 ماه گارانتی در نظر گرفته است که زمان شروع آن از تاریخ تولید و در صورتی که نصاب مجاز کارت گارانتی را پر کرده باد از تاریخ نصب و در صورتی که خرید از نمایندگی انجام شده باشد از تاریخ خرید شروع خواهد شد. پس ممکن است اختلاف قیمت این محصول در سایت های فروشگاهی به دلیل گارانتی محصول نیز باشد. خوشبختانه تابا به واسطه سابقه بالا و نمایندگی گسترده در تمام ایران، گارانتی در محل را در بیشتر شهرها دارد و مشتریان این شرکت در صورت خرابی می توانند درخواست خدمات در محل کنند و این شرکت خود را موظف نموده بدون هیچ هزینه ای در زمان گارانتی مشکل را برطرف کند.

آیفون تصویری تابا 2070

نصب دربازکن تصویری 2070 تابا

نصب آیفون تابا 2070 تفاوتی با مدل های دیگر تابا ندارد و به راحتی با 4 یا 5 رشته سیم می توان پک آیفون تابا 2070 را راه اندازی کرد. راه اندازی پک واحدی این محصول ساده ترین حالت آن است که یک برقکار ساده و یا شخصی که قبلا با برق سروکار داشته میتواند انجام دهد. اما برای نصب بالای یک واحد می بایست از تکنسین های فنی استفاده نمود تا سیستم استاندارد نصب شده و گارانتی شامل محصول شود. نصب پنل دوم و اینترکام نیاز به کابل با سیم بیشتر دارد که برای اینترکام 4 رشته و برای هر پنل 5 عدد سیم است.

اگر تعداد واحد ها کم باشد می توان از سیستم موازی استفاده کرد تا 4 سیم به صورت مشترک استفاده شود. اما برای تعداد واحد بیش از 4 واحد این روش پیشنهاد نمی شود.

با مانیتور 2070 تبلتی با هندزفری چطور با دم درب صحبت کنم؟

در این مانیتور خبری از گوشی نیست و شما برای صحبت با دم درب باید کلید سوم لمسی مانیتور را لمس کنید تا صدای دم درب در محیط پخش شود و شما با مراجعه کننده صحبت کنید. این مانیتور قابلیت نصب گوشی یا هندزفری ندارد.

چطور آیفون 2070 خودم را به تلفن همراهم وصل کنم؟

تابا چند سالی است که ماژول خط تلفن را از 2070 برداشته. اما با این حال با خرید یک وای فای باکس تابا و اتصال به مانیتور 2070 می توانید تمام امکانات مانیتور را از راه دور روی تلفن همراه خود داشته باشید. تصاویر آنلاین، صحبت با مراجعه کننده، ضبط عکس و فیلم و انتقال زنگ پنل روی گوشی موبایل از جمله مواردی است که با وای فای باکس ممکن می شود.

آیا 2070 را می توانم جایگزین مانیتور قبلی خودم کنم؟

اگر مانیتور قبلی شما تابا باشد به راحترین شکل ممکن امکان پذیر است. کافی است فیش تصویر و برق مانیتور قبلی را جدا کنید و به 2070 وصل کنید و تمام. اما اگر مانیتور قبلی شما کوماکس، سیماران یا الکتروپیک است بهتر است از یک تکنسین برای نصب این مانیتور کمک بگیرید. برخی از سیستم ها نظیر تکنما به طور کل از سیستم 4 و 5 سیمه پشتیبانی نمی کنند و شما نمی توانید از این مانیتور استفاده کنید.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
7 اینچ
حافظه
دارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
بدون گوشی (هندزفری)
نوع صفحه کلید
دارد
لمسی
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
منوی فارسی
دارد
تقویم شمسی
دارد
برند سازنده
تابا Taba
نوع محصول
آیفون تصویری
کشور سازنده
ایران
مقدار گارانتی
3 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
1 نقد و بررسی
خیلی خوب 1
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری