آیفون تصویری تابان 7 اینچ با حافظه مدل TVM-7200

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • امکان برقراری ارتباط داخلی
  • پشتیبانی از دتکتور های دودی و حرارتی
  • دارای دو پنل، سیم کشی و نصب آسان
  • پشتیبانی از سنسور های لرزشی،حرکتی کنتاکت مگنت 
  • اختصاص شماره های منحصر به فرد جهت اتصال به واحد ها
  • برخوردار از گارانتی 36 ماهه تابان الکترونیک
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

آیفون تصویری تابان الکترونیک مدل TVM-7200

آیفون تصویری تابان مدل TVM-7200 با داشتن قابلیت های منحصر به فرد و قیمت مناسب به یک محصول کار پرد و مقرون به صرفه تبدیل شده است. بعضی از مهم ترین قابلیت های این محصول میتوان به توانایی ارتباط داخلی، اتصال سه نمایشگر به یک پنل، پشتیبانی از Micro-SD اشاره کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه به توضیحات فنی و تخصصی و گارانتی این محصول میپردازیم.

طراحی بدنه و صفحه نمایش

بدنه آیفون تصویری تابان با طراحی ساده در اولین نگاه ظاهری زیبا به کاربران خود ارائه میدهد. زمانی که از روبرو محصول نگاه میکنیم در سمت چپ بالا یک نمایشگر 7 اینچی به چشم میخورد که در زیر آن 5 دکمه مکانیکی تعبیه شده است که از سمت چپ به ترتیب عملکرد دکمه ها بدین شکل است که برای بازکردن درب، تنظیم صدا و نوع زنگ، کلید پیمایش برای منوی تنظیمات و کلید برقراری ارتباط داخلی را داراست. در سمت راست یک گوشی مستطیلی با انحنای مناسب قرار گرفته که به راحتی در دست حرکت میکند و در زمان قرار گیری در جای خود بدون هیچ لغزشی در جای خود محکم میشود. در قسمت زیرین آیفون تصویری دو ولوم جهت تنظیم مقدار رنگ و نور و یک درگاه Micro-SD قرار گرفته است که قادر به ساپورت 16 گیگابایت رم میباشد.

به دلیل قرار گیری مدار های باز و بستهN/O و N/C توانایی پشتیبانی و ساپورت دتکتور های گازی، حرارتی و دودی را داراست. مدار هایی استفاده شده علاوه بر سنسور های نامبرده شده قادر به پشتیبانی و اتصال سنسور های Motion Detector، Vibration Sensor و کنتاکت مگنت را داراست.

مشخصات فنی و ارتباط داخلی

تفاوت این آیفون تصویری با دیگر محصولات این شرکت توجه خاص و ویژه بخش R&D به این محصول و تغییر در خطوط برنامه نویسی آن قادر به پشتیبانی از سخت افزار های امنیتی و حفاظتی بیشتری نیز هست تا به عنوان یک محصول پرکاربرد نیاز های اساسی را تامین و به اجر در آورد. آیفون تصویری تابان به دلیل تعبیه شدن مدار های لازم قادر به ارتباط با کلیه واحد و ارتباط با یک واحد نگهبانی میباشد که کاربرانی نیاز به تعویض سیستم های آیفون تصویری مجتمع های خود می باشند به راحتی میتوانند از آن بهره گیرند. از دیگر خصوصیات داشتن سه ورودی برای اتصال یک پنل دیجیتال و دو دوربین مداربسته به صورت مستقل است. داشتن منو تنظیمات کامل از مهم ترین ابزار ها در بخش نرم افزاری آن است که با کمک آن میتوانید شماره های منحصر به فرد برای تمامی طبقات تعریف کنید.

سیستم هشدار و سنسور ها

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم به دلیل تغییر در خطوط دستوری و کد نویسی آیفون تصویری تابان الکترونیک قادر پشتیبانی از سخت افزار امنیتی و حفاظتی بیشماری میباشد. از اولین سخت افزار های قابل معرفی که به دلیل قرار گیری مدار های باز و بستهN/O و N/C توانایی پشتیبانی و ساپورت دتکتور های گازی، حرارتی و دودی را داراست. مدار هایی استفاده شده علاوه بر سنسور های نامبرده شده قادر به پشتیبانی و اتصال سنسور های Motion Detector، Vibration Sensor و کنتاکت مگنت را داراست. از دیگر توانایی این محصول وجود درگاه Alarm و پشتیبانی از آن را داراست که از طریق یک ریموت کنترل هوشمند فعال میگردد. درون این آیفون تصویری علاوه بر ابزار های نام برده شده یک سنسور کنترل دمای محیطی به کار رفته شده است.

جمع بندی و گارانتی

پس از بررسی و ارزیابی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که آیفون تصویری ارائه شده توسط کمپانی تابان با داشتن قابلیت های بسیار منحصر به فرد و قیمت انتخابی بینظیر برای خرید نمایشگر رنگی میباشد. از مهم ترین ویژگی های قابل اشاره میتوان به برقراری ارتباط با کلیه واحد ها و یک واحد نگهبانی، حافظه داخلی برای ذخیره سازی 512 فریم عکس و 256 فیلم در مدت زمان 5 ثانیه، اتصال به پنل دیجیتال و دو دوربین مداربسته به صورت مستقل، کلید مانیتورینگ، پشتیبانی از سنسور حرکتی، لرزشی، و کنتاکت مگنت، درگاه ورودی برای Micro-SD و انواع دتکتور های دودی و گازی . حرارتی را میتوانم نامبرد. مقدار گارانتی در نظر گرفته شده برای محصول سه ساله میباشد.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
7 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
ارتباط داخل واحد و ارتباط با نگهبانی
زمان قطع اتوماتيك تصوير
30 ثانیه
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
نوع صفحه کلید
دارد
برند سازنده
تابان الکترونیک
نوع محصول
آیفون تصویری
کشور سازنده
ایران
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
مدل
TVM-7000M
مقدار گارانتی
3 ساله
12 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری