دوربین وای فای 360 درجه برایتون 7832P3

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل
  • دید در شب هوشمند تا برد 10متر
  • زاویه دید 80 درجه
  • سازگار با سیستم عامل های اندروید و iOS
  • پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD با حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت
  • بهره‌مندی از میکروفون و اسپیکر داخلی
  • گارانتی 18 ماهه
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 1/5 ساله
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

برایتون در دوربین وایرلس خود از سخت افزارهای قابل قبولی بهره برده است. سنسور 2 مگاپیکسلی با کیفیت 1080P و لنز 3.8 میلیمتری که قادر است در حالت ثابت زاویه 80 درجه ای از محیط را پوشش دهد و مکانیزم چرخشی که می تواند 355 درجه دوربین را به طرفین برگرداند، از جمله مشخصات سخت افزاری عالی این دوربین بیسیم است.

دوربین وایرلس برایتون

برایتون روی دوربین وای فای خود از چند LED دید در شب بهره برده که بتواند در تاریکی تا فاصله 10 متری اجسام را تشخیص دهد. همچین میکروفن و بلندگویی در این دوربین کار شده تا به کاربر این امکان را دهد که صدای محیط را شنتیده و قادر باشد صدای خود را در محیط و برای مخاطب خود پخش کند.

دوربین وای فای برایتون برای تغذیه می بایست به یک آداپتور 5 ولت 1.5 آمپر وصل گردد که ورودی تغذیه از نوع میکرو اس دی می باشد که اتفاق خوبی می تواند باشد چرا که بجز مزیت فراگیری کابل و تغذیه که با بسیاری از موبایل ها یکسان است، باعث می شود بتوان از پاور بانک استفاده کرد و برای اماکن بدون برق که نیاز موقتی به این دوربین دارند بسیار کاربردی می باشد.

قابلیت های نرم افزاری دوربین WIFI برایتون

بیشتر تبلیغات برایتون از این دوربین حول محور نرم افزار نصبی آن بر روی تلفن های همراه است که این دوربین اولین دوربین وای فای است که دارای اپلیکیشن کاملا فارسی است. این موضوع باعث می شود مراحل راه اندازی تا کار با برنامه این دوربین راحت و لذت بخش باشد. چرا که تجربه ما نشان می دهد که در برنامه هایی با دیگر زبان ها استفاده از قابلیت دوربین به شدت کاهش میابد.

اتصال سریع و مطمئن

فقط چند دقیقه زمان لازم است تا در سایت برایتون ثبت نام کرده و دوربین را در اپلیکیشن ثبت نمایید. فارسی بودن این مراحل کمک شایانی برای راحتی این مراحل است. در ادامه می توانید فیلم مراحل اضافه کردن دوربین را مشاهده نمایید.

پشتیبانی از چند دوربین

نرم افزار برایتون این امکان را فراهم آورده که 4 دوربین را بتوان با یک گوشی موبایل چک کرد. پس با خیال آسوده می توان از چند دوربین در یک مکان و یا مکانهای مختلف بهره برد و همه ی آنها را در تلفن همراه مدیریت کرد.

پشتیبانی از پروتکل Onvif

این موضوع باعث می شود که این دوربین وای فای را بتوان با سایر تجهیزات نظارتی که از این پروتکل پشتیبانی می کنند همگام سازی نمود. مثلا تصاویر را انتقال داده و در دستگاه مستقل دیگری ذخیره نمود.

قابلیت تشخیص حرکت

این ویژگی یکی از کاربری ترین قابلیت ها در این نوع محصولات است. چرا که هم باعث استفاده کمتر از حافظه ذخیره سازی می شود و هم مورد مهمتر این است که در بازبینی ها زمان کمتری مورد نیاز است و تنها زمانی که شخصی وارد محیط شد و حرکتی داشت، تصویربرداری انجام پذیرفته است.

پشتیبانی از کارت میکرو SD

این دوربین یک جایگاه ورودی میکرو اس دی دارد که قابلیت پشتیبانی از کارت Micro SD 128G را نیز میدهد. که این میزان می تواند هفته ها ضبط تصاویر با کیفیت را داخل خود جای دهد. در کنار ضبط فیلم، ضبط صدا نیز در این کارت حافظه گنجانده خواهد شد. تکنولوژی H.264 نیز به کمک این دوربین آمده تا کم تصاویر بسیار کم حجم شوند و جای کمتری را اشغال نمایند.

انتقال تصویر P2P با سرور داخلی

انتقال تصویر در دوربین های وای فای دار به این صورت است که دوربین قادر است بدون سیم به وای فای ساختمان وصل شود. (البته تنظیمات مربوط به نام و پسورد وای فای در راه اندازی اولیه انجام می پذیرد) و پس از آن دوربین به سرور برایتون وصل شده و به تلفن های همراه مجاز که اطلاعات هویتی درست و رمز عبور صحیح را وارد کنند، اجازه اتصال و مشاهده تصاویر را خواهد داد.

برایتون جزو اولین شرکت هایی است که سرور خود را داخل ایران آورده که این مزیت را دارد که هم سرعت بالاتری را به مصرف کننده دهد و مورد بسیار مهم دیگر این است که هزینه دریافت تصاویر یا مصرف اینترنت، به دلیل استفاده از سرور داخلی تقریبا نصف خواهد شد.

گارانتی 18 ماهه

تقریبا اکثر دوربین های وای فای بدون گارانتی عرضه می شوند. اما برایتون برای دوربین وای فای خود نیز گارانتی 18 ماهه گذاشته تا تضمینی باشد برای کیفیت خوب محصول جدیدش و مصرف کننده با خیال راحت تر این دوربین را خریداری نماید.

مشخصات محصول

مشخصات

رزولوشن تصویر
2 مگاپیکسل
دید در شب
دارد - 10 متر
تکنولوژی ساخت
بی سیم Wireless
قطر ورودی سنسور
1/2.9 اینچ
فرمت ذخیره سازی
H.264
زاویه دید
80 درجه
نوع دوربین مداربسته
مینی دام
برند سازنده
برایتون - Briton
نوع محصول
دوربین مداربسته
کشور سازنده
چین
تکنولوژی کارکرد
تحت شبکه
نوع سنسور تصویر
سیموس CMOS
زوم اپتیکال
ندارد
زوم دیجیتال
دارد
اندازه بدنه خارجی
-----
دیگر امکانات
3DDNR , Micro SD (Up To 128G) , Built-in Wifi , Built In Mic , Support Pan & Tilt , Human Detection , BLURAMS CLOUD
مدل
7832P3
وزن
215 گرم
مقدار گارانتی
1/5 ساله
قابلیت برقراری ارتباط صوتی
دارد
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
4.6
18 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 10
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 1

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری