آیفون تصویری الکتروپیک 1196 با حافظه 3.5 اینچی سفید و مشکی

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196

  • صفحه نمایش رنگی 3.5 اینچی کلید لمسی
  • حافظه داخلی تا ذخیره 8 عکس
  • وپشتیبانی از میکرو اس دی برای ذخیره عکس و فیلم
  • قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
  • رابط کاربری گرافیکی و جذاب
  • قابلیت اتصال به پنل دوم
  • تنظیم صدای زنگ و 10 ملودی متفاوت
  • تقویم شمسی و میلادی
  • گارانتی سه ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
تعداد واحد را انتخاب کنید
رنگ
  • سفید
  • مشکی
آیکون تحویل کالا فوری- 3 ساعته در تهران
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
2,209,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

چرا آیفون تصویری الکتروپیک 1196؟

آمار فروش نشان داده که مردم ظاهری که آیفون الکتروپیک 1196 مطابق آن ساخته شده است را می پسندند. الکتروپیک این زبان طراحی را در مدل های 7 و حتی 10 اینچی نیز تکرار کرده است. جدا از ظاهر زیبا امکاناتی نظیر حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی، اتصال به دو پنل و یک دوربین مدار بسته، رله خروجی برای باز کردن درب پارکینگ و یا فراخوانی آسانسور و همچنین دکمه های لمسی مواردی است که این محصول 3.5 اینچی را بسیار جذاب کرده است.

مشخصات فنی و سخت افزاری الکتروپیک 1196 آیفون

معایب آیفون 1196 الکتروپیک

به نظر خیلی ها دیگر دوره دربازکن های تصویری با صفحه نمایش 3.5 اینچی گذشته و حداقل صفحه نمایش در این محصولات 4 یا 4.3 اینچی باید باشد. البته الکتروپیک همین مدل را در ابعاد 4.3 اینچی با مدل 1096 عرضه کرده است.


ویدیوی بررسی آیفون تصویری 1196 الکتروپیک


بررسی 1196 الکتروپیک توسط مسلم زمانی

الکتروپیک یکی از پیشگامانی بود که پرده از محصولات نوین خود برداشت و مانیتورهایی با ظاهر مستطیلی و جدید که از آن شکل های قدیمی فاصله گرفته بودند را روانه بازار کرد. الکتروپیک این ظاهر را در ابعاد 3.5 تا 10 اینچی تکرار کرده تا حس خوبی که از این دربازکن تصویری دریافت می شود را در همه رنج قیمتی عرضه کند.

محتویات پک آیفون تصویری 1196 الکتروپیک

  • نمایشگر رنگی 3.5 اینچی با گوشی و سیم
  • کاتالوگ و دفترچه راهنما
  • کانکتور 5 پین 2 عدد
  • کانکتور 2 پین 2 عدد
  • 4 عدد پیچ
  • 4 عدد رول پلاک
  • وارنیش
  • کارت گارانتی 1 عدد

محتویات پک آیفون 1196 پیک که شامل چه مواردی میشود

مشخصات ظاهری آیفون تصویری

با اولین نگاه به ظاهر آیفون تصویری 1196 الکتروپیک چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند براق بودن بدنه اصلی مانیتور است که خصوصا در رنگ مشکی بسیار دوست داشتنی می شود. این محصول در رنگ سفید و یا مشکی عرضه می شود و ابعاد دقیق آن 223 در 130 و ضخامت 53 میلیمتر است. این مانیتور تصویری پیک دارای دو سری کلید است که شامل سه دکمه لمسی روی مانیتور که با نور پس زمینه زیبا تر می شود و سه دکمه ساده در کنار دستگاه و یک دکمه خاموش و روشن زیر دستگاه می شود.

ابعاد و ضخامت آیفون تصویری  پیک 1196
سمت چپ این دربازکن تصویری گوشی قرار گرفته که بیرون زدگی آن از هر سو باعث می شود برداشتن آن راحت شود. خوشبختانه این گوشی از قطع کن مغناطیسی بهره می برد تا درصد خرابی قطعه مکانیکی را دیگر نداشته باشیم.

مشخصات فنی دستگاه

یکی از مواردی که در هنگام خرید آیفون تصویری ایرانی باید به آن توجه داشت کارایی ارائه شده در درون سیستم ها است تا نسبت به شناختی که از ابزار های تعبیه شده پیدا می کنید، خریدی کاربردی را داشته باشید. از مهم ترین خصوصیاتی که در این قسمت به آن می پردازیم، صفحه نمایش، قدرت ذخیره سازی فیلم و عکس، رابط کاربری، اتصال به پنل دوم و دوربین مدار بسته، می باشد که با بهره گیری از آن ها، درصد کارایی نمایشگر سیستم به میزان باورنکردنی و قابل تاملی بالا می برد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش به کار رفته در درون ایفون الکتروپیک از نوع LCD-TFT با اندازه ی 3.5 اینچی است و رزولوشن آن 320 در 240 است. اگر کیفیت صفحه نمایش این محصول را با مدل های 4.3 یا 7 اینچی مقایسه کنید شاید به نظر برسد صفحه نمایش 1196 از آنها خیلی بهتر است. در اصل به دلیل تراکم پیکسلی بالا در ابعاد کم همه چیز بهتر و شارپ تر دیده می شود و این یکی از حسن های صفحه نمایش های کوچک است. زاویه دید به صورت لفظی بهترین زاویه ایست که تصاویر انتقالی به نمایشگر پنل درون منزلی در آن زاویه به خوبی دیده می شود . معمولا زاویه دید افقی و عمودی در درون ال سی دی، به صورت ایده آل 180 درجه هم در حالت افقی و هم عمودی است ،و به این معنی می باشد که اگر تصویر را از لبه ها (چپ و راست) به خوبی دیده می شود. شاید اگر کمی سختگیرانه به این محصول نگاه کنیم تنها وقتی مانیتور را از پایین و یا بالا می بینیم کمی وضوح آن از دست می رود.

حافظه و ذخیره سازی

وضعیت حافظه و محل قرارگیری کارت حافظه در دستگاه

این مانیتور دارای حافظه داخلی ذخیره 8 عکس است و اگر بخواهیم آن را ارتقاء دهیم می توانیم از یک کارت حافظه تا ظرفیت 16 گیگ استفاده نماییم که در این صورت قابلیت ذخیره فیلم هم به این مانیتور اضافه میشود. حافظه آیفون تصویری برای برخی بسیار اهمیت دارد، اهمیت این قابلیت بدین شکل است، در هنگام مراجعه افراد و برقراری ارتباط بنا به تنظیمات تعریف شده، آیفون تصویری به عکس و فیلم برداری می پردازد تا در صورت حضور و یا عدم در منزل، با مراجعه به بخش حافظه، داده مورد نیاز را تماشا می کنید. فیلم برداری 10 ثانیه که در درون آیفون تصویری وجود دارد، کار پیغام گذاشتن مراجعه کنندگان را بسیار آسان کرده تا با اعلام شماره موبایل و اطلاعات فردی، به ارتباط با آن ها پرداخت.

اتصال به دو پنل زنگ

وقتی ساختمان دو ورودی یا به اصطلاح عام دو کله باشد پس نیاز به دو پنل زنگ نیز دارد و اگر آیفون تصویری از دو پنل پشتیبانی نکند کار سخت شده و یا باید محصول را تغییر داد. خوشبختانه 1196 الکتروپیک دارای دو ورودی است که بشود بدون نیاز به سوئیچر آن را به دو پنل وصل کرد. این قابلیت همچنین برای کسانی که نیاز به یک پنل زنگ کوچک جلوی درب واحد شان دارند بسیار کاراست تا بدون نیاز به قطعه ای و مستقیما آن را به مانیتور خود وصل کنند.

اتصال به یک دوربین مداربسته

ورودی های آیفون 1196 الکتروپیک

آیفون 1196 پیک یک ورودی برای دوربین مدار بسته را دارد. اما باید توجه کنید که اکثر مانیتورهایی که از دوربین امنیتی پشتیبانی میکنند فقط با مدلهای آنالوگ تی وی لاینی که اکنون بسیار کمیاب است و کیفیت خوبی ندارند. اما با این حال تصاویری که این دوربین های تهیه می کنند در صفحه نمایش های کوچک بسیار خوب است و دلیل ندارد که از آن خرده گرفت.

باز کردن درب پارکینگ یا فراخوان آسانسور

شاید شما هم بگویید که ما اشتباه می کنیم و وب سایت رسمی الکتروپیک جلوی قابلیت باز کردن درب پارکینگ در این محصول ضربدر زده و این مانیتور درب پارکینگ را باز نمی کند. برای روشن شدن ماجرا باید بدانید که کارکرد سیستم فراخوان آسانسور مشابه سیستمی است که درب پارکینگ را باز می کند. یعنی یک رله آزاد برای فرمان دادن پشت مانیتور تعبیه شده. پس می توان از این رله برای هر کاری استفاده کرد حالا ما پیشنهاد می کنیم که شما از این رله برای باز کردن درب برقی پارکینگ استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که برای بهره بردن از این سیستم یک سیم دو رشته از پشت مانیتور تا مدار فرمان جک پارکینگی باید کشیده شود.

رابط کاربری و کلید ها

رابط کاربری گرافیکی در آیفون تصویری الکتروپیک 1196

الکتروپیک در محصول تقریبا اقتصادی خودش رابط کاربری گرافیکی ای نصب نموده تا کاربر خیلی ساده به مرور حافظه بپردازد و یا تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کند. همه ی آیکون ها در این صفحه 3.5 اینچی دیده می شوند و در این رابط کاربری سعی شده است که محصول منو داخلی کمی داشته باشد تا اصلا گیج کننده نشود. کلید های ناوبری این رابط کاربری با سه کلیدی که غیر لمسی سمت راست دستگاه است انجام می شود و تنها کلید لمسی وسط نقش ذخیره و برگشت را داراست.
خوشبختانه زبان فارسی به خوبی پشتیبانی شده و می توان آن را به انگلیسی نیز تغییر داد. قابلیت هایی مثل تغییر ملودی زنگ و تنظیم تاریخ و ساعت نیز در منو دستگاه وجود دارد.

قیمت آیفون تصویری 1196 الکتروپیک

اگر جمع قابلیت ها و مزایا، معایب این مانیتور را با رقبای این محصول مقایسه کنیم متوجه می شویم این محصول یکی از به قیمت ترین و با ارزش ترین محصولات آیفون تصویری است. الکتروپیک تمام تلاشش را کرده قیمت این محصول اقتصادی باشد و وقتی 1196 را با مدل 4.3 اینچی خودش یعنی 1096 مقایسه می کنیم این اختلاف قیمتی زیاد برای کمتر از 1 اینچ صفحه نمایش کمی عجیب به نظر می رسد!
با بررسی رقبا که شما هم می توانید آنها را در لیست قیمت آیفون تصویری ببینید با قیمت خرید 1196 مدل 1035 تابا و چند مانیتور بی حافظه قرار دارند که در این بین 1196 وزنه سنگین تری برای خرید دارد.

 آیفون تصویری 1196 الکتروپیک

گارانتی آیفون الکتروپیک

یکی از قدرتمند ترین بخش های الکتروپیک همین قسمت خدمات و گارانتی این شرکت است که با یک شماره 4 رقمی کار را حتی برای حفظ کردن شماره نیز راحت کرده. محصولات پیک 36 ماه گارانتی دارند که اگر در این 3 سال دستگاه به مشکلی بر بخورد، شرکت این تعهد را دارد که مشکل را بدون هیچ هزینه ای رفع نماید. در این مدت حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز رایگان است. پس از آن نیز می توانید روی خدمات پیک حساب کنید و مطمئن باشید مشکلات در کمترین زمان و با کمترین هزینه مرتفع خواهد شد.

گارانتی آیفون تصویری الکتروپیک

آیا آیفون 1196 را میتوان جایگزین آیفون قدیمی خودم کنم؟

اگر مانیتور قبلی شما از برند الکتروپیک باشد که خیلی ساده با جدا کردن فیش برق و تصویر و اتصال آن به مانیتور جدید این امکان فراهم می شود. ممکن است نیاز باشد فیش جدید تصویر را جایگزین مدل قبلی کنید. اما برای تعویض این آیفون با برند های دیگر بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید تا تغییر در سیم بندی را برای شما انجام دهد. این مورد ممکن است در گارانتی محصول تاثیر بگذارد.

الکتروپیک 1196 را بخریم یا 1096؟

به لحاظ کارشناسی 1096 یکی از بی نقص ترین مانیتور های تصویری بازار است که صفحه نمایش 4.3 اینچی و کلی قابلیت جذاب دارد. تنها نقصان 1196 صفحه نمایش تقریبا کوچک است اما با وجود این مورد نیز قیمت بسیار مناسب 1196 ارزش خرید آن را بالا می برد و تقریبا محصولی بی رقیب می کند.

چه فرقی دارد که آیفون 1196 الکتروپیک را از کجا بخرم؟

آیفون 1196 پیک را می توان از هر فروشگاه حقیقی یا اینترنتی ای خرید اما خرید از نمایندگی حسن هایی دارد. حالا دی سی ای کالا که نمایندگی الکتروپیک نیز هست سه مزیت خرید به کاربرانش اعطا می کند که در فروشگاه های دیگر اعم از دیجی کالا یا ترب وجود ندارد. 30 روز ضمانت بازگشت محصول، 3 ماه تعویض جنس در صورت خرابی و شروع گارانتی از زمان خرید شما و نه تاریخ تولید که ممکن است خیلی متفاوت باشد.

نصب آیفون تصویری الکتروپیک 1196

ین مانیتور به راحتی جایگزین آیفون تصویری قدیمی الکتروپیک می شود و نیاز به تغییر در سیم بندی نیست. اگر قصد نصب آیفون یک طبقه 1196 الکتروپیک را دارید ویدیوی گذاشته شده در این بخش را مشاهده کنید تا کارکرد و طریقه نصب سیم ها را بدانید. برای نصب تعداد واحد های بیشتر نیاز است که از تکنسین های دوره دیده کمک بگیرید تا گارانتی محصول معتبر بماند.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
3.5 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
ندارد
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
نوع صفحه کلید
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
برند سازنده
الکتروپیک Electropeyk
نوع محصول
آیفون تصویری
سازگاری با
الکتروپیک
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه
ABS
نوع نصب
روکار
دیگر امکانات
فراخوانی آسانسور - تقویم میلادی و شمسی - رنگ مشکی و مات
مدل
1196
مقدار گارانتی
3 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
3.0
1 نقد و بررسی
خیلی خوب 0
خوب 0
متوسط 1
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری