آیفون تصویری تابا 10 اینچ با حافظه 1910-TVD

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها

دربازکن تصویری تابا 1910

  • صفحه نمایش 10 اینچی تمام لمسی
  •  دارای حافظه داخلی برای عکسبرداری و قابلیت اضافه کردن حافظه خارجی برای ضبط فیلم از 8 الی 128 گیگ 
  • قابلیت نمایش 8 تصویر همزمان در یک صفحه
  • دارای حسگر حرکتی برای ضبط هوشمندانه تصویر برای دوربین های مدار بسته
  • قابل اتصال به 2 پنل جلوی درب و 6 دوربین مدار بسته
  • مجهز به ارتباط داخلی (دوخط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا 128 واحد.
  • قابل اتصال به خط تلفن و قابلیت انتقال مکالمه درصورت عدم حضور در منزل و باز نمودن درب منزل از طریق خط تلفن
  • گارانتی سه ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

تعداد واحد را انتخاب کنید
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
محصولات مرتبط
بررسی محصول

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1910

آیفون تصویری تابا مدل 1910 با داشتن صفحه نمایش لمسی رنگی و 10 اینچی خود در دسته دربازکن های تصویری شیک و بزرگ قرار دارد. این محصول از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و با ظاهر خاص خود نظر علاقه مندان به ابعاد بزرگ مانیتور را به خود جلب کرده است. در صورتی که قصد خرید و یا بررسی یکی از آیفون های تصویری تابا را دارید، با ما در فروشگاه دی سی ای کالا  همراه باشید. توجه داشته باشید که در هنگام خرید آیفون تصویری 1910 تابا مجموعه ای شامل موارد زیر را دریافت خواهید کرد:
محتویات پک آیفون تصویری 3070 تابا

  • مانیتور تصویری 10 اینچ به همراه گوشی و بند گوشی
  • براکت نصب مانیتور بر روی دیوار
  • کانکتور 5 پین 5 عدد
  • سیم برق، پیپ رولپلاک و وارنیش
  • دفترچه راهنما و کارت گارانتی

محتویات پک آیفون تصویری تابا 1910

طراحی ظاهری محصول

آیفون تصویری تابا مدل 1910 یکی از محصولات زیبای این شرکت می باشد که دارای صفحه نمایش 10 اینچی رنگی است. این محصول دارای ارتفاع 200.5 ، عرض 299 و ضخامت 32 میلی متر می باشد. صفحه نمایش 10 اینچی آیفون تصویری 1910 تابا در سمت راست دستگاه قرار گرفته است و به طور کامل این فضا را پر کرده که دور تا دور آن با یک قاب مشکی باریک پوشانده شده است همچنین شما می توانید مارک تابا را در قسمت زیرین و میانی صفحه نمایش مشاهده کنید.

آیفون تصویری تابا 1910

رنگ بدنه درب بازکن تصویری 1910 تابا نقره ای می باشد، در گوشه سمت راست آن یک دکمه غیر لمسی وجود دارد که وظیفه آن باز کردن درب است و استفاده از آیفون تصویری را آسان تر خواهد کرد. در سمت چپ بدنه این محصول، دهنی یا گوشی قرار گرفته است. شرکت تابا در ساخت این محصول از سیستم قطع کن و نگه دارنده گوشی صورت مغناطیسی استفاده کرده است. با بررسی لبه های آیفون تصویری 1910 تابا خواهید دید که در کناره سمت چپ دکمه ON/OFF قرارگرفته و در کناره سمت راست آن محلی برای قرارگیری کارت حافظه خارجی تعبیه شده است.

نمای جانبی آیفون تصویری تابا 1910

مشخصات فنی محصول

از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت آیفون تصویری 1910 تابا مشخصات فنی آن است. این آیفون با ویژگی های منحصر به فرد خود یکی از بهترین انتخاب ها به شمار می رود. از خصوصیات صفحه نمایش گرفته تا امکان برقراری ارتباطات، از ویژگی هایی به شمار می روند که بر انتخاب شما موثر خواهند بود. بهترین آیفون تصویری ایرانی باید خصوصیاتی متناسب با نیاز شما و ویژگی های ساختمان شما داشته باشد.

اینفوگرافی دوربین مداربسته 1910 تابا

صفحه نمایش آیفون تصویری تابا مدل 1910

آیفون تصویری تابا مدل 1910 صفحه نمایش رنگی و ده اینچی دارد که تمام لمسی است و از تکنولوژی TFT LCD برای ساخت آن استفاده شده است. در تکنولوژی TFT علاوه بر مصرف انرژی پایین، می توان به عدم وجود اشعه نیز اشاره نمود. بنابراین تصاویری که این آیفون تصویری تابا ارائه می دهد وضوح و شفافیت بالایی دارند. این صفحه نمایش که تقریبا فرم مربعی دارد، به اندازه کافی بزرگ است و این امکان را به شما می دهد تا همزمان تصاویر دریافتی از 4 دوربین مداربسته را به اندازه مناسب مشاهده کنید.

رابط کاربری و کلید ها

در صورتی که یک آیفون رنگی تابا 1910 در مقابلتان قرار گیرد شما یک گوشی مستطیل شکل و یک صفحه نمایش بزرگ مشاهده می کنید که در گوشه سمت راست و پایین این مانیتور تنها یک دکمه دیده می شود و اصلی ترین کار آیفون تصویری که باز کردن درب ورودی است با زدن این دکمه انجام می شود. منوی اصلی در این مانیتور تابا که با لمس صفحه ال سی دی نمایش داده می شود شامل گزینه های زیر می باشد که هرکدام کاربری ویژه ای دارند:

  • کلید دوربین
  • حافظه
  • اینترکام
  • تنظیمات
  • خروج

همچنین در گوشه بالا و سمت راست صفحه نمایش تصویر ساعت و در گوشه سمت چپ تقویم مشاهده می شود و شما می توانید با لمس کردن هرکدام از آنها تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نمایید. یکی دیگر از ویژگی های خاص این مانیتور قابلیت تنظیم منو در حالت فارسی یا انگلیسی است.

حافظه آیفون تصویری تابا مدل 1910

دربازکن 1910 تابا دارای حافظه داخلی با قابلیت ذخیره 200 عکس می باشد ولی در صورت استفاده از این حافظه امکان تهیه فیلم و ذخیره آن را نخواهید داشت. با این وجود، شما می توانید به راحتی با اضافه کردن یک حافظه خارجی (SD CARD) ظرفیت ذخیره عکس را در دستگاه خود به 1024 عدد افزایش دهید، همچنین در این حالت قابلیت فیلمبرداری نیز به درب بازکن شما اضافه خواهد شد و می توانید در صورت استفاده از رم 2 گیگ، 128 فیلم 15 ثانیه را در رم خارجی خود ذخیره کنید.

قابلیت ارتباط آیفون تصویری تابا مدل1910

آیفون تصویری تابا 1910 دارای قابلیت برقراری ارتباط داخلی می باشد به این صورت که با لمس صفحه ال سی دی و مشاهده منوی اصلی می توانید گزینه اینترکام را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره واحد مورد نظر خود با آن واحد تماس برقرار کنید، همچنین در این مدل امکان برقراری تماس با واحد نگهبانی نیز وجود دارد. اصلی ترین خصوصیت این محصول قابلیت اتصال به 6 دوربین مداربسته است. به این شکل که می توانید چند دوربین مداربسته را در بخش های گوناگون ساختمان (مانند پارکینگ، انباری، لابی یا ...) قرار دهید و آن ها را به مانیتور خود متصل کنید. در نظر داشته باشید که این محصول جزو معدود آیفون هایی است که تصاویر دوربین مداربسته را ضبط هم می کند؛ در اکثر دربازکن ها، شما فقط می توانید تصاویر دوربین مداربسته را مشاهده کنید و برای ضبط آن نیاز به دستگاه مجزا دارید. اما این آیفون کار DVR را هم برای شما انجام می دهد. این محصول دارای حسگر حرکتی برای ضبط تصاویر دوربین مدار بسته هم هست تا در میزان حافظه استفاده شده، صرفه جویی کند. این آیفون می تواند ارتباط داخلی بین 2 واحد و ارتباط با واحد نگهبانی تا 128 واحد را هم ساپورت کند. قابلیت اتصال به خط تلفن و تماس از طریق آن و همچنین امکان باز نمودن درب توسط تلفن همراه، از دیگر خصوصیات این آیفون به شمار می رود.

جمع بندی و گارانتی محصولات تابا

آیفون تصویری تابا با صفحه نمایش 10 اینچی تمام لمسی و حافظه ضبط تصاویر، در کنار امکان برقراری گسترده ارتباط، جزو خاص ترین آیفون های تصویری قرار دارد. تمامی محصولات آیفون تصویری تابا دارای گارانتی 3 ساله می باشند و آیفون تصویری تابا مدل 1910 نیز از این قاعده مستثنی نیست. مدت زمان ارائه خدمات از تاریخ فاکتور خرید محصول از نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز محاسبه می شود.

دربازکن تصویری 1910 تابا در مقابل رقبا

برای مقایسه آیفون شرکت تابا با دیگر محصولات، انتخاب های زیادی وجود ندارد؛ چرا که اساسا تعداد آیفون های 10 اینچی زیاد نیست. یکی از آن ها  آیفون تصویری الکتروپیک 793-MTV است که همانند تابا، صفحه نمایش 10 اینچی، حافظه و امکان اتصال به دوربین مداربسته را دارد، اما تابا با امکان پشتیبانی از تعداد بیشتری دوربین، در این زمینه از الکتروپیک پیشی گرفته است. تفاوت قیمت حدودا 25-30 درصدی بین این دو هم به خاطر همین خصوصیت است. محصول دیگر آیفون تصویری کوماکس CDV-1020AE است که بر خلاف تابا، بدون گوشی می باشد. با بررسی این دو مانیتور به این نتیجه می رسیم که تفاوت خاصی در آن ها وجود ندارد، کوماکس هم مانند پیک از تعداد کمتری دوربین مداربسته پشتیبانی می کند، اما در نظر داشته باشید که به هر ترتیب یک محصول خارجی است و قیمت بالای آن به خاطرِ وارداتی بودن آن است.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
10 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
با کلیه واحدها
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
به شش دوربین
زمان قطع اتوماتيك تصوير
دو دقیقه
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
نوع صفحه کلید
دارد
قابلیت ضد آب
ندارد
اتصال مانیتور به تلفن
دارد-تلفن ثابت
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
برند سازنده
تابا Taba
نوع محصول
آیفون تصویری
سازگاری با
تابا
کشور سازنده
ایران
تکنولوژی کارکرد
آنالوگ
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
جنس بدنه
ABS
نوع نصب
روکار
دیگر امکانات
دارای زبان فارسی و انگلیسی دارای تقویم شمسی و میلادی قابلیت نمایش 8 تصویر همزمان در یک صفحه دارای حسگر حرکتی برای ضبط هوشمندانه تصویر برای دوربین های مدار بسته پشتیبانی از چهار دوربین AHD- خروجی USB جهت پشتیبان گیری از اطلاعات
مدل
1910-TVD
اندازه بدنه
32×299×200 میلی متر
وزن
1520 گرم​​
دمای کارکرد
10- تا 50+ درجه سانتی گراد
مقدار گارانتی
3 ساله
نوع سیم کشی
معمولی
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
4.3
29 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 8
خوب 0
متوسط 1
بد 2
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری