پنل کدینگ آیفون تصویری فربیکو مدل 2430 دیجیتال

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • پنل کدینگ آیفون تصویری فربیکو 2430
  • زاویه دید 120 درجه و دید در شب با کیفیت
  • بدنه آلمینیومی و مقاوم در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربه
  • اتصال به 4 پنل جانبی
  • اعلان هشدار در هنگام سرقت
  • گارانتی 3 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
16,225,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

پنل زنگ آیفون تصویری فربیکو 2430

با ارتقا سطح تکنولوژی جهانی و معرفی محصولات بسیار جدید و تاثیر گذار در زندگی روزمره، شرکت های مختلف آسانی بسیار برای ما فراهم کرده اند. یکی از شناخته شده ترین برند ها در این عرصه کمپانی فربیکو است که با تولید محصولاتی همچون آیفون تصویری مدیریت کامل تری را در عبور و مرور افراد ساختمان به ارمغان می آورد. در ادامه این متن با قیمت پنل آیفون تصویری فربیکو 2430 و خصوصیت های ابزاری آن آشنا شده تا با شناخت کامل تر، سامانه ای را متناسب با نیاز های خود خریداری نمایید.

پنل کدینگ آیفون تصویری فربیکو 2430

طراحی ظاهری و صفحه نمایش

بدنه پنل آیفون 2430 فربیکو به صورت مستطیلی با رنگ نقره ای و مشکی است که با نصب آن جلوه زیبایی به نمای بیرونی ساختمان شما می دهد. لنز پنل کدینگ فربیکو در قسمت بالایی پنل به همراه 6 عدد ال ای دی مادون قرمز قرار گرفته تا تصاویر انتقالی در تاریکی با شفافیت نشان داده شود. در سمت چپ لنز بلندگو پنل وجود که صدا پخش شده از نمایشگر درون منزل را به مخاطب انتقال می دهد. نمایشگر تعبیه شده بر روی پنل آیفون تصویری فربیکو در اندازه 4.3 اینچ با تکنولوژی LCD است که با منوی گرافیکی بسیار زیبا مواردی همچون شماره پلاک، شماره واحد و شماره واحد نگهبانی را نمایش می دهد. از دیگر مزیت این صفحه نمایش خاموش شدن در بازه زمانی 2 تا 6 صبح است تا از هرگونه سرقت سیستم جلوگیری شود. کلید مکانیکی پنل فربیکو به صورت مکانیکی است و با فشار دادن دکمه ها ارتباط با واحد مورد نظر میسر می شود. ماژول کارتخوان این محصول در انتهایی ترین قسمت این محصول قرار دارد تا با صرف کمترین میزان انرژی درب ساختمان خود را با کمک تگ مغناطیسی باز کنید.

خصوصیات و ویژگی سخت افزاری

شناخت دقیق ویژگی یک محصول در کارایی و استفاده از آن تاثیر بسزایی دارد که در این قسمت به جالب توجه ترین آن ها می پردازیم. پنل 2430 فربیکو با بدنه آلمینیومی خود در مقابل گرد و غبار، رطوبت هوا و ضربه از خود مقاومت مناسبی را نشان می دهد. از مسائل ایمنی پنل آیفون تصویری فربیکو اعلان هشدار به نگهبانی و یا یک واحد تعریف شده در صورت شل شدن پیچ نیز می باشد و از سرقت شدن پنل جلوگیری می کند. صرفه جویی سیم کشی این سامانه به قدری است که تنها با 6 رشته سیم به 256 واحد متصل می شود. کیفیت بالا لنز پنل آیفون تصویری به میزانی است که در تاریکی مطلق تا فاصله یک متری به نمایش تصاویر می پردازد. از دیگر مزیت این سیستم اتصال به 4 پنل، زاویه دید 120 درجه، تنظیم صدای پنل به میزان دلخواه، پشتیبانی از جک درب و قفل مقابل برقی، روشن نمودن چراغ دم دری در تاریکی شب قابل ذکر است.

جمع بندی و گارانتی

با آزمایشات و بررسی های انجام شده بر روی پنل آیفون تصویری شرکت فربیکو به جرات می توان گفت که این محصول با ابزار های منحصر به فرد و قیمت مناسب به گزینه مطمئن برای خرید پنل آیفون تصویری تبدیل گشته است. از مهم ترین قابلیت ها این پنل پشتیبانی از 256 واحد با 6 رشته سیم، پشتیبانی از تگ و کارت مغناطیسی، اتصال به جک پارکینگی، روشن شدن لامپ دم دری، اعلام هشدار در هنگام سرقت، زاویه دید 120 درجه و مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار را دارا است. گارانتی ارائه شده برای پنل فربیکو 3 ساله است که 1 سال آن برای تعویض و 2 سال آن برای تعمیر در نظر گرفته شده است.

مشخصات محصول

مشخصات

قابلیت ضد آب
دارد
برند سازنده
Ferbico فربیکو
نوع محصول
پنل آیفون تصویری
سازگاری با
فربیکو
کشور سازنده
ایران
تکنولوژی کارکرد
دیجیتال
نوع سنسور تصویر
سی سی دی CCD
نوع آیفون تصویری
پنل کدینگ-کارتخوان
جنس بدنه
آلومینیوم
نوع نصب
توکار
مدل
2430
مقدار گارانتی
3 ساله
نوع سیم کشی
معمولی
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
ارسال از ۱ روز کاری دیگر آیکون گارانتی گارانتی مدل FO شامل 2 سال گارانتی تعویض و 5 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش، مدل MO شامل 1 سال گارانتی تعویض و 3 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش و مدل LO شامل 6 ماه گارانتی تعویض و 2 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش
3,422,000 تومان
امتیاز
(2)
ارسال از ۱ روز کاری دیگر آیکون گارانتی گارانتی مدل FO شامل 2 سال گارانتی تعویض و 5 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش، مدل MO شامل 1 سال گارانتی تعویض و 3 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش و مدل LO شامل 6 ماه گارانتی تعویض و 2 سال گارانتی تعمیر و 10 سال خدمات پس از فروش
5,369,000 تومان
امتیاز
(1)
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
1 نقد و بررسی
خیلی خوب 1
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری