آیفون تصویری تابا 4.3 اینچ لمسی با حافظه TVD-1043I قابلیت ارتباط داخلی

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)

مانیتور آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043I

  • صفحه نمایش رنگی و لمسی 4.3 اینچ
  • حافظه داخلی ذخیره 200 عکس و قابلیت ضبط عکس درحافظه خارجی
  • دارای رابط کاربری با زبان فارسی
  • نمایش تاریخ و ساعت روی صفحه اصلی دستگاه
  • قابلیت ارتباط داخلی با کلیه واحد ها
  • قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
  • قابلیت اتصال به پنل دوم
  • گارانتی سه ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

تعداد واحد را انتخاب کنید
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
2,309,000تومان

معرفی ویدیویی آیفون تصویری 4.3 لمسی تابا 1043

صفحه نمایش 4.3 اینچی
صفحه نمایش 4.3 اینچی

آیفون تصویری تابا 1043 دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی است که در سمت راست دستگاه قرا گرفته است. این صفحه نمایش با قرارگیری در کادری مشکی زیبایی مانیتور را دوچندان کرده و تصاویر را شفاف و رنگی به نمایش می گذارد.

دکمه مجزای باز کردن درب
دکمه مجزای باز کردن درب

دربازکن تصویری تابا 1043 با ظاهری زیبا در عین سادگی با وجود تک دکمه در گوشه سمت راست بدنه، دسترسی آسانتر جهت باز کردن درب ایجاد کرده است.

پشتیبانی از کارت حافظه
پشتیبانی از کارت حافظه

حافظه داخلی آیفون تصویری تابا مدل 1043 قابلیت ذخیره 200 عکس را بصورت پیش فرض دارد که جهت ارتقای ظرفیت ذخیره سازی عکی و فیلم، از حافظه خارجی SD CARD پشتیبانی می کند.

محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

چرا آیفون 1043 تابا؟

اگر بخواهیم خلاصه ترین جمله را در مورد آیفون تابا 1043 بگوییم تنها می شود گفت که این مانیتور با توجه به قیمت و امکاناتی که دارد با ارزش ترین 4.3 اینچی با حافظه بازار است. دربازکن تصویری تابا 1043 دارای صفحه نمایش لمسی، رابط کاربری فارسی، قابلیت اتصال به دو پنل و ارتباط داخلی صوتی تقریبا پکیج کاملی از امکانات را در اختیار مشتری میگذارد.

مشخصات آیفون تصویری 1043 تابا

معایب آیفون تابا 1043

باید بپذیریم که ظاهر 1043 تابا همه پسند نیست و این مورد روی خرید مشتریان تاثیر می گذارد شاید اگر لبه های آیفون کمی تیز تر بود حس اسباب بازی بودن آن از بین می رفت. اما به لحاظ فنی نداشتن خروجی رله درب پارکینگ برای این محصول را می توان یک نقص دانست و جالب اینجاست که در منو گزینه باز کردن درب پارکینگ وجود دارد ولی فعلا هیچ کاربردی ندارد.


ویدیوی معرفی آیفون تابا 1043


بررسی شده توسط مسلم زمانی

تابا یکی از معدود کمپانی های است که در ساخت و عرضه آیفون تصویری سبک و سیاق خود را دارد. آیفون تصویری 1043 تابا نیز از این قاعده مستثنی نیست و ظاهری کاملا خاص با امکانات ویژه را در خود جای داده که در ادامه در فروشگاه دی سی ای کالا به معرفی ویژگی های این دربازکن تصویری می پردازیم. توجه داشته باشید که در هنگام خرید آیفون تصویری تابا 1043 محتویات زیر را دریافت خواهید کرد:

محتویات پک آیفون تصویری 1043 تابا

  • مانیتور تصویری 4.3 اینچ به همراه گوشی و بند گوشی
  • براکت نصب مانیتور بر روی دیوار
  • کانکتور 5 پین 2 عدد
  • سیم برق، پیپ رولپلاک و وارنیش
  • دفترچه راهنما و کارت گارانتی

محتویات داخل پک آیفون تصویری 1043 تابا

طراحی ظاهری

در ابتدا باید دانست که آیفون تصویری 1043 تابا فقط در یک رنگ سفید به بازار عرضه می شود. درب بازکن تصویری 1043 تابا با سبکی مدرن طراحی شده به گونه ای که ارتفاع این آیفون تقریبا نصف عرض آن است. ارتفاع بدنه این آیفون 15 سانتی متر و عرض آن 26 سانتی متر بوده و دارای بدنه ای با ضخامت 3.5 سانتی متری است. گوشی(دهنی) آیفون تصویری 1043 تابا در سمت چپ دستگاه قرار دارد که مقداری از بدنه مانیتور بیرون زده تا برداشتن گوشی به آسانی انجام پذیرد. برای نگه داشتن گوشی بر روی دربازکن تصویری ایرانی از یک خار ساده به صورت مکانیکی استفاده شده است.

ابعاد آیفون تابا 1043

بخش بزرگی از  بدنه  آیفون تصویری تابا 1043در سمت راست، توسط صفحه نمایش 4/3 اینچی  اشغال شده. در زیر این صفحه نمایش نام برند TABA به همراه مدل دستگاه نوشته شده است. در قسمت پایینی آن نیز تک دکمه ای وجود دارد که برای باز نمودن درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرد. سمت راست کناره دستگاه شیاری برای ورودی حافظه میکرو SD به چشم می خورد و در کناره سمت چپ کلید خاموش و روشن نمودن آیفون تصویری قرار دارد. همچنین یک چراغ LED در بالا و در کناره سمت راست مانیتور تصویری تابا جهت وضعیت روشن و خاموش بودن دستگاه قرار گرفته است.

مشخصات فنی

در هنگام خرید آیفون تصویری بخش مهمی از توجهات به خصوصیات فنی محصول معطوف می شود. در کنار خصوصیات ظاهری بسیار مهم است که به مشخصات فنی آن هم توجه ویژه ای کنید تا بهترین آیفون تصویری متناسب با شرایط خود تهیه کنید. به خاطر داشته باشید که این ویژگی ها باید با نیاز های شما هماهنگ باشد و لزوما پیچیده بودنِ آن ها به معنای بهتر بودن شان نیست. در ادامه به معرفی ویژگی های فنی آیفون 1043 تابا می پردازیم:

اینفوگرافی آیفون تصویری تابا 1043

 صفحه نمایش

دربازکن تصویری تابا 1043 همانطور که از نامش پیداست دارای صفحه نمایش 4/3 اینچ TFT LCD می باشد. این صفحه نمایش تمام لمسی بوده و کلیه تنظیمات این آیفون تصویری از طریق همین صفحه نمایش لمسی انجام می پذیرد. صفحه نمایش این دستگاه در یک قاب مشکی رنگ قرار گرفته است که سایز صفحه نمایش را بزرگ تر نشان می دهد و به زیبایی آن کمک بسزایی کرده است. اندازه 4.3 اینچی برای تماشای تصاویر بیرون از منزل و یا عکس های ذخیره شده در حافظه بسیار کافی به نظر می رسد.

رابط کاربری و کلید ها

 رابط کاربری 1043 تابا در سالهای اخیر یک بروز رسانی خوب داشته که زبان فارسی را نیز به این دستگاه آورده است. لمسی بودن این دستگاه کمک می کند برای انتخاب منو با دردسری روبرو نباشیم و هر گزینه ای را خواستیم با لمس آن انتخابش کنیم. با لمس LCD، صفحه نمایش روشن خواهد شد که در بالاترین بخش نام تابا، تاریخ و ساعت و همچنین وضعیت کارت حافظه را می بینید. زیر اینها 10 آیکون که از چپ به راست درب 1 و درب 2، زبان، زنگ تقویم، حافظه، درب پارکینگ، ارتباط داخلی، تنظیمات و خروج هستند وجود دارد که با لمس هر یک به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت.

ربایط کاربری فارسی در دربازکن تصویری تابا 1043
به نظر ما گذاشتن همه امکانات در این صفحه 4.3 اینچی خیلی لازم نبود و تابا می توانست برخی از اینها را در منو تنظیمات قرار دهد تا آیکون های صفحه اول کمتر و البته کمی بزرگتر باشند. در هر صورت این منو گرافیکی بسیار بهتر از برخی رقیبان است که از کلید ساده با رابط کاربری غیر گرافیکی استفاده میکنند. بر روی دربازکن تصویری 1043 تابا تنها یک کلید غیر لمسی دیده می شود که برای باز نمودن درب ورودی ساختمان استفاده می شود.

حافظه آیفون تصویری TVD-1043

وضعیت حافظه آیفون 1043 تابا

این آیفون تصویری به صورت پیش فرض دارای حافظه ای برای ذخیره 200 عکس می باشد که این میزان با اضافه کردن کارت حافظه برای گرفتن عکس بیشتر و فیلم ارتقا می یابد. شرکت تابا در به روز رسانی ابتدای سال 1395 قابلیت ضبط فیلم را به این مدل اضافه کرد. پس می توانید بعد از بازگشت به منزل، عکس یا فیلم تمامی کسانی را که در زمان نبودِ شما مراجعه کرده اند، مشاهده کنید.

اتصال به دو پنل زنگ و دوربین

دربازکن تصویری تابا 1043 به مانند بیشتر محصولات این شرکت از دو پنل پشتیبانی می نماید. برای اتصال این آیفون تصویری نیاز به سوئیچر و یا هیچ قطعه اضافه ای نیست و به راحتی می توان دو پنل و یا یک پنل و یک دوربین مداربسته را به این دربازکن تصویری متصل نمود. با قابلیت ضبط فیلمی که در این دستگاه وجود دارد  می توان از تصاویر زنده که از سوی پنل و یا دوربین مداربسته دیده می شود عکسبا فیلم برداری برداری 15 ثانیه ای نمود.

ورودی های پنل و ارتباط داخیل تابا 1043

ارتباط داخلی صوتی (اینترکام)

1043 تابا دارای خروجی مجزایی برای ارتباط داخلی صوتی بین واحد هاست. با این قابلیت که بیشتر در مجتمع ها کاربرد دارد ساکنین می توانند با هم یا با نگهبانی به وسیله همین آیفون تصویری به صورت صوتی ارتباط برقرار کنند. در این حالت کافیست شماره واحد را در قسمت ارتباط داخلی در منو دستگاه وارد کرده و گزینه تماس را بزنند. برای راه اندازی ارتباط داخلی باید یک کابل مجزا که 4 رشته سیم را به صورت موازی در واحد ها می چرخد را به سیستم اضافه نمود.

قیمت آیفون تابا 1043

قیمت هر محصول را باید با توجه به ظاهر و امکاناتش سنجید و اگر ما این دو را در این محصول در نظر بگیریم در حال حاضر 1043 تابا با ارزش ترین آیفون تصویری 4.3 اینچی با حافظه ایران است. کافیست این محصول را به نسبت امکانات با رقبا مقایسه کنید. در این حالت در سیماران hs-43tk-m100 در تکنما C43M و در الکتروپیک 1096 تقریبا رقیب این محصول هستند که همگی نه صفحه تمام لمسی دارند و نه قیمتشان حتی نزدیک 1043 تابا ست. برای مقایسه و مشاهده قیمت ها کافیست صفحه لیست قیمت آیفون تصویری را مشاهده کنید تا دید بهتری به قیمت های روز دربازکن تصویری داشته باشید.

جمع بندی و گارانتی تابا

آیفون تصویری 1043 تابا با داشتن صفحه نمایش 4.3 اینچ لمسی و با قابلیت ذخیره 200 عکس داخلی و همچنین پشتیبانی از دو پنل و یا دوربین مداربسته، محصولی نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت. با توجه به قیمت درب بازکن تصویری تابا رقیب های زیادی در مقابل آن دیده نمی شود. با اضافه شدن قابلیت ارتباط بین واحدها این آیفون تصویری یکی از کاملترین محصولات در رنج اندازه 4 و 4.3 اینچ است. شرکت تابا کلیه محصولات آیفون تصویری خود را با سه سال گارانتی عرضه نموده که آیفون 1043 تابا نیز دارای این گارانتی می باشد. مقدار 3 ساله گارانتی از تاریخ ثبت فاکتور محاسبه می شود.

آیفون تصویری تابا

روش نصب تابا 1043

تابا را می توان به روش 4 سیمه یا 5 سیمه نصب کرد و ساختار نصب آن با کوماکس، سیماران و یا الکتروپیک تفاوتی ندارد. برای نصب این محصول برای ساختمان های تک واحدی یا ویلایی یک نفر آشنا به سیستم برقی به راحتی از پس آن بر می آید اما برای نصب تعداد بیشتری از این مانیتور نیاز به تخصص بیشتر است که باید از تکنسین های آشنا با آیفون تصویری استفاده نمود تا مشکل از گارانتی خارج شدن محصول به دلیل نصب غیر اصولی گریبان گیر مشتری نشود.

آیفون تصویری 1043 تابا در مقابل رقبا

رنگبندی تابا 1043

این آیفون تابا با دارا بودن دو خصوصیت اصلی صفحه «نمایش 4.3 اینچی» و «حافظه ضبط تصویر» به نوعی یکی از آیفون های میان قیمت در نوع خود به شمار می رود. می توانیم این دو ویژگی را در آیفون های دیگر برند ها جستجو کنیم. مثلا آیفون تصویری سیماران HS-43TK/100 با کمی قیمت بالاتر نسب به این محصول دارای امکان برقراری ارتباط داخلی است ولی دکمه لمسی است و تمام تاچ نیست. همچنین می توانیم آن را در کنار آیفون تصویری تکنما C43M هم قرار دهیم، با این تفاوت که آیفون تکنما دارای کلید های لمسی است و همه کارکرد های آن با لمس کلید های متعددی که بر روی بدنه قرار گرفته، امکان پذیر است. قیمت آیفون تصویری سوزوکی SZ-413M کمی از آیفون تابا پایین تر است، اما نیمی از قابلیت های آیفون تصویری تابا 1043 را ندارد.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
4.3 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
با کلیه واحدها
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
دارد
زمان قطع اتوماتيك تصوير
یک دقیقه
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
نوع صفحه کلید
دارد
اتصال مانیتور به تلفن
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
برند سازنده
تابا Taba
نوع محصول
آیفون تصویری
سازگاری با
تابا
کشور سازنده
ایران
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
جنس بدنه
ABS
نوع نصب
روکار
مدل
TVD-1043M
اندازه بدنه
50×248×154 میلی متر
وزن
670 گرم
دمای کارکرد
10- تا 55+ درجه سانتی گراد
مقدار گارانتی
3 ساله
نوع سیم کشی
معمولی
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
4.9
32 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 23
خوب 2
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری