آیفون تصویری تابا TVD-3070 سفید 7 اینچ با حافظه

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)

ویژگی های مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 3070 

  • صفحه نمایش 7 اینچ رنگی لمسی
  • مجهز به ارتباط داخلی (دوخط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا 128 واحد
  • اتصال به دو دوربین مدار بسته متحرک (یا دو پنل مجزا)
  • دارای حسگر حرکتی برای ضبط هوشمندانه تصویر برای دوربین های مدار بسته
  • قابلیت نمایش 4 تصویر همزمان در یک صفحه
  • قابلیت نصب کارت حافظه از8 گیگ تا 128 گیگ جهت ضبط عکس و فیلم
  • گارانتی سه ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

تعداد واحد را انتخاب کنید
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
5,565,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

چرا آیفون 3070 تابا را بخرم؟

آیفون تابا مدل 3070 رنگ سفید یا مشکی که پرچم دار 7 اینچی لمسی شرکت تابا می باشد و عزمش را جزم کرده تا با هر محصولی رقابت کند .تابا در این محصول هر چه داشته رو کرده از قابلیت های جذاب نظیر حافظه داخلی و ضبط عکس و فیلم در حافظه خارجی، اتصال به چندین دوربین مدار بسته، رابط کاربری زیبا، ضبط فیلم با تشخیص حرکت تا طراحی فوق العاده با نور پس زمینه لایت که می تواند چشم نواز باشد.

قابلیت های آیفون تابا 3070

معایب آیفون 3070 تابا

با اینکه تابا سعی کرده این محصول بالا رده خود را بی نقص ارائه کند اما با این حال عدم تجهیز این مانیتور به رله خروجی برای باز کردن درب پارکینگ یا فراخوان آسانسور و نداشتن وای فای داخلی از معایب این مانیتور تصویری است.


ویدیوی بررسی و مشخصات آیفون 3070 تابا


بررسی توسط نجوا ایزدی

همیشه استفاده از لوازم خاص و لوکس برای زیبا نشان دادن یک منزل کافی نیست ،گاهی با استفاده از معجزه رنگ در دکوراسیون منزل با ساده ترین لوازم هم می‌توانید، یک منزل شیک و خاص داشته باشید. رنگ سفید همواره قابلیت هماهنگ شدن با سایر المان های محیط را دارد و شما می توانید با انتخاب و خرید این رنگ خیال خود را از بابت هماهنگی با دیگر بخش های منزل یا محل کارتان آسوده کنید. البته تابا ، آیفون 3070 رنگ مشکی نیز را عرضه نموده تا کسانی که دکوراسیون منزلشان آن رنگ را می طلبید ناامید نکند.

ابعاد آیفون تابا 3070

محتویات پک آیفون تصویری 3070 تابا

  • مانیتور تصویری 7 اینچ به همراه گوشی و بند گوشی
  • براکت نصب مانیتور بر روی دیوار
  • کانکتور 5 پین 2 عدد
  • کانکتور 4 پین 1 عدد
  • سیم برق، پیچ رول پلاک و وارنیش
  • دفترچه راهنما و کارت گارانتی

محتویات پک آیفون تصویری تابا 3070

مشخصات ظاهری مانیتور 3070 تابا - رنگ سفید

این آیفون، به صورت یک مستطیل به ابعاد 40 *310*160 میلیمتر است. صفحه نمایش در این آیفون در یک فرورفتگی با حاشیه قاب رنگی قرار گرفته که به خوبی در تصویر مشخص است. این آیفون هندزفری نیست و برای برقراری ارتباط باید از گوشی صوتی آن استفاده کنید که در سمت چپ بدنه قرار گرفته است.در پایین گوشه سمت راست مانیتور به صورت جداگانه و مکانیکی، دکمه باز کردن درب قرار گرفته است که ما را یاد 1043 تابا و یا مدل های آیفون کالیوز می اندازد.

آرم شرکت تابا نیز در حاشیه رنگی کوچکی در پایین مانیتور سمت چپ قرار گرفته که وقتی آیفون تصویری روشن می شود، این آرم با یک نور پس زمینه زیبا روشن شده تا وضعیت دستگاه را که آماده به کار است نشان دهد.

مشخصات فنی آیفون تصویری تابا مدل 3070

اگر وقت مطالعه تک تک قابلیت های این محصول فول آپشن را ندارید ما قابلیت های فنی آن را لیست کرده ایم تا به صورت خلاصه آنها را بدانید.

  • قابلیت ارتباط داخلی (اینترکام) جهت مکالمه بین واحد ها و مکالمه با نگهبانی تا 128 واحد
  • امکان اتصال به دو دوربین مدار بسته متحرک
  • دارای حسگر حرکتی برای ضبط هوشمندانه تصویر دوربین های مداربسته
  • قابلیت نصب کارت حافظه خارجی از 8 الی 128 گیگ
  • قابلیت اتصال به دو پنل مجزا
  • قابلیت ضبط تصویر، فیلم و صدای مراجعه کننده و انتقال اطلاعات از طریق فلش مموری
  • دارای صفحه نمایش LCD 7 اینچ به ابعاد طول: 160 میلیمتر ارتفاع: 310 میلیمتر عمق: 40 میلیمتر
  • دارای کنتراست بالا در تصویر و رنگ فوق العاده و صدای زنگ واضح
  • قابلیت نمایش دمای محیط بین 25 تا 75 درجه سانتیگراد
  • قابلیت بزرگ نمایی تصویر پنل از طریق مانیتور
  • دارای وزن خالص 860 گرم

صفحه نمایش

مانیتور 3070 تابا دارای صفحه نمایش 7 اینچ LCD می باشد که قابلیت بزرگنمایی تصویر را دارد. لمسی بودن صفحه با کیفیت و رزولیشن بالا علاوه بر اینکه سهولت در دسترسی به تنظیمات دستگاه را برای کاربر ایجاد کرده ؛ با کم شدن آیکون های کلیدی روی صفحه به زیبای بصری محصول نیز افزوده است. همین خصوصیت سبب شده تا کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

به منظور مشخص کردن وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه ،چراغ LED موجود در گوشه ی سمت راست بالای صفحه تعبیه شده است. از ویژگی های جدید این آیفون تصویری تابا می توان به قابلیت نمایش درجه حرارت محیط و همچنین کنترل کنتراست نور، رنگ تصویر و صدای زنگ اشاره کرد. این آیفون قابلیت انتخاب زبان به صورت فارسی و انگلیسی را دارد و همچنین در قسمت تنظیمات دستگاه، می توان تاریخ را به حالت شمسی با میلادی انتخاب کرد.

ارتباط داخلی و کاربری

از خصوصیات ویژه آیفون تصویری ایرانی قابلیت برقراری ارتباط داخلی آن میباشد. آیفون تصویری 3070 آیفون تصویری تمام لمسی تابا مدل 3070 مجهز به تکنولوژی اینترکام (ماکسیمم تا 2 خط) جهت ارتباط داخلی بین واحد ها و مکالمه با نگهبانی می باشد؛ این مشخصه تا 128 واحد را ساپورت می نماید.

حافظه آیفون تصویری

محل ورودی کارت حافظه 3070 تابا

آیفون تصویری 3070 تابا به صورت پیش فرض قادر است تا 200 عکس را در حافظه داخلی خود جای دهد که این عکس ها از طریق ورودی فلش ای که کنار دستگاه قرار دارد قابل پشتیبان گیری است. همچنین قابلیت نصب حافظه داخلی از 8 تا 128 گیگ را دارد و امکان ذخیره عکس و فیلم و پیغام صوتی را به کاربر میدهد. با قرار دادن رم روی دستگاه این مانیتور قادر است به صورت اتوماتیک یا دستی فیلم های 15 ثانیه ای از تصویر دوربین پنل ها ذخیره کند.

اتصال به دو پنل زنگ یا دو درب

اگر ساختمانتان دو درب ورودی دارد و هر یک پنل مستقل یا می خواهید در کنار پنل اصلی، یک پنل برای واحد خود نیز تعبیه کنید این مانیتور بدون هیچ قطعه اضافی این امکان را فراهم کرده است. آیفون 3070 تابا دارای 2 ورودی مجزا برای پنل زنگ است و خود به صورت هوشمند متوجه می شود که مراجعه کننده کدام زنگ را فشرده و تصویر آن پنل را نشان می دهد. امکان سوئیچ بین پنل ها به صورت دستی نیز فراهم شده است.

اتصال به دوربین مدار بسته

خروجی ها و پشت آیفون 3070 تابا

یکی از بهترین قابلیت های آیفون تابا 3070 این است که می شود آن را به دوربین مدار بسته HD وصل کرد تا هم تصویر دوربین را داشت و هم از قابلیت تشخیص حرکت بهره برد تا زمانی که حرکتی جلو دوربین ها تشخیص داده شده، مانیتور اتوماتیک فیلم 15 ثانیه ای از محیط ذخیره کند. این مانیتور تا 2 دوربین را ساپورت می کند و حالت کوادی دارد که می توان 4 تصویر(دو تصویر پنل و 2 تصویر دوربین) را در یک لحظه تماشا نمود تا هیچ لحظه ای جا نماند.

رابط کاربری آیفون 3070 تابا

رابط کاربری در آیفون تابا 3070

یکی از مهمترین مواردی که شرکت ها می بایست به آن توجه کنند این است که کاربر به راحتی بتواند به هر آپشنی که نیاز داشت دسترسی داشته باشد و آن هم بدون داشتن یک رابط کاربری خوب و گرافیکی ممکن نیست. خوشبختانه تابا یکی از اولین شرکت هایست که رابط کاربری فارسی و گرافیکی را در آیفون تصویری آورد و اکنون یکی از پخته ترین سیستم ها را دارد. به لطف صفحه نمایش لمسی و این رابط گرافیکی، کاربر با چند لمس به هر چیزی که بخواهد می رسد و این یکی از محاسن این دستگاه محسوب می شود.

قیمت آیفون تصویری 3070 تابا

آیفون 3070 گرانترین محصول 7 اینچی تاباست که انبوهی از قابلیت ها را در خود جا داده و با ظاهری شکیل و البته خاص می تواند نظر بسیاری از زیبا پسندان را به خود جلب کند. این مانیتور از مدل 1070 پرو که تقریبا قابلیت های مشابه ای دارد نیز گرانتر است و شاید عدد 3 که ابتدای اعداد نام این آیفون گذاشته شده نشان دهد که این مدل برتری هایی در قطعات و حتی صفحه نمایش دارد. با این حال می توانید لیست قیمت آیفون تصویری تابا را مشاهد کنید و این محصول را با محصولات دیگر این شرکت به لحاظ قیمتی مقایسه نمایید.

گارانتی تابا

شرکت تابا الکترونیک جهت حصول اطمینان مشتریان خود خدمات پس از فروش را به مدت 3 سال پس از تحویل کالا در نظر گرفته است که همین امر سبب شده تا این محصول انتخاب اکثر کاربران باشد. یکی از مزیت های تابا در بحث گارانتی و حتی خدمات به این است که تکنسین های رسمی این شرکت به صورت مستقیم از تابا ارسال می شوند و اگر محصول گارانتی داشته باشد بدون هیچ هزینه ای و اگر نداشته باشد مطابق لیست با بهترین قیمت و کیفیت رفع مشکل دربازکن تصویری را انجام خواهند داد.

نصب آیفون تابا 3070

همه ی سیستم های دربازکن تصویری تابا 4 یا 5 سیمه هستند. سیم کشی و نصب این آیفون تفاوتی با مدل های مثا کوماکس یا الکتروپیک ندارد و تنها باید سیم ها سر جای خودش بسته شود. برای راه اندازی یک واحد ویلایی نیاز به تخصص خاصی نیست و کاربر نیز می تواند با خواندن کاتالوگ و کمی زمینه برق کاری از پس نصبش بر آید. اما برای واحد های بالاتر نیاز به متخصص ایت چرا که سیم ها بیشتر شده و قاعدتا کار پیچیده تر می شود. آیفون 3070 تابا را می توان برای ساختمان های کوچک و یا مجتمع های مسکونی بزرگ نصب نمود و از آن استفاده کرد. این مانیتور سازگاری کاملی با پنل های ساده یا کارتی و همچنین پنل های کدینگ تابا دارد.

چطور این مانیتور را به گوشی موبایل وصل کنیم؟

برای این کار نیاز به قطعه وای فای باکس دارید که باید به صورت موازی به مانیتور وصل شود مراحل راه اندازی ساده ای دارد. پس از آن می توانید تصاویر، صدا و هرچیزی که در دربازکن تصویری داشتید را در تلفن همراه خود نیز داشته باشید.

ساختمان ما قدیمی است آیا این مدل را می شود جایگزین کرد؟

اگر شما مانیتور تابا دارید و قصد تعویض مانیتور را دارید، بله این کار به سادگی قابل انجام است و تنها بایست دو کابل مربوط به برق و تصویر را از مانیتور قدیمی جدا کنید و به این مانیتور وصل کنید. اگر به طور کلی قصد تغییر کلیه آیفون های ساختمان را دارید پس باید به این نکته توجه کنید که اگر کابل آیفون ساختمان 0.6 فویل دار باشد هیچ مشکلی بابت نصب وجود ندارد در غیر این صورت کابل می بایست تعویض شود.

آیفون تصویری تابا 3070 در مقابل رقبا:

آیفون جدید شرکت تابا مدل 3070 را می توان با چند آیفون تصویری دیگر از سایر برند ها مورد بررسی و مقایسه قرار داد. آیفون الکتروپیک 996 و سیماران Hs-78M از دو شرکت رقیب می تواند برای این محصول رقبای جدی باشند که با خصوصیات مشترک و ظاهری متفاوت نظر بسیاری را به خود جلب نمایند. در این بین 3070 تابا را می توان یکی از بهترین 7 اینچی های بازار دانست.

مشخصات محصول

مشخصات

ضبط تصاویر با سنسور حرکتی
دارد
صفحه نمایش
7 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
ارتباط داخل واحد و ارتباط با نگهبانی
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
دارد
زمان قطع اتوماتيك تصوير
دو دقیقه
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
نوع صفحه کلید
دارد
اتصال مانیتور به تلفن
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
برند سازنده
تابا Taba
نوع محصول
آیفون تصویری
سازگاری با
تابا
کشور سازنده
ایران
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
جنس بدنه
ABS
مدل
TVD-3070
وزن
860 گرم
دمای کارکرد
10- تا 55+ درجه سانتی گراد
مقدار گارانتی
3 ساله
رنگ بدنه
سفید
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
1 نقد و بررسی
خیلی خوب 1
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری