فیلتر محصولات

براساس قیمت
تومان تومان
برندها
فیلتر محصولات

ریموت کرکره برقی

ریموت واسطه ای است که کاربرد قادر است به وسیله آن با یک قطعه برقی ارتباط برقرار کند. خیلی از افراد فکر می کنند که ریموت کرکره برقی از نوع خاصی است و نمی توان ریموت دیگری روی دستگاه ست کرد. این دیدگاه برای هر برند کرکره برقی صدق نمی کند و بسیاری از رسیور های کرکره برقی با انواع ریموت های 433 مگاهرتز بازار سازگاری دارند و می توان این ریموت ها را روی آن ها ست نمود. پس اینجا متوجه شدیم که ریموت کرکره به لحاظ کارکرد خاص نیست اما به لحاظ شکلی می تواند متفاوت باشد.

انواع ریموت کرکره برقی

حتی از روی ریموت های اصلی می توان به وسیله ریموت بلوتوثی تکثیر نمود و این کار به راحتی قابل انجام است. با این حال چرا برخی به دنبال ریموت کرکره برقی اصلی هستند و آنها چه فرقی با ریموت های معمولی بازاری دارند.

دکمه های ریموت با کارکرد خاص

ریموت جک های پارکینگی و خیلی از محصولات دیگر به این صورت است که با یک دکمه درب باز می شود و با همان دکمه دستور بسته شدن درب داده میشود و عملا دکمه های مختلف کاربرد خاص دیگری ندارند. اما در کرکره برقی موضوع کاملا متفاوت است و این مهم است که هر دکمه وظیفه اش چست. ریموت کرکره اتوماتیک که دارای چهار دکمه است هر کدام دستور متفاوتی دارند که شامل بالا رفتن کرکره، پایین آمدن کرکره، متوقف شدن و قفل کردن سایر دکمه ها عملکردی است که این دکمه ها در اختیار کاربر قرار میدهند.

پس میتوان نتیجه گرفت اگر چه میتوان ریموت با ظاهر های متفاوت برای کرکره تهیه کرد ولی هیچ کدام جای ریموت اصلی را نمی گیرد چرا که در آن به صورت واضح عملکرد هر دکمه را تشریح میکند و باعث جلوگیری از اشتباه کاربرد میگردد.

ریموت های دیپ سوئیچ

اگر فکر میکنید دوران ریموت های دیپ سوئیچی به پایان رسیده باید بدانید که خیر هنوز 15 درصد کرکره برقی ها هنوز از ریموت های دیپ سوئیچ استفاده میکنند. برای ست کردن این ریموت باید یکی از ریموت های فابریک را باز کرد و ترتیب هشت دیپ سوئیچ آن را مشاهده کرد و ریموت های جدید را بر اساس این ترتیب ست نمود. 

ریموت های دیپ سوئیچ به وسیله ریموت های بلوتوثی و سایر ریموت ها قابل کپی نیستند و حتما باید ریموتی مشابه اصلی که دیپ سوئیچی است تهیه نمود.

ظاهر ریموت کرکره برقی

ریموت ها با فرکانس خاص

خیلی از برند ها، مخصوصا برندهای معروف کد ریموت را روی یک فرکانس خاص تعیین نمودند و با این کار دیگر ریموت های بازاری و متفرقه روی این کرکره برقی ها ست نمی شوند. پس چاره ای نیست جز اینکه از ریموت اصلی استفاده گردد و روش ست نمودن هم به این صورت است که می بایست این کار از طریق مدار کنترل کرکره برقی انجام پذیرد. با اینکه این نوع ریموت ها محدودیت هایی ایجاد می کند با این حال به دلیل امنیت بالا و عدم کپی شدن بسیاری این نوع ریموت را میپسندند و حتی دنبال موتور هایی هستند که از این نوع ریموت ها بهره می برند.

موارد بیشتری که باید بدانید

ریموت کرکره برقی

اکثر ریموت های کرکره برقی به لحاظ فرکانسی تفاوت خاصی با ریموت های مرسوم در بازار ندارند و میتوان آنها را روی کرکره برقی ست نمود. با این حال هنوز ریموت هایی از کرکره برقی وجود دارد که حتما می بایست از نوع اصلی باشد و نمی توان از ریموت های غیر اصلی استفاده نمود. اما تفاوت اساسی بین ریموت های معمولی و ریموت کرکره در ظاهر آن است که در ریموت کرکره تمام دکمه ها استفاده می شود و کارکرد هر دکمه مشخص است اما این موضوع در ریموت های ساده دیده نمی شود.

قیمت ریموت کرکره برقی

خوشبختانه قیمت کنترل کرکره برقی خیلی بالا نیست و در مقابل ریموت های فابریک جک پارکینگی قیمت بسیار پایینی دارد. پس می توان از ریموت اصلی کرکره نیز استفاده کرد. اما گاهی برای همه مقدور نیست از ریموت اصلی که لرنینگ هم هست استفاده کنند چرا که نیاز به یک نصاب جهت ست کردن ریموت دارد. به همین جهت است که بسیاری رو به ریموت بلوتوثی آورده اند که خودشان به راحتی آن را مچ کنند. این ریموت ها هم قیمتی بسیار مناسب دارند و به راحتی در دسترس نیز می باشند.

ادامه مطلب
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری