آیفون تصویری الکتروپیک 1096 با حافظه 4.3 اینچی سفید و مشکی

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)

مشخصات آیفون تصویری 4.3 اینچی الکتروپیک مدل 1096

  •  نمایشگر تنظیمات OSD
  • دارای کلید لمسی
  • دارای حافظه داخلی تا 8 عکس
  • افزودن حافظه جانبی تا 16 گیگا بایت با کارت (SD) 
  •  تنظیم زبان به حالت فارسی و انگلیسی
  • اتصال به دو پنل مجزا و یک دوربین مداربسته
  •  رله خروجی درب پارکینگ یا فراخوانی آسانسور 
  • رنگ سفید و مشکی
  • دارای 10 ملودی زنگ متنوع
  •  جنس بدنه (ABS) آنتی استاتیک
  • گارانتی و خدمات پس از فروش 3 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
تعداد واحد را انتخاب کنید
رنگ
  • سفید
  • مشکی
آیکون تحویل کالا فوری- 3 ساعته در تهران
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
2,812,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

 چرا آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096؟

آیفون های تصویری الکتروپیک در کنار قیمت و کیفیت همواره مورد استقبال کاربران بوده اند. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096  با قابلیت های ویژه ی خود، کارایی بسیار شگفت انگیزی را به نمایش در آورده است. صفحه نمایش 4.3 اینچی، کلید های لمسی، حافظه داخلی و پشتیبانی از حافظه خارجی جهت ذخیره تصاویر، فراخوانی آسانسور، اتصال به دو پنل مجزا و یک دوربین مداربسته از ویژگی های این درب بازکن پرطرفدار الکتروپیک است. با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با قیمت و محتویات بسته بندی، با خصوصیات آن نیز آَشنا شوید.

مشخصات آیفون تصویری الکتروپیک 1096

معایب آیفون تصویری 1096 الکتروپیک

اگر 1096 را با 1043 تابا یا با Hs-43-m100 سیماران مقایسه کنیم متوجه می شویم این محصول به نسبت آنها ارتباط داخلی صوتی را ندارد و اگر این محصول را برای مجتمع هایی ساختمانی مد نظر دارید و قصد دارید از ارتباط داخلی استفاده کنید پس باید نظرتان را تغییر دهید چرا که این محصول اینترکام ندارد. 


ویدیوی بررسی آیفون تصویری 1096 الکتروپیک


بررسی توسط پریسا شایسته

این محصول با ظاهری زیبا و منحصر بفرد، مشابه آیفون های تصویری 5 و 7 اینچی الکتروپیک طراحی شده است. جذابیت ظاهری این مانیتور 4.3 اینچی در کنار قابلیت های کاربردیش، می تواند گزینه مناسب و میان قیمت در میان سایر درب باز کن های این برند معتبر باشد.

محتویات پک آیفون تصویری 1096 الکتروپیک

  • نمایشگر رنگی 4.3 اینچی با گوشی و سیم
  • کاتالولگ و دفترچه راهنما
  • کانکتور 5 پین 2 عدد
  • کانکتور 2 پین 2 عدد
  • 4 عدد پیچ
  • 4 عدد رول پلاک
  • وارنیش
  • کارت گارانتی 1 عدد

متعلقات پک آیفون 1096 پیک و محتوای درون آن

مشخصات ظاهری آیفون تصویری الکتروپیک 1096

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 دارای قابی مستطیلی کشیده با اندازه 27 در 13 سانتیمتر و ضخامت 3.5 سانتیمتر است که در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است. که جهت شناسایی راحت آیفون آن را به سه بخش اصلی تقسیم می کنیم. سراسر رویه دستگاه براق است و پیک برای این نوع مانیتور ها از پلکسی شفاف استفاده کرده تا حس محصول گرانقیمت را به کاربر القا کند.

ابعاد آیفون 1096 الکتروپیک و ضخامت آن

در این مانیتور از راست به چپ، بخش اول، کلید های لمسی، جهت باز کردن درب و فراخوانی آسانسور قرار دارد. در قسمت میانی، صفحه نمایش لمسی رنگی می باشد در ابعاد 4.3 اینچ، که به راحتی می توان تنظیمات دستگاه را در آن انجام داد و در بخش پایانی گوشی جهت پاسخگویی قرار گرفته است. آرم آیفون تصویری شرکت الکتروپیک در میانه ی پایینی مانیتور نشان دهنده اصل بودن کالاست.

دکمه های لمسی

دکمه های لمسی تعبیه شده در سمت راست این درب بازکن از بالا به پایین جهت باز کردن درب پارکینگ یا فراخوان آسانسور به واحد مورد نظر، نمایش تصاویر و باز کردن درب ورودی کاربرد دارند. دکمه ها با نور ملایمی بر روی صفحه مانیتور در تاریکی نیز قابل تشخیص می باشند.

گوشی آیفون تصویری

گوشی صوتی این درب بازکن پیک دارای قدرت بالایی در انتقال مکالمات مراجعه کننده و شخص کاربر است که با اندکی خمیدگی در انتهای آن از سطح مانیتور بصورت بیرون زده طراحی شده است. این بیرون زدگی گوشی صوتی، علاوه بر سهولت در جابجا کردن گوشی از سطح بدنه، جذابیت ظاهری خاصی به آن بخشیده است.

اینفوگرافی آیفون تصویری 1096 الکتروپیک

مشخصات فنی الکتروپیک 1096

یکی از مهم ترین بخش هایی که جهت آشنایی کلی با این مانیتور الکتروپیک مفید است بحث بررسی مشخصات آن است. به همین دلیل مهم ترین قابلیت هایی را که یک آیفون تصویری دارا است به شما مراجعه کنندگان فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا معرفی می کنیم، تا در هنگام خرید و استفاده از قابلیت متفاوت آن بدون هیچ گونه مشکلی و حضور افراد متخصص به استفاده و رفع ایرادت پدیدار شده سیستم بپردازید.

صفحه نمایش

نمایشگر مانیتور درون منزلی الکتروپیک 1096 که در قسمت میانی پنل با حاشیه مشکی اندکی قرار گرفته است. این صفحه نمایش با تکنولوژی LCD  ساخته شده و دارای اندازه 4.3 اینچی رنگی است که تصاویر انتقالی از پنل زنگ را با کیفیت بسیاری به نمایش می گذارد. اصلی ترین قابلیت این سیستم، لمسی بودن دکمه های آن است تا از طریق صفحه نمایش، به راحتی به تغییر تنظیمات نور، رنگ و صدای آیفون تصویری بپردازید.

حافظه آیفون تصویری

وضعیت حافظه و ورودی کارت حافظه 1096 الکتروپیک آیفون

حافظه داخلی موجود در درون آیفون تصویری کمپانی الکتروپیک، می تواند 8 عکس را در حافظه داخلی خود ذخیره کند، هر چند بهتر بود الکتروپیک مقدار آن را حداقل 100 عکس در نظر می گرفت ولی باز هم این تعداد کاربردی است. در کنار این مزیت، قرار داشتن درگاه میکرو اس دی (16 گیگا بایتی) که در قسمت کناری بدنه دستگاه قرار گرفته، میزان ذخیره سازی تصاویر را بالا برد. در کنار آن  قابلیت ذخیره فیلم به صورت 10 ثانیه ای در حالت اتومات و دستی فراهم است. علاوه بر ذخیره سازی داده پنل اول، با تعریف تنظیماتی خاص، تصاویر دوربین مدار بسته و پنل ورودی دوم ساختمان را هم دریافت، در زمان های مورد نیاز به تماشا و بررسی آن ها بپردازید.

اتصال  به 2 پنل درب ورودی و 1 دوربین امنیتی

ورودی های پنل و دوربین و آسانسور مانیتور 1096 پیک

یکی دیگر از امکاناتی که آیفون تصویری Electropeyk مدل 1096 به کاربران می دهد امکان استفاده از دو پنل برای هر آیفون و یا دوربین مدار بسته دوم بدون استفاده از سوئیچر می باشد؛ می توان دوربین را برای داشتن دید گسترده تر، بالاتر از پنل و یا محل دیگری از ساختمان نصب کرد. اتصال مانیتور به دو پنل، در مواقعی که منزل شما دو درب ورودی دارد، امکان مدیریت هر دو درب و مشاهده تصاویر ضبط شده هر دو پنل را به آسانی می دهد.

فراخوانی آسانسور یا باز کردن درب پارکینگ

دکمه اول لمسی روی مانیتور  1096 الکتروپیک قادر به فراخوانی آسانسور نیز می باشند. کاربران براحتی از داخل خانه یا اداره، از طریق این دکمه مانیتور آسانسور را به واحد مورد نظر پیج میکند. نکته قابل توجه در این آیفون تصویری اینست که در صورت عدم نیاز به آپشن فراخوان آسانسور، می توان از این رله خروجی جهت باز کردن جک درب پارکینگی استفاده کرد. یعنی آن را به ورودی مدار جک پارکینگی خود وصل کرده و با فشردن آن درب پارکینگ را باز کنید.

رابط کاربری آیفون 1096 الکتروپیک

رابط کاربری گرافیکی الکتروپیک 1096

الکتروپیک در این مانیتور از رابط کاربری گرافیکی جدید خود استفاده کرده است تا هر آن چیزی که کاربر خواست دم دستش باشد از مرور حافظه دستگاه گرفته تا تنظیم تارخ و ساعت. این کار به وسیله سه دکمه کناری غیر لمسی که سمت راست مانیتور واقع شده امکان پذیر است. مهم ترین بخشی که مطمئنا برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت است منوی فارسی و انگلیسی این درب باز کن است. از طریق دکمه های مانیتور علاوه بر عملیات باز کردن درب، پیج آسانسور و مشاهده تصاویر می توان به تقویم شمسی، تغییر آلارم، حافظه دسترسی داشت. خوشبختانه الکتروپیک 10 ملودی زنگ جذاب نیز برای این مانیتور در نظر گرفته تا کاربر بر اساس سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کند.

قیمت آیفون تصویری 1096 الکتروپیک

حالا که اطلاعات کامل تری از آیفون تصویری 1096 را مطالعه کردید، به نظر می رسد که انتخاب آسوده تری داشته باشید. الکتروپیک سعی کرده قیمت محصول را در رده ای قرار دهد که نه چندان گران و نه خیلی اقتصادی باشد. نقطه قوت این محصول ظاهر شیک و متفاوتی است که کلاس جدیدی را در مانیتورهای آیفون تصویری به وجود آورد و از این رو خریداران این محصول بیشتر شیفته ظاهر آن می شوند.

در مبحث قیمت سیستم های حفاظتی اولین و مهم ترین بخش بررسی ویژگی های کاربردی آن است. ویژگی های اصلی آیفون 1096 الکتروپیک صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی، فراخوانی آسانسور، عدم بر قراری ارتباط داخلی، حافظه داخلی و پشتیبانی از میکرو اس دی تا 16 گیگا بایت، کنتراست رنگی فوق العاده، اتصال به دو پنل و یک دوربین مدار بسته، بدنه  ABSآنتی استاتیک، تنظیمات OSD می باشد. شما می توانید این محصول را به قیمتی که خود شرکت تعیین نموده خریداری کنید.البته که در صورت نیاز با مشورت گرفتن از متخصصین فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا به شما اطلاعات لازم به همراه قیمت روز ارائه خواهد شد. پس جای هیچ گونه نگرانی نیست. در کنار این برای مشاهده لیست قیمت آیفون الکتروپیک می توانید به صفحه لینک شده روید و قیمت سایر محصولات این شرکت را مشاهده کنید.

گارانتی و خدمات

شرکت الکتروپیک یکی از برترین های تولید کننده انواع مانیتور آیفون تصویری است که محصولات خود را با خدمات پس از فروش در ایران ارائه داده است. با خرید آیفون تصویری 1096 الکتروپیک یک ضمانت 36 ماهه نیز به شما تقدیم می شود تا این محصول پرفروش را با خیالی آسوده دریافت نمایید. هرگونه مشکل فنی که پس از نصب این آیفون پیش بیاید، تا 3 سال مورد ضمانت کمپانی الکتروپیک خواهد بود.

برتری آیفون 1096 به 1196 الکتروپیک چیست؟

این دو محصول ظاهر یکسان و حتی مشخصات فنی یکسانی دارند. تنها تفاوت این دو در اندازه صفحه نمایش است که مدل 1196 صفحه نمایش 3.5 اینچی و 1096 صفحه نمایش 4.3 اینچی را داراست و قاعدتا مدل 1096 کمی گرانتر است.

چرا 1096 الکتروپیک را از دی سی ای کالا بخرم؟

فروشگاه دی سی ای کالا یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی با عرضه محصولات امنیتی و حفاظتی است که دارنده ی نمایندگی رسمی محصولات الکتروپیک می باشد. در این سایت نازل ترین قیمت ها به همراه آپشن هایی نظیر قابلیت 30 روز برگشت کالا، 3 ماه گارانتی نصب صحیح محصول و پشتیبانی 1 ساله تلفنی رایگان در اختیار مشتریانش قرار گرفته است. 

آیفون تصویری 1096 الکتروپیک در مقابل رقبا

نمایشگر رنگی الکتروپیک را میتوان با محصولات شرکت های دیگر از لحاظ خدمات و ابزار مقایسه کرد. شرکت تابا الکترونیک یکی از این شرکت هاست که آیفون تصویری TVD-1043I تولید کرده و دارای قابلیت هایی همچون صفحه نمایش لمسی، پشتیبانی از حافظه مرکزی با ذخیره سازی بیش از 200 عکس، فیلم و صدا، ارتباط با کلیه واحد ها و گارانتی 3 ساله را دارا است. از دیگر محصولات مشابه صفحه نمایش الکتروپیک میتوان به آیفون HS-43 سیماران اشاره کرد که با استفاده نمایشگر LCD، دارای قابلیت های همچون گوشی صوتی با کیفیت و گیره مغناطیسی جهت جلوگیری از لغزش گوشی، عدم وجود حافظه داخلی و درگاه میکرو اس دی تا 2 گیگا بایت، تنظیم رنگ، نور و صدا و گارانتی 2.5 ساله را می توان شاهد باشیم.

نصب آیفون تصویری الکتروپیک 1096

1096 الکتروپیک دارای ورودی های زیادی است که اگر کسی بخواهد خودش آن را راه اندازی کند شاید کمی گیج کننده باشد. اما اگر قصد راه اندازی این آیفون را برای یک واحد دارید ما ویدیویی در این بخش گذاشته ایم تا با مشاهده آن سیم بندی و طریقه نصب آن را متوجه شوید. برای نصب واحد های بیشتر از 1 واحد بهتر است از کارشناسان شرکت یا نصاب های الکتروپیک کمک بگیرید.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
4.3 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
ندارد
بازکردن درب پارکینگ
دارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
دارد
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
نوع صفحه کلید
فقط کلید لمسی (key touch)
اتصال مانیتور به تلفن
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
برند سازنده
الکتروپیک Electropeyk
نوع محصول
آیفون تصویری
سازگاری با
الکتروپیک
کشور سازنده
ایران
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
جنس بدنه
ABS
نوع نصب
روکار
مدل
1096
مقدار گارانتی
3 ساله
رنگ بندی
سفید و مشکی
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
15 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 13
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری