آیفون تصویری تابا مدل TVD-2070 با ماژول تلفن با حافظه و ارتباط داخلی

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دربازکن تصویری تابا 2070
  • صفحه نمایش 7 اینچی تمام لمسی
  • دارای حافظه داخلی برای ذخیره 200 تصویر و قابلیت نصب کارت حافظه خارجی جهت ذخیره 1024 تصویر و 256 ویدیوی 15 ثانیه ای با صدای مراجعه کننده
  • قابل اتصال به 2 پنل جلوی درب
  • قابلیت تنظیم صدای زنگ، تصویر و نیز دارای نشان دهنده وضعیت تنظیم تصویر روی صفحه نمایش (OSD)
  • قابل اتصال به خط تلفن و قابلیت انتقال مکالمه در صورت عدم حضور در منزل و باز نمودن درب منزل از طریق خط تلفن
  • مجهز به ارتباط داخلی (دوخط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا 64 واحد
  • گارانتی سه ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

تعداد واحد را انتخاب کنید
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله

معرفی ویدیویی آیفون تصویری تابا مدل TVD-2070
 

صفحه نمایش 7 اینچی
صفحه نمایش 7 اینچی

آیفون تصویری تابا TVD-2070 با صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، مجهز به تکنولوژی TFT LCD است که تصاویر با کیفیت بالایی به نمایش می گذارد.

پشتیبانی از کارت حافظه
پشتیبانی از کارت حافظه

درب بازکن تصویری تابا 2070  قابلیت ذخیره 200 عکس درحافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه SD را دارد که امکان ذخیره سازی 1024عکس و256 فیلم 15 ثانیه ای را می دهد. 

فول آپشن
فول آپشن

دربازکن تصویری تابا 2070  با ظاهری زیبا و صفحه نمایش کاملا لمسی امکان دسترسی به تنظیمات میزان نور، روشنایی و کنتراست تصاویر را به کاربر می دهد.

محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

آیفون تصویری تابا مدل TVD-2070

آیفون تصویری 2070 تابا با داشتن صفحه نمایش تمام لمسی و هفت اینچی خود از زیبایی خاصی برخوردار است که در دسته درب بازکن های شیک و با قابلیت بالا قرار می گیرد. در ادامه در فروشگاه دی سی ای کالا به شرح مفصل این محصول لوکس می پردازیم تا شما بتوانید در صورت نیاز خریدی مطمئن داشته باشید.

طراحی ظاهری محصول

آیفون تصویری 2070 تابا دارای مانیتور 7 اینچی رنگی و تمام لمسی می باشد. دور تا دور صفحه نمایش به رنگ مشکی بوده و سه دکمه لمسی آبی رنگ در سمت راست صفحه قرار گرفته است که هرکدام کاربرد ویژه ای دارند. این مانیتور دارای ارتفاع 145، عرض 235 و ضخامت 36 میلیمتر می باشد. در بخش میانی و زیر صفحه نمایش نام تابا به صورت انگلیسی نوشته شده است و در سمت راست آن می توانید مدل محصول را مشاهده کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آیفون تصویری ایرانی هندزفری بودن آن است. در گوشه سمت چپ دستگاه یک بلندگو کوچک به چشم می خورد که کار انتقال صدا را انجام می دهد. آیفون تصویری تابا 2070 فقط دارای یک دکمه غیر لمسی است که در کناره سمت چپ دستگاه قرار گرفته و وظیفه آن خاموش و روشن کردن مانیتور می باشد. همچنین در کناره سمت راست دستگاه شیاری برای قرارگرفتن کارت حافظه خارجی تعبیه شده است.

اینفوگرافی آیفون تصویری تابا 2070

مشخصات فنی

صفحه نمایش

آیفون تصویری 2070 تابا دارای صفحه نمایش هفت اینچی می باشد و از تکنولوژی TFT LCD در ساخت این صفحه نمایش استفاده شده است که قادر است تصاویری با کیفیت بالا در اختیار کاربر قرار دهد. گفتنی است امکان تنظیم میزان نور، روشنایی و کنتراست تصویر نیز وجود دارد. صفحه نمایش این مانیتور تماما لمسی است.

رابط کاربری و کلید های محصول

با نگاه اول به آیفون تصویری 2070 تابا شما تنها یک صفحه نمایش بزرگ و سه کلید غیر لمسی مشاهده می کنید که کاربری آنها به صورت زیر است:

  • دکمه اول برای روشن کردن مانیتور مورد استفاده قرار گرفته و کلید ON نام دارد.
  • دکمه لمسی دوم که نمای کلید بر روی آن مشاهده می شود برای باز کردن درب مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دکمه سوم با داشتن شکل تلفن یکی از کلید های خاص در آیفون تصویری 2070 تابا می باشد و کلید TALK نام دارد که با لمس آن می توان با شخص مراجعه کننده دم درب مکالمه کرد.

با لمس صفحه نمایش دربازکن تصویری 2070 تابا منوی اصلی در دسترس خواهد بود و پنج گزینه شامل دوربین، حافظه، تماس، تنظیمات و خروج را مشاهده کنید. هرکدام از این منو ها کاربری های ویژه ای دارند به طور مثال با لمس دکمه دوربین می توانید به دوربین 1 و 2 دسترسی داشته باشید. دکمه ضبط برای عکسبرداری و فیلمبرداری به صورت دستی به کار می رود. تنظیمات مربوط به عکس ها، بزرگنمایی تصاویر، کلید خروج از صفحه، کلید برقراری تماس صوتی و کلید بازکردن درب نیز امکان پذیر می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آیفون تصویری تابا مدل 2070 قابلیت اتصال آن به خط تلفن و همچنین قابلیت برقراری ارتباط داخلی ( اینترکام ) بین واحدهای مختلف و ارتباط با واحد نگهبانی می باشد.

اینفوگرافی آیفون تصویری 2070 تابا

شما می توانید درب بازکن تصویری 2070 تابا را به خط تلفن منزل یا محل کار خود متصل نمایید و از آن به عنوان دستگاه تلفن استفاده کنید که این ویژگی باعث شده است تا با داشتن یک آیفون تصویری 2070 نیازی به گوشی تلفن نداشته باشید. ویژگی دیگری که آیفون تصویری تابا قابلیت انتقال مکالمه از پنل به خط تلفن می باشد به این صورت که شما با لمس گزینه مکالمه (PHONE) وارد قسمت مکالمه می شوید و بعد می توانید در قسمت شماره تماس اضطراری یک شماره موبایل وارد نمایید، در این حالت زمانی که در منزل حضور ندارید در صورت فشردن زنگ توسط مراجعه کننده پس از 20 ثانیه تماس تلفنی با شخص برقرار می شود و در این صورت می توانید از راه دور نیز درب منزل خود را باز کنید.

حافظه آیفون تصویری 2070 تابا

درب بازکن تصویری تابا مدل 2070 دارای حافظه داخلی است که می تواند 200 عکس را در خود ذخیره کند و با اضافه کردن یک کارت حافظه SD قابلیت فیلمبرداری و ذخیره عکس بیشتر را به دستگاه خود اضافه کنید و امکان ذخیره 1024 عکس و 256 ویدئوی 15 ثانیه ای همراه با صدای مراجعه کننده را در دستگاه خود ایجاد نمایید.

قابلیت ارتباط آیفون تصویری 2070 تابا

دربازکن تصویری 2070 تابا در دسته محصولاتی قرار می گیرد که قابلیت اتصال به دو پنل هوشمند یا یک دوربین مداربسته را دارد و برای پشتیبانی از دو پنل نیازی به سوئیچر خارجی و قطعه اضافی ندارد، شما با استفاده از این ویژگی می توانید هم زمان دو پنل را با یک مانیتور کنترل نمایید و یا در صورت لزوم مانیتور تصویری خود را به یک دوربین مدار بسته متصل کنید.

جمع بندی و گارانتی محصولات تابا

مانیتور 2070 تابا یکی از محصولات لوکس و زیبای تولید شده آیفون تصویری شرکت تابا است که دارای صفحه نمایش تمام لمسی و هفت اینچی می باشد. اگر شما به دنبال یک آیفون با ظاهر زیبا هستید و در نظر دارید که امکانات خاصی را همانند اتصال به خط تلفن، قابلیت باز کردن درب از راه دور، قابلیت برقراری ارتباط بین واحدها، داشتن حافظه داخلی و اتصال به دو پنل فراهم آورد، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم. آیفون تصویری 2070 تابا مانند دیگر مدل های این شرکت دارای گارانتی 3 ساله می باشد که زمان آن از تاریخ فروش محصول محاسبه می گردد. زمان ارائه گارانتی آیفون تصویری تابا در تهران 48 و در شهرستان ها 72 ساعت می باشد که این خدمات در اسرع وقت و در محل انجام می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه لیست قیمت و نحوه خرید اینترنتی انواع آیفون تصویری با کارشناسان فروش ما در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
7 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
با کلیه واحدها
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
قابلیت نمایش تصویر دوربین مداربسته
زمان قطع اتوماتيك تصوير
دو دقیقه
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
بدون گوشی (هندزفری)
نوع صفحه کلید
دارد
اتصال مانیتور به تلفن
دارد-تلفن ثابت
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
برند سازنده
تابا Taba
نوع محصول
آیفون تصویری
سازگاری با
تابا
کشور سازنده
ایران
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
جنس بدنه
ABS
نوع نصب
روکار
دیگر امکانات
دارای تقویم شمسی و میلادی و همچنین زبان فارسی و انگلیسی دارای -حافظه 200 عکس داخلی و ساپورت کارت حافظه جهت عکس و فیلم-دارای دماسنج داخلی - اتصال به خط تلفن ساختمان و باز نمودن درب از راه دور
مدل
TVD-2070
اندازه بدنه
145×235×36 میلی متر
وزن
775 گرم
دمای کارکرد
10- تا 55+ درجه سانتی گراد
مقدار گارانتی
3 ساله
نوع سیم کشی
معمولی
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
24 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 5
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری