آیفون تصویری فربیکو 10 اینچ با حافظه مدل 1101 آنالوگ

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • آیفون تصویری فربیکو مدل 1101
  • صفحه نمایش 10 اینچی LED-TFT
  • حافظه داخلی جهت ذخیره سازی عکس و فیلم
  • پشتیبانی از 2 پنل زنگ دم دری بدون سوئیچر
  • پشتیبانی از 1 دوربین مداربسته
  • 3 سال گارانتی تعمیر و تعویض
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
تعداد واحد را انتخاب کنید
نوع مانیتور را انتخاب کنید
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
9,487,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

نمایشگر رنگی فربیکو مدل 1101M

نمایشگر های رنگی که با نام آیفون تصویری در بازار ها داخلی و خارجی معرفی گشته اند، با نزدیک به دو دهه حضور در بازار های داخلی کشور، جایگاه مناسبی در کنترل تردد و بر قراری ارتباط با افراد مراجعه کننده پیدا کرده اند. کمپانی فربیکو که یکی از 5 شرکت دانش بنیان در تولید آیفون تصویری رنگی با قابلیت بسیار است با تولید محصولاتی زیبا و منحصر به فرد، در نزد مشتریان و خریداران به برندی شناخته شده و قابل اطمینان تبدیل گشته است. در این مطلب قصد داریم شما را جدیدترین نمایشگر رنگی فربیکو مدل 1101M آشنا کنیم که با قیمت مناسب خود در دسته آیفون تصویری اقتصادی قرار می گیرد.

آیفون تصویری فربیکو 1101

طراحی بدنه و صفحه نمایش

در اولین نگاه به بدنه پنل درون منزلی رنگی فربیکو شاهد قابی مستطیل شکل هستیم که با رنگ طلایی پوشیده شده است. در مرکز بدنه آیفون تصویری Ferbico صفحه نمایش 10 اینچی با تکنولوژی LED-TFT قرار دارد تا تصاویر انتقالی از پنل زنگ آیفون تصویری را با وضوح و شفافیت بالا نشان دهد. آیفون تصویری 1101M فربیکو بدون گوشی می باشد و پخش صدای آن از طریق بلندگویی که در سمت چپ تعبیه شده صورت می گیرد و با کمک جک 3.5 میلی متری می توانید هندز فری را نیز به آن متل کنید. در راست سمت بدنه پنل 4 دکمه مکانیکی قرار دارد که جهت دسترسی به تنظیمات، ارتباط داخلی (لازم به ذکر که در آیفون 1101 آنالوگ گزینه ارتباط داخلی قالب استفاده نمی باشد و در صورت نیاز به ارتباط داخلی بر روی پنل باید از آیفون تصویری 2101 فربیکو استفاده نمایید)، بازکردن درب ساختمان و دیدن تصاویر پنل زنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

اینفوگرافی آیفون تصویری فربیکو 1101

خصوصیات سخت افزاری و نرم افزاری

در هنگام خرید آیفون تصویری ایرانی شناخت دقیق کیفیت و کارایی یک محصول تاثیر زیادی در انتخابی درست و کاربردی دارد. حافظه دار بودن نمایشگر رنگی 1101 فربیکو باعث شده است تا به توانید به ذخیره سازی عکس و فیلم به صورت هوشمند و خودکار بپردازید، این محصول جهت جلوگیری از استراق سمع با ساخت کانال تماس اختصاصی می تواند از هرگونه شنود غیر قانونی جلوگیری کند. از دیگر قابلیت های این آیفون می توان به پشتیبانی از 1 دوربین مدار بسته جهت داشتن زاویه دید باز تر به همراه اتصال به انواع قفل برقی و جک پارکینگی اشاره داشت، تا به راحتی با فشردن یک دکمه تردد آسانی از درب نفر رو و پارکینگ ساختمان های آپارتمانی و مجتمع های مسکونی داشته باشید.

جمع بندی و گارانتی

با ارزیابی های فنی انجام شده توسط متخصصان دی سی ای کالا با اطمینان می توان گفت که این نمایشگر رنگی با کارکرد بسیار  بالا به گزینه قابل توجه جهت خرید آیفون تصویری رنگی فربیکو تبدیل گشته است. از مهم ترین این قابلیت ها نمایشگر 10 اینچی LED-TFT، حافظه داخلی جهت ذخیره عکس و فیلم، ایجاد کانال اختصاصی در هنگام ارتباط برای جلوگیری استراق سمع، پشتیبانی از 2 پنل بدون سوئیچر و 1 دوربین جانبی و اتصال به انواع قفل و جک پارکینگی اشاره داشت. گارانتی و خدمات پس از فروش آیفون تصویری 1101M شرکت فربیکو 3 ساله در نظر گرفته شده تا پس از خرید این محصول از پشتیبانی تمام کمال نمایندگی های فربیکو در تهران و سراسر کشور بهترین استفاده را ببرید. شماره 5 رقمی 021-72195 فروشگاه Dcakala جهت کمک به مراجعه کنندگان عزیز در نظر گرفته تا در صورت نیاز به دریافت اطلاعات فنی و تخصصی بیشتر با کارشناسان ما در 7 روز هفته در ارتباط باشید.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
10 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
ندارد
بازکردن درب پارکینگ
دارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
دارد
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LED
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
بدون گوشی (هندزفری)
نوع صفحه کلید
ندارد
اتصال مانیتور به تلفن
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
برند سازنده
Ferbico فربیکو
نوع محصول
آیفون تصویری
سازگاری با
فربیکو
کشور سازنده
ایران
تکنولوژی کارکرد
آنالوگ
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
نوع نصب
روکار
مدل
1101
مقدار گارانتی
2 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
ارسال از ۱ روز کاری دیگر آیکون گارانتی گارانتی مدل FO شامل 2 سال گارانتی تعویض و 5 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش، مدل MO شامل 1 سال گارانتی تعویض و 3 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش و مدل LO شامل 6 ماه گارانتی تعویض و 2 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش
3,157,000 تومان
امتیاز
(3)
ارسال از ۱ روز کاری دیگر آیکون گارانتی گارانتی مدل FO شامل 2 سال گارانتی تعویض و 5 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش، مدل MO شامل 1 سال گارانتی تعویض و 3 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش و مدل LO شامل 6 ماه گارانتی تعویض و 2 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش
5,369,000 تومان
امتیاز
(1)
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
2 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 1
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری