آیفون تصویری تابا 7 اینچ با حافظه TVD-4070 صفحه لمسی و دارای ارتباط داخلی

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
مانیتور دربازکن تصویری رنگی تابا مدل TVD-4070
  • صفحه نمایش رنگی 7 اینچ LCD
  • رنگ بدنه سفید
  • دارای حافظه داخلی با قابلیت ذخیره 200 تصویر
  • قابلیت نصب کارت حافظه خارجی از 4 تا 32 گیگ
  • دارای قابلیت ارتباط داخلی
  • دارای گارانتی 3 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

تعداد واحد را انتخاب کنید
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
3,475,000تومان

معرفی ویدئویی آیفون تصویری تابا 7 اینچ با حافظه TVD-4070

ارتباط داخلی واحدها
ارتباط داخلی واحدها

جهت ارتباط داخلی و گفت و گو بین واحد های داخلی مجتمع هایی با تعداد واحد بالا یا ادارات، بدون نیاز به تلفن می توان از طریق آیفون تصویری براحتی ارتباط صوتی برقرار کرد.

پشتیبانی از کارت حافظه
پشتیبانی از کارت حافظه

آیفون تصویری تابا مدل 4070 دارای حافظه داخلی با قابلیت ذخیره 200 عکس است که جهت بالا بردن ظرفیت ذخیره سازی از حافظه خارجی SD تا 32 گیگ پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش
صفحه نمایش

صفحه نمایش 7 اینچی (TOUCH SCREEN) با تکنولوژی  LCD  که تصاویر شفاف و با کیفیت بالا در اختیار کاربر قرار دهد.از طریق صفحه لمسی دسترسی به تنظیمات براحتی امکان پذیر است.

محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

آیفون تصویری تابا TVD-4070 از خانواده آیفون تصویری تابا، به عنوان یکی از جدیدترین و خاص ترین محصول کمپانی تابا ، مناسب برای منازل مسکونی، اداری و تجاری می باشد. آیفون تصویری یک سیستم ارتباطی و حفاظتی که علاوه برانتقال صدابه ما امکان مشاهده مراجعه کننده را می دهد.امروزه آیفون تصویری فقط یک وسیله برای دیدن و باز کردن درب نمی باشد، بلکه می تواند فراتر از نیازهای اولیه یک ساختمان مسکونی و اداری را بر طرف کند.

با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت قابل تحسین آیفون های تصویری، تمایل استفاده از آیفون تصویری بیشتر شده است.آیفون های تصویری با ایجاد امنیت و آرامش در کنار قابلیت های کاربردی دیگر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و همچنین تاثیر بسزایی بر دکوراسیون داخلی خواهند گذاشت. در ادامه به بررسی ایفون های تصویری TVD-4070 می پردازیم.

مشخصات کلی مانیتور تصویری مدل 4070

  • صفحه نمایش 7 اینچ
  • برخورداری از نمایشگر ال سی دی با وضوح بالا
  • حافظه دار
  • دارای امکان ارتباط با نگهابی
  • پشتیبانی از اینترکام
  • گارانتی 36 ماهه

مشخصات ظاهری مانیتور دربازکن تابا TVD-4070

آیفون تصویری تابا با صفحه نمایش کاملا لمسی (TOUCH SCREEN)، 7 اینچی با دور حاشیه سفید طراحی شده است. در پایین ترین قسمت مانیتور، شما شاهد هشت دکمه از راست به چپ: جهت باز کردن درب، دکمه برقراری ارتباط و مکالمه، دکمه خروج، بزرگنمایی تصاویر، تنظیمات،ضبط ویدیو،ارتباط بین واحدها و صفحه اصلی نمایش هستید.

مانیتور تصویری تابا مدل 4070

آیفون تصویری تابا 4070 تبلت 7 اینچی رنگی تمام لمسی که صفحه نمایش آن بیشترین قسمت دستگاه را فراگرفته است. دورتا دور مانیتور به رنگ نقره ای و خاکستری است. در بخش چپ پایین دستگاه اسم برند تابا به انگلیسی و مدل در پایین سمت راست نوشته شده است؛ درگوشه سمت راست میکرفون ودر گوشه سمت چپ دستگاه یک بلندگو کوچک به چشم می خورد که کار انتقال صدا را انجام می دهد. در کناره سمت راست دستگاه شیاری برای قرارگرفتن کارت حافظه خارجی تعبیه شده است و می توان با قرار دادن کارت SD در آن قابلیت ذخیره عکس بیشتر و همینطور فیلمبرداری را به دستگاه خود اضافه نمود.

صفحه نمایش 7 اینچی کاملا لمسی (TOUCH SCREEN) با تکنولوژی  LCD  که تصاویری با کیفیت بالا در اختیار کاربر قرار دهد.با صفحه تمام لمسی  براحتی می توان با لمس صفحه LCD به منوی اصلی دستگاه دسترسی داشت که بسیار کاربری ساده ای برای مشتریان فراهم آورده است. با لمس صفحه LCD  منوی اصلی مشاهده می شود شامل 5گزینه: (دوربین، حافظه ،ارتباط داخلی، تنظیمات و خروج)

مشخصات فنی آیفون تصویری تابا  TVD-4070

در مدل های قبلی آیفون تصویری تابا وجود داشت عدم دسترسی به زبان فارسی در منوی اصلی بود که این مورد مشکلات متعددی را برای کاربران ایجاد کرده بود ولی آیفون تصویری 4070 این مشکل را برطرف کرده است و می توانید با لمس گزینه زبان، منوی مانیتور را به زبان انگلیسی و فارسی مشاهده نمایید. تنظیمات تاریخ و ساعت، کم و زیاد کردن صدای زنگ آیفون و ضبط اتوماتیک عکس و فیلمبرداری ،تنظیم نور و رنگ وکنتراست تصاویر و همچنین بزرگنمایی تصاویر نام برد.

زمان روشن بودن صفحه نمایش 2 دقیقه و زمان روشن بودن نوار ابزار در پایین صفحه 10 ثانیه می باشد، پس از آن نوار ابزار از روی صفحه پاک می شود و با  لمس مجدد صفحه LCD، نمایان می گردد. تفاوت فاحش این آیفون با سایر آیفون ها منبع تغذیه آن است که بیرون از دستگاه تعبیه شده و در صورت ایجاد مشکل براحتی قابل تعویض است.

حافظه داخلی و پشتیبانی از حافظه خارجی

درب بازکن تصویری تابا مدل 4070 دارای حافظه داخلی است که می تواند 200 عکس را در خود ذخیره کند و قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی SD تا 32گیگ دارد و اگر شما نیاز به فیلمبرداری و ذخیره آنها می توانید با اضافه کردن یک کارت حافظه قابلیت فیلمبرداری و ذخیره عکس بیشتر را به دستگاه خود اضافه کنید.

قابلیت هایی چون: انتخاب زبان کاربردی موردنظر، تنظیمات تاریخ و ساعت، کم و زیاد کردن صدای زنگ آیفون و ضبط اتوماتیک عکس و فیلمبرداری ،تنظیم نور و رنگ وکنتراست تصاویر و همچنین بزرگنمایی تصاویر نام برد.

آیفون تصویری تابا مدل 4070 اجزای نصب

ارتباط داخلی واحدها آیفون تصویری تابا 4070

اینترکام در مدل آیفون تصویری تابا مدل 4070 موجب برقراری ارتباط بین واحد های یک مجتمع و ارتباط با واحد نگهبانی می باشد. قابلیت ارتباط داخلی در اکثر ادارات و ساختمان های پرجمعیت (مسکونی و اداری و...) برای راحتی و سهولت کار از ارتباط داخلی برای گفتگو بین واحد های مختلف استفاده می شود. روش ارتباط به این صورت است که تماس گیرنده شماره واحد مورد نظر خود را روی مانیتور آیفون تصویری وارد می کند و دکمه زنگ را در انتها می فشارد. پس از آن زنگ واحد مورد به صدا در می آید و در صورت برداشتن گوشی، ارتباط بین این دو واحد برقرار می شود.ارتباط داخلی قابلیتی است که واحد ها می توانند به صورت صوتی به وسیله آیفون تصویری با یکدیگر در ارتباط باشند.

گارانتی و خدمات پس از فروش آیفون تصویری تابا

با توجه به اطلاعات بالا این مدل درباز کن تصویری تابا دارای صفحه نمایش 7 اینچی  لمسی، با قابلیت ذخیره تصاویر ، ارتباط بین واحد ها ، با صفحه نمایش تبلتی شکل با 3 سال گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود. این گارانتی از زمان خرید بر روی فاکتور فروشنده و خریدار درج می گردد.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
7 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
دارد
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
دارد
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
بدون گوشی (هندزفری)
نوع صفحه کلید
فقط کلید لمسی (key touch)
اتصال مانیتور به تلفن
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
سازگاری با
تابا
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
نوع نصب
روکار
مقدار گارانتی
3 ساله
نوع سیم کشی
معمولی
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
2 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 2
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری